***
Scarlett Gwendolyn Darach...
Sağa doğru döndüm. Uyanmıştım ama yataktan kalkasım yoktu. Sonra her şeyi yavaş yavaş hatırlamaya başladım. Kol beni nereye getirmişti? Gözlerim bir hızla açıldığında başım döndü. Elimle başımı tuttum. Kapının gıcırdama sesini duydum. Başka bir odadan geliyordu.
Bulunduğum odaya göz gezdirdim. Normal bir yatak odasıydı. Sonra az önce kapıdan çıkan her kimse benim bulunduğum odanın kapısını açmıştı. Bu Kol'du. Lanet olsun, üstü başı kan içindeydi. Yüzümü buruşturmama güldü.
"Yıllardır uyuyorum. Bu görüntüye çokta şaşırmaman gerekiyordu." Omuz silktim, "Eskiden vampir olabilirim ama bu kızın bedeni hassas. Ne kadar ölüm perisi ve cadı melezi olsa da..." Yanıma uzandı.
"Evet şu konu...Bana anlatmak ister misin?" Çok kibarsın ama yemezler.
"Anlaşma burada bitiyor. Sana daha fazla güvenemem. Elijah da zamanında tabuttaydı ama şuan da onun yanında. Yani sizin şu garip bağınız var olmaya devam edecek. Beni yanlış anlama." Yataktan kalkmak üzereyken omzumdan serçe yatağa geri ittirdi.
"O halde şöyle söyleyeyim. Anlatmak zorundasın. Nick beni öldürmek için can atıyordur ve bende neye bulaştığımı bilmek istiyorum. Onu henüz affetmediğim için bana güvenebilirsin." Hakkında duyduklarım hiçte güvenebileceğimi söylemiyor ama.
"Klaus'un istediği bir şeye sahibim. Ay taşına." Kaşlarını çattı, "Demek bu yüzden seni kaçırdı. Bedenin ile seni tehdit edecekti." Kafamı salladım.
"Beni elinde tutmak için ay taşını aldığında karşılığında boş bir tabut verecekti. Ben bunu sonradan öğrenecektim ve o elinde ki kozu tutmaya devam edebilecekti. Tabi ben fazla zeki olmasaydım muhtemelen böyle olurdu."
"Neden beden değiştirdin?" Onu silktim, "Ne kadar hassas olsa da şuan güçlü bir bedendeyim. Kendimi korumam için bu gerekli. İşler sakinleşene kadar buradayım. Bu bedende olduğumu diğerleri bilmiyor. Ve öğrenmeleri çok sürmez, bu yüzden kendi bedenimi korumak zorunda kalıyorum." İşin kötü tarafı benim bu bedene geçme olayında Bennett cadılarının parmağı olduğu düşünülüyordu. Keşke onları hiç bulaştırmasaydım. Bonnie benim yüzümden arkadaşına ihanet ediyor gibi görünecekti. Ah... bu oyun daha ne kadar sürecekti?
"Ailen gezginlerden miydi? Vampir olduğunu duymuştum. Gezgin değillerse bu çok zor olmuş olmalı." Kafamı salladım, "Gezginlerdi evet ama Bennett cadılarından yardım aldım. Daha kolay oldu." En iyisi hepsine aynı yalanı söylemek yoksa işin içinden çıkamayacağım.
"Benneth cadılarını nasıl ikna ettin?" Gülümsedim. Hadi çık çıkabilirsen Gwen.
"İnsanlarla anlaşma yapmak gibi bir huyum vardır. Yarı cadı olduğum için onlara bir teklifim oldu. Gerisi bende kalsın." Sonra kafasını bana doğru eğdi.
"Ha birde şu konu var. Bulunduğun beden nasıl melez olabiliyor? Cadı ve ölüm perileri temastan bile ölesiye nefret ederken üstelik?" Derin bir nefes aldım. Günlerdir kafamda olan sorular yetmiyor birde onun soruları ile uğraşıyordum. Üstelik kafasında bir sürü soru daha görüyordum. Evet, güçlerim geri gelmişti.
"Anastasia Claire ve Marcus Darach...onlar Scarlett'ın ebeveyniydi. Aynı zamanda benim arkadaşlarımdı. İkisinin aşkına bizzat şahitlik ettim. Kimse onları bilmiyordu. Marcus cadı topluluğunun lideriydi. Anastasia hamile kalana kadar da öyleydi. Sonra bebeğin varlığı ortaya çıkınca onu korumak adına birlikte kaçtılar. Onları bir süre sakladım. Bebeğin doğmasına yetecek kadar bir süreydi. Bebek doğduğunda onlar için var olan istisna ortadan kalktı. Marcus artık Anastasia'yı sevmiyordu. Anastasia güçlerini kaybetmişti. İşime yaramayacağı için onu öldürdüm. Birisi bebeği ile onu tehdit etse hemen beni satardı. Onu ortadan kaldırdım ve bebeği Marcus'a verdim. Mystic Falls'a gönderdim ve simdi buradayım. Sonra Marcus'a ne olup bitti umrumda değil. Scarlett bir şekilde yetimhaneye düşmüş sonra da onu şimdiki ailesi evlat edinmiş. Doğa üstülerden haberdar olan aile Scarlett'ı bu yüzden seçmiş. Sonra taşınmışlar ama dönüp dolaşıp yine buraya gelmişler."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Banshee'nin Göz Yaşları -Mystic Falls'da Banshee-
FantasiaGüçlerini kontrol edemeyen bir Banshee tehlikelidir. Kontrol edene kadar hem kendisine hemde çevresine zarar verir. Ancak kontrol ettiğinde...ne kadar büyük bir güce ulaşacağını kimse bilemez. *** Uzun zaman sonra ilk kez yeni bir kurguya başlıyorum...