Mióta ott voltunk szerintem ez volt az első alkalom, hogy síri csend telepedett a szobára. Mindenki engem nézett, ami miatt, ha lehetséges még rosszabbul éreztem magamat. Nem szerettem volna a figyelem középpontjába kerülni, főleg úgy nem, hogy addigra már a melltartóm is láthatóvá vált az elázott felsőm miatt.
- Jaj annyira sajnálom! - szólalt meg először Yana, akinek az itala rajtam landolt. - Olyan hirtelen jöttél, én meg csak befordultam és.... Adok egy váltáspólót! Gyere velem és kicsit rendbe tudod szedni magad. - fontoskodva tette le a dohányzó asztalra a poharát, majd már húzott is fel az emeletre. Időm sem volt ellenkezni, de bevallom talán nem is szerettem volna, hisz hacsak nem a kabátomat veszem fel, hogy eltakarjon, nem volt más megoldásom a melltartóm eltüntetésére.
Sebesen szeltük a felfele vezető márvány lépcsőket, míg egy folyosóhoz nem értünk, amin végig trappolva, eljutottunk egy ajtóig, mely mögött Yana birodalma volt található. Bevallom meglepődtem, hisz valamiért az egyetemes sztereotípiák miatt, hozzá valahogy egy teljesen rózsaszínbe borított szobát képzeltem, ennek ellenére csak az egyik fal virított halvány vanília sárga színben, a többi mind fehér volt. Hatalmas francia ágya volt Yanának, tele párnákkal, gyönyörűen megvetve. A szoba ablaka alatt helyezkedett el az íróasztala, szembe vele pedig volt két ajtó amiből nyílt még két helyiség, felteszem a fürdő és a gardrób. Nem volt benne sok bútor még is zsúfoltnak tűnt. A sárga színt meg nem tudtam hova tenni, hisz szokatlan volt.
- A jobb oldali ajtó a fürdőszoba. Törölközz meg, én addig keresek neked egy felsőt. - mondta, s már el is tűnt a bal oldali helyiségben. Még egyszer körbenéztem, majd beléptem a fürdőszobába. Hatalmas volt, habár ezen egyre kevésbé lepődtem meg, de így tökéletesen befért egy wc, fürdőkád, zuhanyzó és mosdó. Sőt az embernek még táncolni is maradt helye. Karamell és fehér színű márvány borította az egészet, törölközők is bézs vagy krém színben "pompáztak".
Megálltam a tükör előtt, majd levettem a felsőm és kétszer körbefordultam, hogy megnézzem, a nadrágom nem lett-e olyan, de valami csodával határos módon nem lett. Megfogtam egy törcsit és az egyik végét bevizezve megpróbáltam eltűntetni a felsőtestemen lévő, egyre ragacsosabb folyadékot, majd szárazra töröltem magam. A melltartóm is átázott ugyan, de az nem volt olyan vészes, annak ellenére hogy tudtam, mostantól bizony pia szagom lesz rendesen.
- Nem tudtam milyen a méreted, de nem néztelek nagyobbnak S-esnél. Remélem jó lesz ez. - kezembe adott egy piros, v-kivágású, ujjatlan felsőt. Nem tudom, hogy csak tesztelt-e ezzel a választásával, miszerint kérek-e cserét, ha nem tetszik, de inkább ugrottam volna fejest a kádba, minthogy panaszkodjak a ruha miatt.
- Biztos jó lesz. Köszönöm. - mondtam és keresni kezdtem a ruha elejét.
- Vao. Csak nem számítasz valami kis akcióra? - kezdte el húzogatni a szemöldökét. Én kérdőn néztem rá. - Ilyen fehérneműt akkor veszünk fel, ha tudoood.. ha ágytangózni akarunk. - egyenesen a melltartómmal szemezett én meg azt se tudtam hol nem voltam elvörösödve. - Lefoglaljam ma estére Kookot, hogy csak a tiéd legyen a szoba? - kérdezte, én meg igyekeztem nem belegondolni abba, hogy ezt hogyan is tenné.
- Jaj semmi ilyenről nincs szó. Csak a többi a szennyesbe van, meg ez a legkényelmesebb. - nem is értettem miért magyarázkodom. Hisz semmi köze se volt ahhoz, hogy mit veszek fel és miért. Talán amiatt makogtam neki összevissza, mert kölcsönadta az egyik ruháját és ezért hálásnak kellett lennem. Habár eddig csak negatívat éreztem irányába, mostmár vegyes érzéseim voltak. Hiszen beszólogatott azért, tettetve a hülyét, de közben segített is.
- Hát mindenesetre sexy csipkés melltartód van. - vállat vont, én meg magamra húztam a felsőjét. - De azt hiszem ezt most majd mindenki tudni fogja. - bámulni kezdte a dekoltázsom. Én is lenéztem és valóban kilátszottak a szegély menti csipkék. Mikor visszanéztem Yanára olyan volt az arckifejezése, mint aki megbánta, hogy ezt a felsőt adta nekem.
- Nem.. nem kérsz egy másik pólót? - nézett a szemeimbe.
YOU ARE READING
BAD LOVER - Jungkook ff. [~Befejezett]
Fanfiction- shadow from the past - "- Jaj és még valami. Seo te leszel Jungkookkal. - amint kimondta, én pedig felfogtam, megállt bennem az ütő. Kicsit lesokkolva kerestem meg Kookot a tekintetemmel, aki épp az ingujját tűrte fel és már engem nézett. Na így...