∆∞Ω

437 23 46
                                    

Utku dan:)

Sokağın yanını döndğümde bir anda donakalmiştım. Hatta bir an dengemi kaybedip yere kapaklanacaktım.

Kilodundan silahı çıkarışı, bir an bile duraksamadan adamıe kafasına sıkışı, adamın ayaklarının dibine yığılması.

Oha oha! Acayip yükseldim lan! Tabi sadece ben yükselmedim bilesiiiiiin.

Haklısın pezevenk bu sefer.

Üzerinde incecik dantel bir kumaş vardı, ayağında ki topuklular, uzun salık saçları, dolgun göğüsleri.

Ona bir de adam öldürüşü eklensin bro

Elinde ki elmasa bakarken beni fark etti, o kırmızı dudaklarıyla ve saydam mavi gözleriyle bana bakınca bir an bütün vücudum karıncalandı.

"Utku?" Dudaklarından şaşkınca ismim döküldü, öyle bir tınıyla döküldü ki bu sesi hiçbir porno filminde bulamazdınız.

Sertçe yutkundum.

"Ha-ss-ik-TİR!" Berkcan'ın sesiyle bizimkilerin de burda olduğunu hatırladım.

Hakikaten hassiktir!

Beyinsiz çığlık atarak koşmaya başlayınca, karşımızda ki üstü kaşı kan içinde olan ve nedense aşırı seksi giyinen kadınlardan biri peşinden koştu.

Bence asıl beyinsiz sizsiniz. Olum siktirip gitsenize lan! Bu karılar sizi şişe dizer amına koyayım!

Gidebilsek gideriz herhalde.

"Asla olmaman gereken bir yerde asla görmemen gereken bir şeyi gördün mavişim"

Mavişim...

Mavişim...

Önünde ki cesedin üstünden geçerek bana yaklaştı, her adımında vücuduma titreme geliyordu.

Yeni yeni fark ettiğım kanlarla kaplı yüzüyle tam önümde dikildi. Kafasını kaldırmış bana öyle bir bakıyordu ki....

Ah siktir, bundan kim etkilenmez ki?

Mesela sağlıklı bir insan?

Siktir et sağlığı, nasıl da parlıyor gözleri. Ama her an kendini de sana bırakacakmış gibi uysal...

Siktir ettim artık her şeyi!

Hep normalleri ve kuralları çiğneyen biri olmuştum bu hayatta. İnsanların aklına bile gelmeyecek şeyleri eyleme dökmüştüm.

Gene aynısını yaptim.

Onun hiç beklemediği anda elimi zarif ve kırılgan boynuna geçirip birden dudaklarına yapıştım.

Dolgun dudaklarnın hissi...

Mahremiyet lazım. Ben kaçar teksin bro

O ise şaşkınlıktan ellerini göğsüme koymuştu ama itmemişti! Bundan aldığım güçle resmen dudaklarına saldırdım.

Yavaşça ağzını araladığında dilimi ağzına ittim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yavaşça ağzını araladığında dilimi ağzına ittim.

Onu tatmak istiyordum.

Ellerimi beline koyup onu kendime çektim. Dudaklarından içeri giren dilim tadıyla uyuştu. Vanilyalı sigara ve viski...

Si

K

Ti

R

"Siktir" dememe engel olamadım. Sanki dünyada ki en güzel yiyecek onun dudaklarıymışcasina tekrar sertçe öptüm onu.

Tabi kan kokuyordu ve yüzünden elime kan bulaşmıştı ama bu sadece beni iyice şehvetlenriyordu.

Benim sert öpüşme aynı sertlikle karşılık verdi ve o anda ona teslim olmaya razı oldum. İnce zarif kıvrak dili ağzımda dolanıyordu. Birden dilini yakaladım ve sertçe ısırdım.

Dudaklarından kedi mırıltisina benzer bir ses döküldü ve ellerim o anda sırtından yukarı çıkıp yüzünü buldu. Avuçlarımın arasında kaybolan yüzünü okşadım.

Bu tamamen refleksti.

Şu anda hiçbir şey umrumda değildi. Ne arkamda ki arkadaşlarım ne de onun arkasında ki üstü başı kan içinde olan barbi bebekler umrumdaydı.

Dudakları isteksizce benimkilerden koptu. İkimiz de nefes nefese kalmıştık, fazla uzaklaşmasına izin vermedim. Minik tatlı nefesini yüzüme bıraktı ve konuştu

"Tatlı rüyalar mavişim"

ve boynumda bir inenin acısını hissettim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

ve boynumda bir inenin acısını hissettim. Ne ara kolunu kaldırıp elinde ki iğneyi boynuma sapladı bilmiyordum

Tek bildiğim gözlerimin kararması ve dizlerimin üzerine çökmemdi.

∆∞Ω

Yorgunum bölüm erken geldi

Striprizci Bey ∆texting∆Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin