CHAPTER 6 🌹

930 148 54
                                    


ටේහිය්‍යුන්ගෙ කන් පෙත්තක් තොල් අතරට ගන්න ගමන් කියපු ජන්කුක් ටේහිය්‍යුන් ඉන ගාව තිබ්බ අත පපුව දිගේ අරන් ඇවිත් ටේහිය්‍යුන් ගෙ නිපල් එකක් ගාවින් නතරවෙලා නිපල් එක අතින් මිරිකන ගමන් වේදනාවෙන් කෑ ගහන ටේහිය්‍යුන් දිහා බලන් ජන්කුක් හිනාවෙන්න ගත්තෙ පිස්සෙක් වගේ🙂.

TIME PASSED ,

පැය ගානක්ම ටේහිය්‍යුන්ට වද දීපු ජන්කුක් අඩ සිහියකින් ඉන්න ටේහිය්‍යුන් ගෙ නිරුවත් උඩු කය දිහා බලන් හිටියෙ තැනින් තැන තියෙන රතු පාට පැල්ලම් සීරිම් නිසා ටේහිය්‍යුන්ගෙ සුදුපාට උඩුකය ලස්සනට පෙනුන නිසා.
ටේහිය්‍යුන්ට කරදර කරත් ජන්කුක් පරිස්සම් වුනා ටේහිය්‍යුන්ගෙ පපුව ගාවින් දෙන හැමවදයක්ම දීලා ඉවර කරන්න.මොකද ටේහිය්‍යුන් තාමත් ළමයෙක්.

"අ...ලෙ.ව් පීස් .ම..ට... යන්..න දෙල්ලකො..."

වේලිලා ගිහින් තියෙන තොල දිවෙන තෙත් කරනගමන් කතාකරන ටේහිය්‍යුන්ගෙ දිහා බලන් හිටපු ජන්කුක්  ඕවර් කන්ට්‍රෝල් වෙනවා කියලා දැනගෙනම ටේහිය්‍යුන් ගෙ කන ගාවට නැමුනා.

මේ ජන්කුක්ට අත උස්සන එකෙක්ට වෙන්නෙ මොකක්ද කියලා දැනගත්තා නේ ඇන්ග්‍රි බර්ඩ් .ආයෙ ඒ වගේ වැඩක් වුනොත් මීට වඩා වෙනස් පනිශ්මන්ට් එකක් දෙන්න වෙනවා මට.ඒ නිසා පරිස්සමෙන් ඉන්නවා.

ටේහිය්‍යුන්ගෙ කනට ලං වෙලා කියපු ජන්කුක් එකපාරක් ආයෙ ගහේ කදට හේත්තුවෙලා ඉන්න ටේහිය්‍යුන් දිහා බලලා කැලෙන් එලියට ගියේ අදුර මුලු කැලේම වෙලාගද්දි.

@KIM MANSION,

"ආයිශ් ටේහිය්‍යුන් ට මුකුත් වෙන්න විදිහක් නෑ නූනා..එයා අයිස්ක්‍රීම් බාර් එකේ හිටියෙ.මන් එතනම එහාපැත්තෙන් තියන බෙන්ච් එක ගාවට ගියේ."

"අනේ චිම් මගෙ බෙයාව මට ආයෙ කවදාවත් දකින්න බැරිවෙයිද?"

"නූනා කලබල නොවී ඉන්න අපි කොහොමහරි බෙයාව හොයාගමු."

ජිමින් තමන්ගෙ නූනගෙ ඔලුවත් අතගාලා කදුලු පිහදාලා ෆෝන් එකත් අරන් බැල්කනි එකට ගියේ කෙනෙක්ට හයියෙන් බනින ගමන්.

📲හෙලෝ චිම්..

"ආආආආආආ තඩි පූසාආආආ "

📲ආයිශ් කන මොකද කෑ ගහන්නෙ ?

Cuty Angry Bird ♥️😌🐞 ||TK|| onhold Where stories live. Discover now