Beléptem a szórakozóhely ajtaján. A zene dübörgése egyből a sejtjeimig hatolt, annyira átjárta a testemet az épp berakott dal basszusa. Érezhetően nem volt annyira friss a levegő, mint kint az utcán, de valahogy nem is az a megszokott fülledtség volt jellemző a helyre, annak ellenére, hogy sokan voltak ott. Balra a pult volt található középen a tánctér, jobbra a DJ, mellettünk a falnál boxok és szemben pedig a mosdókat véltem felfedezni, habár azt az ugráló tömeg szinte teljesen kitakarta. A terem fekete, ezüst és vörös színei a luxus magasságaiba repítették a helyet, de közelebbről megnézve, valahogy ott minden sokkal jobb minőségű volt összehasonlítva a korábbi szórakozóhelyekkel ahova addig ellátogattam.
- Mennyit kellett fizetni a belepőkért? - fordultam oda Felix-hez, akivel érkeztem, de a hangom nem bizonyult elég hangosnak a zenéhez képest, ezért megismételtem még egyszer neki.
- Nyugi! Csak 400 ezer won (100 ezer Ft) volt körülbelül. - mondta, de nekem majdnem leesett az állam.
- Hat embernek? - kérdeztem kicsit jobban vinnyogva a kelleténél.
- Ugyan dehogy. Fejenként. - Felix lehajolt hozzám, majd vigyorogva megpöckölte az orrom és a már korábban kiszúrt "többiek" felé vette az irányt, otthagyva engem lesokkolódva. Mindig elfelejtettem, hogy az egyetemen tanulók többsége megengedhette magának, hogy kidobjon ennyi pénzt egy éjszaka alatt, megjegyzem csak a belépőjegyre.
Jól nézett ki amúgy. Mármint Felix. Farmer szettet viselt, néhol tépett anyagból és, hogy elkerülje azt, hogy a dzsekije és a nadrágja egybeolvadjon, vett alá egy fekete inget is, aminek csak a középső pár gombját gombolta be, így látni lehetett néhány mozdulatnál a kockáit. Ha nem lennék ennyire megőrülve Jungkookért még az is lehet, hogy egy kis idővel kiszemeltem volna őt is.
Mosolyogva megráztam a fejem a sületlenségeim miatt, hisz ő mindig is csak a barátom lesz, semmi több.
Én is követtem őt, hogy le tudjak ülni a Yana melletti helyre a pultnál, hisz mindenki ott volt. Filmbeillően pont akkor váltott át a zene amikor Jungkook látóterébe kerültem. A férfi tekintete megakadt rajtam, majd elnézett rólam és ficeregve kihúzta magát, hogy aztán kifújva a levegőjét a szemeimbe nézzen. Tetszett, hogy tetszettem neki, ezért egy kis mosolyt elejtve feljebb biccentettem a fejem és magabiztosan sétáltam oda a Yana melletti székhez, miközben a lány is méregetett. Felix mellett voltam én, mellettem ugye Yana, mellette Jungkook és mellette pedig a csapat másik két tagja.
- Egy Aperol Spritz-et kérnék! - mondtam a pultosnak, majd mikor ő jelezte, hogy készíti, a többiek felé fordultam. Jungkooknak szabályosan figyelnie kellett arra, hogy ne essenek ki a szemei, hisz hol a dekoltázsom, hol az ülés hatására szinte a bugyim vonaláig kilátszódó combjaimat figyelte.
Ő sem nézett ki rosszul. Sőt.. mit hazudok, lehengerlően szexi volt. Fekete bőrnadrágja az én képzelőerőmnek se hagyott sokat, ott feszült ahol kellett. Szintén fekete hosszú ujjú, félhosszú nyakú garbós felsője is szorosan tapadt a mellkasához.- Mondd csak Seu. Nem fázol? - szólalt meg Yana mellettem, kizökkentve Jungkook bámulásából. Remélhetőleg nem vette észre az előbbit, de ha észre is vette volna, bennem akkor is ott volt még a gyanúja annak, hogy megcsalja azt, aki számomra fontos, így kicsit nyersen válaszoltam neki.
- Seo. És nem, valahogy úgy vagyok vele, hogy nincs mit titkolnom, ezért minek öltöznék bundakabátba. - erőltetett mosollyal néztem rá, kicsit sem utalva semmire... áh.
- Jogos mondjuk. - hamis mosolyát csak egy pillanatig engedte láttatni, mert utána egyből átváltott az arckifejezése és teljesen őszintének látszódó izgatottságot sugárzott. - Na és mondd csak! Milyen az én drága Kookie-mmal lakni? Remélem nem elviselhetetlen. - kacsintott viccesen, de én erre csak szemöldökömet felvonva tudtam reagálni. Hogy beszélhet így arról akivel elvileg együtt van...
YOU ARE READING
BAD LOVER - Jungkook ff. [~Befejezett]
Fanfiction- shadow from the past - "- Jaj és még valami. Seo te leszel Jungkookkal. - amint kimondta, én pedig felfogtam, megállt bennem az ütő. Kicsit lesokkolva kerestem meg Kookot a tekintetemmel, aki épp az ingujját tűrte fel és már engem nézett. Na így...