-Eski Bir Dost-

169 18 8
                                    

Scarlett Gwendolyn Darach...

Şaka olmalı. Şuan da yaşadığım şey şaka olmalı. Hadi Qetsiyah bile bir yerde yenilebilirdi ancak benim lanet büyümü nasıl aşmıştı? Bunda benim bir parmağım olduğunu biliyor muydu? Büyüden kurtulması güçlendiği anlamına geliyordu. 2000 yıl orada kalmak belki de benimle eşit seviyeye gelmesine neden olmuştu?

Bende uyuyarak güçlenmiştim ve bunu başkaları da yapabilirdi. Dünyanın var olan ilk vampirine merhaba deyin!

"Merhaba Esmeralda. Ya da sanırım Scarlett demeliyim?  Hangisini tercih edersin, Scarlett, Gwen ya da Esmeralda? Bu kadar seçenek zor olmalı." Benim suyumu içmeye devam etti. Düşüncelerini okuyamıyordum. Bu büyük bir şok daha yaşamama neden oldu. Frekansları alamıyordum.

O benim aksime direkt düşünce  okuyabilirdi, ben ise frekansları kelimelere dönüştürüyordum. Benimkini okuyamamasını diledim. Ne olmuştu bu adama böyle?

"Her neyse. Ben Esmeralda diyeceğim. Nasıl gidiyor?" Bir kaç saniye mal mal baktıktan sonra kendime geldim. Bunca yıldan sonra böyle bir şok beni kendime getirmişti.

"Sakin?" Güldü, "Benim de aynı şekilde." İnanmalı mıydım acaba?

"Tüm bu insanlar senin yüzünden mi bu halde? Ne kadar güçlendin?" İnsanları kontrol etme yeteneğini ben Silas'ı kandırdığımda ve Silas Qetsiyah ile iksiri içtiğinde kazanmıştı. Vampir olmuş sayılırdı. Telkini çok daha farklıydı ama o zamana göre  normal bir vampir sayılırdı. Güçlenmişti.

"Yattığım yerden ayağıma binlerce insan  çağırabilecek kadar." Demek bu sayede çıkmıştı o delikten. İnsanları kendine kurban etmişti. Yinede bu kadar güçlenmesi korkutucuydu. Duyduğum felaket çanlarını Esther Mikaelson için sanıyordum oysa ki. Neden hiçbir şey istediğim gibi gitmiyordu?

"Bu harika!" Hiçte değil!

"Evet öyle. Ama çok şaşırdım biliyor musun?"

"Neye şaşırdın?" Gözlerini bana dikti.

"Binlerce adamı çağırmama ve olanları izlememe rağmen senden en ufak iz bulamadım. Yaşadığını da çıktıktan sonra öğrendim. Bir hafta önce. Bu çok şaşırtıcı, haksız mıyım?  Bize sadece bir cadı olduğunu söylemiştin ve bizim içtiğimiz iksirden içmemiştin. Nasıl hala hayattasın Esmeralda?" Zeki bir adam olmasına gerek yoktu buna şüphelenmesi için. Ama ona yalan söylerken hep zorlanmıştım.

"Ölümsüzlüğü hiç istemediğimi sana düşündüren neydi peki? Boşuna size yardım için o kadar debelenmedim herhalde. Bir şeyler kapmaya çalıştım ve sen Qetsiyah tarafından lanetlendikten sonra bu iksiri yaptım. Biraz uğraştırdı ama hallettim." Yalana inandırmak  için bazen doğruluk payı olması mümkün şeyler söylemek gerekirdi ve bu yöntem hep işe yarardı.

"O zaman da senin aşırı iyi olduğundan şüphelenmiştim zaten. Yine de Qetsiyah kadar güçlüydün. Peki bu nasıl mümkündü?" Sana da sorularına da başlayacağım şimdi...

"Antik eşyalardan. Musa'nın asasını biliyor musun?" Doğruldu ama bilmiyormuş gibi yaptı.

"Yahudi değilim. Ayrıntıya gir lütfen." Sırıttım, "Onu buldum. Sizinle tanışmamdan önceydi. Cinleri emrime amade etmeme yardımcı oldu. Ve bir çok şey  ile beraber." Bu doğru sayılmazdı. Bu sadece bir efsaneydi, ancak bu kadar güçlü bir hazine ile gücümü açıklayabilirdim.

Güçlü olduğumu ne yaparsam yapayım saklayamamıştım. Bilirsiniz,  Esmeralda ve onun gösterileri kendini göstermeden yapamazdı.

"Bu sadece bir efsane sanıyordum..." Bakışlarında ki o hınzır parıltıyı tanımıştım. Bana inanmıştı ve düşüncelerimi okuyamadığını anlamıştım. Kutsal yaratık olmanın avantajları.

Banshee'nin Göz Yaşları -Mystic Falls'da Banshee-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin