Buraya bir adet Leyla koyuyorum
Leyla dan
Uzun uzun nefesler çektim. Tertemiz havayı içime gömdüm.
Hava tertemizdi, içinize alabiliyordunuz. Fakat insanların hepsi kirliydi, içinize aldığınızda sizi de kirletiyordu
Reddediyordum bu yüzden
Belki de kirlenmekten korkuyordum
İhtilaflıydı konular benim için, hepde öyle kaldı. Ta ki o dört insan hayatıma girene kadar.
Kirlenmekten korkan biri, dünyanın en kirlilerini içine alabilir miydi?
Kendisi de çoktan en kirlilerin arasına girdiyse evet, alırdı.
Dördünün de kusurları vardı, kimin yoktu ki kusuru?. Benim de vardı, çoğu zaman hepsini deli ediyordum.
Karmen'in yiyeceklerini çalıyordum, Afşin'in düzenini bozuyordum, İz'in saatlerce yaptığı pazılları bozuyordum, patronun her işine burnumu sokuyordum.
Hobi gibiydi aslında benim için.
"Kendime güvenmiyorum patron, bunu ormanda gebertip satırla bin parçaya ayırıp size kuzu niyetine yedirebilirim" dedim malum şahsa gözlerimi kısarak bakarken.
"Sadece odun toplayacaksınız, Tuğkan ve Utku çadır kuruyor. Afşin ve bende ava çıkacağız. Siz sadece bir kaç tane odun getireceksiniz çünkü sen asla av yapmazsın Furkan da bir bok beceremiyor" dedi patron umursamazca.
Bilerek beni sürekli onunla muhatap etmeye çalışmıyordu bunu görüyordum çünkü o özel hayatlarımıza karışmazdı ama sinir olduğumu da biliyordu
"Hey, ben burdayım ve seni duyuyorum!" Dedi gereksiz şahıs bağırarak. Patron şaşkınca kaşlarını kaldırdı ve ona baktı
"Vay, dilin varmış. Ne garip ben sadece hırladığını düşünüyordum"
Kahkahayı bastım
Patron Utku'yu nasıl ikna etmişti bilmiyorum ama hastaneye gitmemişler ve arabada pansuman yapmışlardı. Şimdi de elinde ki av tüfeğine mermileri yerleştiriyordu.
"Ha ha. Çok komik" dedi yüzünü buruşturup
Bense ona okkalı bir orta parmak kaldırdım. O da beni sinir edecek derecede sesli bir nah çekti
Peki ben geri kalır mıyım? Asla!
Ben ondan daha fazla ses getiren bir nah çektim!
Fakat piç benden daha sesli bir nah çekti.
Ben daha da seslisini çektim
O daha daha da seslisini çekince ben ultraya bağladım, kareteye benzeyen ama asla karete olmayan bir pozisyona kendimi sokup büyü yapan büyücüler gibi avcuma nah yüklemesi yapmaya çalıştım ve nah büyümü karşımda ki nemru-di mel-un'a fırlatmaya çalışırken ayağım yerde ki çamurdan kaydı.
Lanetim çamurların üzerine olsuuun!
Siktir
Nahım havada kalırken ismi lazım olmaya şahsın üzerine düşmek suretiyle mide bulantısı oluşturan bir eylem gerçekleştirmiş oldum.
Allah beni kahretsin, bir gün o nahların götüme gireceğini biliyordum!
Ellerim havada kalırken üst yüzüm ismi lazım olmayan şahsın karnına gömülmüştü ve ne gariptir ki havadaydım ve düşmemiştim
Ben niye düşmedim?
Koltuk altlarımda ki ismi lazım olmayan şahısın elleri yüzünden.
Sol gözüm seğirmeye başladı, çığlığım ormanda yankılandı "MİNEEEEEEEEE REZENEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!"
(Koriş de Furkan oluyorum etutndude)
İsmi lazım olmayan şahısın kulak zarlarını gönül rahatlığıyla patlatınca içim bir ferahladı bir ferahladı anlatamam.
Patron ve kızlar beni siklemediler bile ama Utku ve Tuğkan koşarak buraya gelmişti
Bense ellerimi havaya kaldırmış hala çığlık atıyordum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Striprizci Bey ∆texting∆
HumorS.T birinci kitap! +18 ÖGELER VE VAHŞET İÇERMEKTEDİR! Tutkuyla dans eden bir adam ve ona kurnazlığıyla ihtiras veren bir kadın... Uluslar arası hırsızlık çetesi olan kadınlar ve striprizde dünya markası olan ama arkasında sırları saklayan erkek guru...