Ω∆||

447 23 25
                                    

"Burda böyle tek durman, sana aklının alamayacağı zevkler yaşatabilirim"

"Martin, Martin, Martiiiin" dedim kelimeleri uzatarak. Mekanın geniş koltuklarından birine yayılmış viski içerek kalabalığı izliyordum.

Taki Martin başımda dikilene kadar.

Martin birden elini boynuma kayup kafamı kaldırdı "Ne istiyorsun? Para mı? Önüne mücevherler bile sererim. Benimle ol, yanımda dur"

Eli boynumda gezinirken gözlerimi kaldırarak ona baktım. Yavaşça viskimden bir yudum daha aldım. Çekici bir adamdı, sarı saçları ve mavi gözleri her kadını elde edebileceğini söylüyordu.

Ama bu dünyada benim tek mavi gözlüm vardı.

"Bir saat sonra, beş milyon dolar" dedim.

Martin şaşkınca gözlerini belertti. Elini yavaşça boynumdan çekerken gözlerinde heyecanın parıltılarını hissettim.

"Hay hay, istediğin kadar para elinde olacak. Bir saat sonra" yavaşça kafamı salladım.

"Bir saat sonra"

Martin gözden kayboldu hızla. Şehveti açıktı, onu bayadır tanıyordum ve beni her görüşünde mutlaka seks teklif ediyordu.

Düşünceleri kafamdan atarak kızlara döndüm.

İz bir adamın kucağında oturuyordu. Adam onu tamamen kucaklamış ve kendine bastırıyordu. İz de eldivenli ellerini adamın göğsünde gezdiriyordu.

Karmen'e baktım. Bir adamla kalabalığın ortasında dans ediyordu, geniş kalçalarını adama sürtüp herifi deli ediyordu.

Leyla bir adamın dizinde oturuyordu. Kumar masasındaydılar, eminim ki o kumarı adam değil Leyla yönetiyordu. Kumar da çok iyiydi, tabi kendi çıkarı olmayacak ise asla elini sürmezdi.

Afşin ise direkteydi, adama diktiği oyunbaz gözleriyle direkte dans ediyor kıvrımlı vücudunu sergiliyerek adamın dikkatini dağıtıyordu.

Yüzümde gururlu bir gülümseme oluştu. Keyfim baya yerindeydi, yavaşça kulağımda ki kulaklığa dokundum.
"Başlayın"

Garsondan yeni bir kadeh daha aldım. Alkole alişıktım, tabi fazla içince kötü oluyordum ama az içmiştim.

İz kedi gibi sürtündüğü adamın kucağından kalktı. Adamın elini tutup çekiştimeye başladı. Adamı sırıtarak İz'in elini tuttu ve yavaşça kalktı. İz kedi gibi tekrar ona sırnaştı ve yavaşça kalabalığın arasında yürüyerek gözden kayboldular.

Karmen dans ettiği adama döndü, elini adamın boynuna dolayıp saçlarını tehditkar biçimde çekti ve kendini ona sürttü. Adam anında Karmen'in beline yapıştı ve onu kalabalığın arasına soktu.

Leyla iki saattir uzattığı kumarı tek hamlede bitirdi. Bütün çipleri önüne çekti. Adam ise büyülenmiş gibi hem çipleri hem leylaya bakıyordu. Leyla adama döndü ve adamın çenesini okşadı, yavaşça elini tuttu ve ayağa kalkarak adamı da kaldırdı. Ve onlar da kalabalıkta kayboldu.

Afşin de direkten indi, kıvırta kıvırta gözünü diktiği adama yürüdü. Adamın kulağına eğilip bir şeyler fısıldadı, adam aptal bir gülümsemeyle ayağa kalktı.

Bende keyifle onların gidişini izledim ve bir paket sigara açtım.

...

Gönderen Taçmin:

Gönderen Taçmin: Keşke sigaramı yakacak mavi gözlü bir beyefendim olsa:(

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gönderen Taçmin: Keşke sigaramı yakacak mavi gözlü bir beyefendim olsa:(

Gönderen Utku: Keşke benim de yanıma gelecek bir hanımefendim olsa:(

Gönderen Taçmin: Ya, yok mu hic?

Gönderen Utku: bilmem var mı hiç?

Gönderen Taçmin: Vardır bence, iyi düşün

Gönderen Utku: Düşünüyorum, aklıma kimse gelmiyor:(

Gönderen Taçmin: Piç

Gönderen Utku: Aa ayıp ama

Gönderen Utku:

Gönderen Utku: Benim gibi tatlış bir adama söylenilecek söz mü bu?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gönderen Utku: Benim gibi tatlış bir adama söylenilecek söz mü bu?

Viski boğazımda kalırken kahkaha atmamak için kendimi sıktım. Zar zor viskiyi yuttum ve bir kaç dakika ekrana baktım sırıtarak.

Gönderen Taçmin: İRYSYWİ;ZZİMTİSİST

Gönderen Taçmin: Puhahaha

Gönderen Utku: Ne gülüyorsunz hanımefend?

Gönderen Utku: Alındık gücendik

Gönderen Taçmin: Böyle mi çıktın sahneye?

Gönderen Utku: Hayır tabiki

Gönderen Utku: Ne münasebet? Karizmayı çizdiremem

Gönderen Taçmin: ama bana yolladın?

Gönderen Utku: A ah! Neyi?

Gönderen Utku: Ben bir şey hatırlamıyorum

Tam yukarı mesajlara çıkacakken fotoğraf birden silindi. Küçük bir küfür ağzımdan kaçtı.

Gönderen Taçmin: Pislik

Gönderen Utku: Öyle olduğumu söylerler:)

Gönderen Taçmin: Kopyacı!

Gönderen Utku: Neyini kopya çektiğimi bile hatırlamıyorum

Gönderen Taçmin: Siktir git.

Striprizci Bey ∆texting∆Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin