-12'de saat kulesinde-

295 27 7
                                    

Hafta sonu olduğu için bölüm stokluyorum.

Hafta içi yazamayacağımı biliyorum çünkü.

Bir tane daha yazıp onu da sonra atacağım ❤️

***

Scarlett Gwendolyn Darach...

Tavana bakmış Katherine'in anılarında ki bilgileri gözden geçiriyordum. Ben bir cadı ve ölüm perisinin tek çocuğuydum. Çocuk sahibi olabilirlerdi ama iki tür birbirinden nefret ederdi. Anne ve babamın aşkı bambaşkaydı. Onlar iki türün istisnasıydı. İki tür birbirlerine karşı en ufak arzu bile beslemezlerdi. Onların aşık olmaları bu yüzden tuhaf geliyordu. Hatta annemde bu yüzden beni doğurduktan sonra güçlerini kaybetmişti. Tam kaybetmese de zamanla bitebilecek bir güçtü.

Babam ise ben doğduktan sonra ona olan sevgisini kaybetmişti. Bunun bir lanet olduğunu söylüyorlardı. Katherine'in kendisi bile annemi öldürmesinin sebebinin lanet olduğunu düşünüyordu çünkü ona gerçekten değer vermişti. Öldürme sebebini saçma bulmuştu. Bana göre mantıklı olsa da.

Ve babam...ona ne oldu hiçbir fikrim yok. Katherine bebek olan beni ona vermiş ve Mystic Falls'a göndermişti. Ondan sonra tekrar karşılaşmadıkları için ona dair bir bilgim yoktu. Ölmüş olması muhtemeldi. Sonuçta Bulgaristan'da bir meclisin lideriydi ve onları bırakıp buraya gelmişti.

Peşine birileri düşmüştür ve onu öldürmüştür muhtemelen. Babamda beni korumak için yetimhaneye bırakmıştır. Eminim ki meclis üyeleri böyle güçlü bir çocuğun var olmasını istemezdi. Bu tür tahminler yapmak Katherine'in anılarına sahip olduğum andan beri daha kolaydı. Kadının beyni strateji üretmek için var olmuştu resmen. Damon'un yatağında bunları düşünürken içeriye belinde havluyla girdi.

"Demek hala buradasın." Kaşlarını komik bir şekilde çattı.

"Bana iki dakika ver." Gözlerini devirdi ve banyoya tekrar girdi. Yatağın içinden çıkıp iç çamaşırlarımı ve ardından da kıyafetlerimi giydim. İlk seksimi bu kadar umursamaz yapabileceğimi kim söylerdi ki? 16 yaşında en az 150 yaşında bir vampir ile seviştim.

Annem duysa beni öldürürdü. Neler döndüğünden hiç haberleri yoktu. David ve ikisi kesin aklında binbir senorya kurmuştu eve dönmediğim için. Üstelik telefonlarına bile cevap vermemiştim. Damon banyodan bağırdı.

"İki dakikan doldu. Geliyorum ve hala çıplaksan zerre umrumda olmaz." Sırıttım, "Beni tekrar öyle görmek için can atığını mı söylemeye çalışıyorsun?" Sahte bir şekilde kahkaha attı ve içeriye girdi. O da giyinmişti. Siyah tişörtü üstüne cuk diye oturmuştu ve kaslarını belli ediyordu.

"Görüşürüz büyük Salvatore. Ailem beni özlemiştir." Güldü, "Eminim yolunu gözlemişlerdir." Gözlerimi devirip aşağıya indim. Damon Katherine döndüğü için artık büyük bir sorun teşkil etmiyordu. Ve eminim ki dün gece birlikte olmamızın sebebi de Katherine'e kızması sonucu gerçekleşmişti. Umrumda değildi.

Stefan ve Zack oturmuş sohbet ediyorlardı. İkisi de gergindi.

"Emin misin? Kız dedi diye Katherine'in bir şey yapmayacağını düşünmüyorsundur umarım Stefan amca?" Kıkırdamamı tutamadım, "Pardon pardon. Hala amca demesi komik geliyor." Stefan sahteden güldü ve önüne tekrar döndü, "Gwen'e güveniyorum. O Katherine bir şey yapmayacak diyorsa öyledir. Ama hala Caroline mevsuzu var." Zack bana dik dik bakıyordu.

"Elena ve Caroline'ın konuşmasını duydum. İkisi birlikte kalıyorlar. Caroline'ın güneşte dışarı çıkabilmesi için yüzük tahsil etmek gerekiyor ve kendisini kontrol etmeyi öğrenmeli." Stefan başını salladı. Sabahın köründe ikisinin sesiyle uyanmak hiç eğlenceli olmamıştı.

Banshee'nin Göz Yaşları -Mystic Falls'da Banshee-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin