ben kazandım

7.2K 744 136
                                    


nasıl olsa ölmicez mi

Felix
Mean girls gecesi baya iyi geldi
Teşekkür ederim hepinize ya

Seungmin
Her zaman bebeğim
Lafı olmaz
Jisung sen iyi misin
Akşam bir kötü oldun
Telefona bakarken
Kötü bir haber falan mı aldın

Jeongin
Aynen yüzün düştü bi
3-4 kere seslendik duymadın da

Jisung
Önemli bir şey değil ya
Annem falan
Neyse
Felix iyi olmana sevindim
Okula varmak üzereyim bu arada ben

Felix
Ben geldim sizi bekliyorum

Jeongin
Otobüs

Seungmin
Metro

Jisung
Cümle kurmak ne kadar zor ya

Felix
Valla he
Neyse
Yüzüme farklı bir bakım yaptım bugün
Gelince bakın
Nasıl olmuşşş

Seungmin
Bakarııızzz

Jeongin
İndim yürüyom gelince görüşürüz hade

_________

Hepimiz gelir gelmez sınıftaki Felix'in yanına gidip yüzünü mıncıklamıştık. Zaten aşırı güzel bir yüzü vardı ama bakım yapmaktan da zevk alıyordu.

"Yumuşacık olmuş yüzün, ne kulandınn?" Jeongin heyecanla Felixle konuşmaya dalmışken ikiliyi dalgın bakışlarımla izlemeye devam ettim.

"İyi misin gerçekten?" Yanımdaki Seungmin fısıldayarak beni dürtünce yavaşça başımla onayladım. Genelde arkadaşlarımdan hiçbir şey saklamazdım ama dün bana Minhonun yazdığını Felix varken de söyleyemezdim hem de bir daha yazmama ihtimali varken boşa ortamı germek istemiyordum. Ama bok gibi hissettiriyor bir şeyler saklamak.

"Gördünüz mü?" Felix'in mırıldanmasıyla kafamı çevirirken okula giren diğer sınıftaki çocuğa baktım.

"Neyi? "

"Hoodiesini."

Anlamsızca oğlanın üstündeki siyah ve sırtında mor yazıları olan hoodieye baktım.

"Minhonun kendi evinde verdiği partilerde dağıttığı hoodielerden." Felix mırıldandığında kafamı geri ona çevirdim.

"Ha bide seviştiği insanları hoodieyle damgalıyor falan mı?" Alayla sorduğumda Felix sessizliğe boğulmuştu ve bu bir evet sayılabilirdi.

"Demek ki dün gece başkasıylaymış." Felix mırıldandığında acı da olsa artık yüzüne vurmak taraftarı olduğu için onu onayladım.

"Kötü düşünme Felix, belli olmaz." Jeongin konuştuğunda ona ne saçmalıyorsun modunda bakmıştım. Şuan Felix'in boş umuda ihtiyacı yoktu, hayatına devam etmeye ihtiyacı vardı.

Hoca gelince mecbur yerlerimize geçmiş ve dünyanın en sıkıcı derslerinden birini dinliyor gibi yapmaya başlamıştık.

________

Sonunda öğle arasına girdiğimizde yemek yemek için heyecanla kantine inip yemeklerimizi alınca her zamanki cam kenarı yerimize geçtik.

"Deli gibi açım! " Seungmin kendi kendine bağırırken gülüp yemeğimi yemeye başladım. Jeongin'in saçma sapan anlattığı cringe videolar hakkında gülerken gözümü kantinde gezdirdim. Minho ve tayfasının gelir gelmez köşedeki diğer masaya kurulduklarını fark edince bakışlarım dikleşmişti.

Sanki ona bakarak amacını anlayacakmışım gibi gözlerimi diksem de tek gördüğüm egoist bir ibnenin tekiydi. Göz göze geldiğimizde bakışmayı kısa kesip önüme döndüm ve yemeğimi yemeye devam ettim. Masada dönen sohbetten gram haberim bile yokken titreyen telefonumu çıkardım. Ekrana düşen mesajla kafamı geri kaldırıp ona baktım.

leemin
Orada öylece durup bana bakman da hoş

Göz göze geldiğimizde mesajıma cevap ver modunda telefonunu sallayıp sırıtmıştı. Kafamı geri çevirip masanın altında tuttuğum telefona ardından sohbete dalan üçlüye bakıp hızlıca yazıp telefonumu kapattım.

quokkahan
Sana bakmıyorum
Hayal dünyan amma geniş

Kafamı hızlıca ovalayıp yemeğimi yemeye devam ederken bir yandan da kendimi sohbete dahil gibi göstermek için ara ara kafamı sallıyordum.

leemin
Emin misin

quokkahan
Evet

Bacağımı hızlı hızlı sallamaya devam ederken üçlü Jeongin'in esprisine gülünce ben de dinliyor gibi gülmüştüm. Telefonuma düşen diğer bildirimle refleksle kafamı direkt çevirip ona bakmıştım. Göz göze geldiğimizde sırıtmış ve telefonuna dönmüştü.

İkinci kez titreyen telefonumla kafamı eğerken ilk bildirimin ona ait olmadığını fark edip kendime küfür etmiştim.

leemin
Ben kazandım

skam | minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin