Teltek a napok és ismét eljött a péntek. A modellkedős óráinkon most leginkább egyedül pózoltunk a kamerák előtt, így szerencsére nem kerültem közeli kontaktusba Jungkookkal. Igaz azért rendszeres történtek apróbb érintések, simítások közöttünk, mikor épp senki sem látott minket, gondolok itt arra, hogy ha elhaladt mellettem, észrevétlenül összeért a kezünk, ha épp a büfében álltam, neki pedig evőpálcika kellett, akkor mikor mellém ért lágyan végig simított a karomon, míg kicsit arrább tolt.
Ez mind nagyon romantikus lett volna, ha nem virított volna ott a háttérben a barátnője, akit fogalmam sincs miért nem hagyott ott eddig. Vagyis lehet nagyképűség tőlem, de azt hittem engem akar és ezért nem értettem, hogy akkor miért nem tett semmit ennek érdekébe. Napról napra feszültebb lettem. Egyrészt amiatt, hogy lényegében hülyített, másrészt, mert mindeközben lassan épült bennem egy egyre csak növekvő kielégületlenség. Itt most nem feltétlenül a szexre gondolok, szimplán szerettem volna, ha engem is "szeret" valaki.
Egyébként valahol mélyen megértettem Jungkookot. Yana volt neki a biztos pont most az életében. Gondolom megszokta, hogy vele már elérte azt a szintet, hogy lazán bármikor megcsókolhatja, velem viszont még minden egy nagy kérdőjel volt. Reméltem, hogy csak ezek állnak annak a hátterében, hogy még nem szakítottak, nem pedig az, hogy tényleg szereti...
~~
- Hallod. Képzeld ma megint jön az óránkra az a pasas. Tudod a főnököd. - mesélte Felix, miközben a következő óránk felé sétáltunk úszva a felénk áramló diák sereggel szemben.
- HaJoon? Hm.. Nekem erről nem tett említést. - mondtam elgondolkodva. Valóban, nem nagyon beszéltünk vasárnap óta, mondjuk az is igaz, hogy csak az alkalmazottja voltam, ezért nem várhattam el, hogy minden olyan dolgot amihez akár egy kicsit is közöm volt, megosszon velem.
- Amúgy te, hogy tudsz meg ilyen infokat? - néztem rá hitetlenkedve. Mindig mindent előbb tudott mindenkinél, s ezalatt olyan dolgokat értek, amit mondjuk csak a tanároknak mondanak el.- Az árnyékban élek szivi. - villantott felém egy büszke mosolyt, majd már meg is érkeztünk a termünk felé. Szemforgatva követtem őt az általa kiválasztott helyünkig, majd lepakolva a cuccom igyekeztem minden figyelmem az órának szentelni, de ötletem sem volt, hogy miért jöhetett HaJoon ismét megnézni az óránkat, ezért bevallom elég sokszor kalandoztam el. Lehet nem voltam elég jó és most egy másik kezdő modellt keres?
Amint vége lett a kicsit vontatottan unalmas órának én már pattantam is fel, hogy a következő termünkig siessek. Felix meglepetten nézte sietségem, úgy ahogy Jungkook is, akit kis híján fellöktem az ajtóban. Annyira összpontosítottam a célomra, hogy még csak egy bocsánatot sem mormoltam el neki, hanem sietősen trappoltam végig a folyosókon. Amint odaértem, meglepő módon HaJoon már ott egyeztetett valamit az oktatóval. Mivel kicsit hangosan trappoltam be, ezért az érkezésemre felkapta a fejét, majd egy dögös mosolyt villantva elnézést kért az oktatótól és odajött hozzám.
- Szia! Örülök, hogy látlak Seo. - mondta mosolyogva, de mivel felvontam a szemöldökömet és úgy méregettem, hogy egyértelmű volt a fejemben lévő kérdőjel az ottléte végett, ezért egyből folytatta.
- Megbeszéltem az oktatóddal, hogy a mai napon a képeidet, amik tetszenek, elvihetem és felhasználhatjuk magazinokhoz. Nagyon jól dolgozol nálunk is, de mintha itt valami miatt több lenne a szenvedélyed. - magyarázta, én pedig lesütöttem a szemeimet. Egyrészről örültem neki, hogy nem szeretett volna lecserélni, másrészről pedig tudtam, hogy a "szenvedélyemnek" az oka valószínűleg Jeon Jungkook.Csak bólintottam egyet, majd elsétáltam, hogy neki tudjak állni átöltözni. Ezúttal nem a ruháinkon volt a hangsúly, sokkal inkább az arcunkon. Témánk a "mosoly" volt. Igaz kedvem nem volt a kamerának bájologni, de ez volt a szakmánk lényege, nem? Olyan érzelmeket kellett volna kifejeznünk, amiket épp nem éreztünk. Sminkemmel is elkészültem. Azt szerettem volna, ha a tekintetek a számra tévednek, ezért kivételesen kihangsúlyoztam ajkaimat egy kicsit erősebb rúzzsal.
YOU ARE READING
BAD LOVER - Jungkook ff. [~Befejezett]
Fanfiction- shadow from the past - "- Jaj és még valami. Seo te leszel Jungkookkal. - amint kimondta, én pedig felfogtam, megállt bennem az ütő. Kicsit lesokkolva kerestem meg Kookot a tekintetemmel, aki épp az ingujját tűrte fel és már engem nézett. Na így...