14. Rész - Régi érzelmek

547 39 9
                                    

Zavartan hajolt el tőlem, majd eggyel hátrébb lépve szedte valamennyire össze magát. Szó nélkül cserélte ki barackosra az almalevet, majd letette a pultra. Éreztem, hogy kizökkentettem teljesen a magabiztos stílusából, emiatt rátelepedett a konyhára egy szinte már fájó, kínos hangulat.

Épp nyitotta volna a száját, hogy mondjon valamit, mikor belépett Felix a szobába, engem keresve.

- Seo. Akarnak valami játékot játszani a többiek. Nem maradhatsz ki belőle. - mondta atyáskodva.

- Rendben, már megyek is, csak Kook segített levenni ezt a gyümölcslevet. - mondtam, de szinte azonnal meg is bántam, hogy becéztem a másik férfit. Mondjuk neki ahogy láttam bejött, mert alig láthatóan elmosolyodott.

- Okés. Csipkedd azt a helyes kis hátsód, nem szeretném, hogy kibújj ez alól... Jungkook. - biccentett köszönésképp a pultnál ácsorgó fiúnak, aki a megjegyzése miatt, csak szúrósan nézte őt.

- Felix. - mondta, a lehető legtöbb passzív agresszivitást belecsempészve a hangjába. Mivel Felix karon ragadott, ezért nem volt időm kielemezni az arckifejezését, de valahol mélyen kifejezetten tetszett a reakciója, amit még sikerült elkapnom. Flegmán felhúzta az egyik szemöldökét és összekulcsolva mellkasa előtt izmos karjait, vett fel egy védekező pózt. Mondjuk az nem tetszett, hogy ennyire ellenséges volt Felix-el, de az viszont igen, hogy miattam. Vagyis hát én úgy hittem.

- Na mi a játék? - kérdeztem, leülve Felix mellé törökülésben. Mindenki egy hatalmas kört alakítva letelepedett a nappali közepét díszítő szőnyegre. Jungkook is kicsivel utánunk kijött a konyhából, majd helyet foglalt velem szemben.

- Azt találtuk ki, hogy nincs olyan nagy hangulat, így kezdhetnénk egy ivós játékkal. - izgatottan mesélte Yana, majd egy rakat cetlit meg tollat dobott középre. - A lényeg a lényeg, hogy mindenki kap 5-5 cetlit, amire ír kettő ivással kapcsolatos dolgot és három olyan kérdést, utasítást, ami akár a felelsz vagy merszben is megállná a helyét. - magyarázta nagy lelkesen.. lényegében a tovább gondolt felelsz vagy merszének szabályait. Mert hogy ez szinte pontosan ugyanaz volt. Cetlizős felelsz vagy mersz...
- Mindegyiket beledobáljuk, majd egy tálba, összehajtva, majd pörgetünk és akinél megáll, értelemszerűen az húz. - rendben, ez egy cetlizős, üvegezős felelsz vagy mersz volt.

- És mivel pörgetünk? - kérdezte az egyik srác, miután mindenki beledobálta azt az öt darab cetlijét a tálba. Yana gyorsan körbenézett, valami ötlet után kutatva, majd üres üveg híján el vett egy bontatlan sört az asztalról.

- Kő-papír-olló. Aki veszít az egyben lehúzza. - mondta vigyorogva a "nagyszerű" ötlete miatt. Páran sóhajtva fordultak egymás felé, majd kezdték el először kettesével ezt a játékot. Később azon kör győztesei "szálltak szembe egymással, míg végül Jungkook nyert, habár én ezt inkább vesztésnek éreztem. Hangos szisszenéssel bontotta ki az üveget, majd párszor végig mérve azt, ajkaihoz emelte és belenézve a szemeimbe elkezdte meginni. Álltam a tekintetét, talán a bennem egyre jobban dolgozó pia miatt nem jöttem zavarba és nem fordultam el. Nem tagadom, abban a pillanatban csak az ő, sötét íriszei voltak. Mindenki megszűnt létezni körülöttünk, ami hatására egy csábos mosolyt küldtem felé, mire ő féloldalasan elmosolyodott ivás közben és jó lassan végig mért. Szerintem ő is megfeledkezett a többiekről, főleg a mellette ülő barátnőjéről.

- Rendben Jungkookie, akkor most te pörgetsz. - mondta lelkesen Yana. Mivel benne is volt már pia, szerintem ezért nem vett észre semmit. Kook pörgetett, mely megállt Felix-en. Ő nem habozott. Egyből a tálba nyúlt, majd kivéve onnan egy cetlit, széthajtogatta azt és felolvasta, ami rajta volt.

"Milyen a kapcsolatod a szüleiddel? Miért?"

Nem tudom ki írhatta, de szerintem egész jó kérdés volt. Felix kicsit elkomorodva pislogott a papírlapra, majd habozva felemelte a fejét és Yanára nézett.

BAD LOVER - Jungkook ff. [~Befejezett]Where stories live. Discover now