10 yıl önce...
Yoongi 10, Hoseok 8 yaşında.
Şubatın sonlarına gelmemize rağmen Kore'yi terk etmeyen kar içinde koşar adımlarla okula doğru ilerliyordum. Annem sabah erkenden hastalanan kardeşim Jimin'i hastaneye götürmüştü. Onun adına endişeliydim fakat okula yetişmem gerektiği için bunu düşünemiyordum. Geç kalmamıştım fakat uzun zaman sonra okula ilk defa gittiğim için heyecanlıydım. Hastaydım ve günler sonra sonunda bu durumdan kurtulmuştum. Kurtulurken kardeşim Jimin'e bulaştırmış olabilirdim fakat onu hep uyarmama rağmen yanıma gelen o olduğu için kendime kızamazdım.
Sonunda okula vardığımda içeriye girmek için adım atacağım sırada gözüme çarpan kişi ile duraksamıştım. Yavaşça sağ tarafıma baktığımda bir ağaç arkasında okulun içine bakan bir kadın görmüştüm. Kaşlarım çatılırken kadının yüzündeki acı gülümsemeye şahit olmuştum. Öğrencilerden birinin velisi olmalıydı diye düşünmüştüm fakat o zaman neden içeri girmiyordu?
En son merakıma yenik düşüp baktığı yere baktığımda tüm çocuklardan uzakta tek başına bir köşe de oturan çocuğu görmüştüm. Bu çocuğu ilk defa görüyordum, muhtemelen benden alt sınıflardan biriydi.
Kadına tekrar döndüğümde bakışlarının benimle buluştuğunu fark etmiştim. Aniden gözlerinin beni bulması ürpertirken, içimden bir ses beni ona itmişti. Ayaklarım cidden istemsiz ona doğru ilerlerken, kadın beni şaşkınca izlemişti.
Sonunda yanına vardığımda cidden çok güzel bir kadın olduğunu fark etmiştim. Orta yaşlardaydı ve güzelliğini hiçbir şekilde kaybetmemişti.
"Merhaba efendim." dedim hızlıca. Kadın konuşmamıştı. Bunun rahatlığı ile hızla konuşmaya devam etmiştim. "Neden içeri girmek yerine buradan o çocuğu izliyorsunuz?"
Kadın yutkunmuştu. Ne diyeceğini bilememişti anlaşılan. Gözlerini benden kaçırmış ve saçlarını kaşımıştı. O sırada sağ elindeki kutu dikkatimi çekmişti.
"Senden bir şey rica edebilir miyim ufaklık?" Narin sesiyle konuştuğunda, başımı hızla evet anlamında sallamıştım. Başımı sallar sallamaz hızla kutuyu bana uzatmış ve az önce baktığı çocuğa ufak bir bakış atmıştı. "Bunu orada tek başına oturan çocuğa götürür müsün?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeryüzündeki İnciler | Sope'
Fanfiction"Belki de beyaz güllerin bizdeki anlamını hiç kimse, hiçbir zaman tam anlamıyla öğrenemeyecek..." -------- |Taekook/Namjin/Minsung| -------- 9- #kimseokjin 🤙🏼