***
Scarlett Gwendolyn Darach...
Etrafa göz gezdirdim. Sokak lambaları zar zor yanıyordu. Buralarda elektriğin sesini çok az duyuyordum. Birisi elektrikle oynamıştı. İleride bir karaltı hissettim. Yeni gelmişti, yaklaşık 100 metre uzaktan. Trafonun yanından.
"Seslerden rahatsız olmaman için uğraşmam gerekti." Kalın bukleli kadın karanlıkta belirdi. Onu farkettiğimi -fark edeceğimi- biliyordu.
"Çok düşüncelisin Katherine." Kafasını yatırıp güldü, "Beni özledin kabul et." Onun yaptığı gibi yaptım, "Önce sen başla hayatım." Yüzünü buruşturdu, "Bazı sorunlar meydana geldi." Sorarcasına baktım.
"Ay taşını biliyorsun." Anılar önümde sıralandı. Klaus'un ona yapmak istediği şeyler ve ayinde kullanılan ay taşı gözümün önünde canlandı. Katherine'nin taş ile ortadan kaybolması vs...
"Ne olmuş ona?" Duvara yaslandı, "Mason Lockwood'un elinde." Kaşlarımı çattım, "Demek onu bu yüzden Mystic Falls'a çağırdın?" Kafasını salladı, "Planımda çatlaklar var. Taşı vermek istemiyor. Beni oyalıyor." Ona dikkatli bir şekilde baktım.
"Neden bu kadar gerginsin ki? Taş ile ne yapmayı planlıyorsun?" Sırıtarak baktı, "Sanki bilmiyorsun. Onu Klaus'tan uzak tutacağım." Şaşkınlıkla vuruldum, "O nerede ki?"
"Kıçımda olmadığı kesin. Bana dokunmaması için elimde bir koz bulundurmam gerekiyor. Mystic Falls'a çoktan geldiğini işittim. Hangi lanet bedende bilmiyorum ama şu anlık sessiz durduğuna göre planları var." Neden bu planların kendisini içerdiğini düşünüyordu ki? O vampire dönüştüğünde Klaus'un işine yaramayı bırakmıştı zaten.
"Aklından ne geçiyor Katherine." Düşüncelerine baktım. Alakasız şeyler geçiyordu. Sürtük, bağ yüzünden hissetmişti tabi düşünce okuyabildiğimi. Hızla üzerine atladım ve şakaklarına avuçlarımı yapıştırdım. Anılar ve saklanan düşünceler önümden geçmeye başladı.
Saklanıyorken şehirde neler yaptığını gördüm. Geceleri avlanmaya çıkışları, Elena adına bazı kurucu üyeleri ile iletişime geçmesini, hiçbirini sevmiyordu. Daha sonra düşünceler çıktı.
'Klaus'un kanıma ihtiyacı vardı. Saf kanıma, kirlendikten sonra daha iyisini bulma fırsatını elinden kaçırmaz. Elena işini görür.'
Öfkeyle onu ittim, "Elena'yı ona mı vermeyi düşünüyordun?" Öfkeyle bana baktı, "Bir daha bunu yapacak olursan ne olduğun umrumda olmaz seni parçalara ayırırım!"
"Soruma cevap ver!" Öfkesini gizledi ve sırıttı, "Ben hayatta kalanım tatlım. Kendimi korumak için en yakın arkadaşımı gözümü kırpmadan öldürdüm bilmiyor musun? Elena sadece bir kurban. Ben öleceğime o ölsün." Sinirli olduğu için annemi hatırlatıyordu. Beni kızdırmak için yaptığı bu şeye sadece göz devirdim.
"Elena'dan uzak durman gerektiğini sana söylemiştim. Klaus'un sana zarar veremeyeceğine de garanti etmiştim. Ne diye işime burnunu sokuyorsun ki?" Bana doğru bir adım attı, "Sen garanti verdiğin için sana anında itimat edeceğimi mi düşünmüştün? İşimi garantiye almak istedim." Bende ona bir adım yaklaştım.
"600 yıllık anılarına sahibim Katherine. Scarlett'tan çok Katherine sayılırım. Senden daha güçlü ve 16 yılı da katarsak daha tecrübeliyim. Benim stratejim senden geliyor. Seni biliyorum ve ben senden bir adım daha önde olurum. İşime burnunu sokma yoksa nerede olduğunu bulmam dakikalarımı almaz. Zihnini korumak için cadıların bile sana yardım edemez."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Banshee'nin Göz Yaşları -Mystic Falls'da Banshee-
FantasiaGüçlerini kontrol edemeyen bir Banshee tehlikelidir. Kontrol edene kadar hem kendisine hemde çevresine zarar verir. Ancak kontrol ettiğinde...ne kadar büyük bir güce ulaşacağını kimse bilemez. *** Uzun zaman sonra ilk kez yeni bir kurguya başlıyorum...