28. Rész - Nyugalom

699 38 12
                                    

Egymás mellett sétáltunk Jungkookkal az egyetem főépülete előtt. A tegnapi esőzés jót tett az udvar növényeinek, mivel még az a fa is elkezdett virágozni, amelyik tövébe menekültem, a Jungkookal való első, újratalálkozásom után. Meglepett mikor realizáltam, hogy odafele tartunk. Kook a kezemet fogta és gyengéden húzott abba az irányba, hogy aztán a pad tetejére ülve nézzük csendben a többieket. Ez volt az első igazán meleg nap a tél óta. Egy-szál pulóverben is szuperül lehetett élvezni a gyengéd szellőt, de sokan csak egy pólót vettek fel.

A tegnapi eseményeket úgy éreztem, hogy végre lezártuk. Felix-el való kibékülésem tette fel a pontot az i-re, habár nem volt nehéz megbocsátanom neki, hisz nem engem csaltak meg vele. Jungkook ezért még néha elég szúrósan tudott nézni rá, de meg tudtam győzni róla, hogy őt se érdekelje, hisz Yana a múlté volt. Azt mondjuk még mindig nem értettem, hogy mit keres egy olyan fantasztikus személy, mint Felix Yanával, de a szerelem vak ugyebár.

Egy feladatom volt aznapra. Fel kellett mondanom HaJoon-nál, habár lehet, hogy ő már réges-rég úgy volt vele, hogy én már nem megyek többet oda dolgozni. Reménykedtem benne, hogy nem fog keresztbetenni nekem sehogysem az egyetemes éveim alatt, viszont ha még számított is volna rám, sem tudtam volna ott dolgozni, vele egy légtérbe. Szerettem modellkedni. Sőt szenvedélyemmé vált, mióta ott tanultam, de vannak áldozatok, amiket azért nem hoztam volna meg az érdekében.

Egy gyengéd érintés az állam alatt hozott vissza a jelenbe. Jungkook mosolyogva lehelt csókot az ajkaimra, az én testem pedig abban a pillanatban elkezdett bizseregni.

- Hmm.. de vártam már erre. - motyogtam becsukott szemekkel, mire kuncogott egyet.

- Hidd el, nem lesz ebből hiányod, most hogy végre visszakaptalak. - mosolygott boldogan az én kis nyuszim.

- Csak nehogy még egyszer itt hagyj. - mondtam poénkodva, de szerencsére nem bántottam meg vele. Ugyan olyan boldogan nézett engem. Haja kicsit kócos volt, szemeit alig láttam a nagy mosolyától, arca pedig szinte sugárzott, olyannyira volt jó kedve.

- Ugyan.. magamhoz foglak láncolni. - vigyorgott rám azzal a helyes mosolyával és megpöckölte az orromat.

- Aztán még is, hogyan? - kérdeztem nevetve, elhessegetve a kezét.

- Egyszer még a feleségem leszel. - mondta lazán és megtámaszkodott hátul a két karján, majd az eget kezdte nézni egy apróbb mosollyal. Egy kicsit sokkolt ez a kijelentése, de valahogy melegség áradt szét a bensőmben, ahogy arra gondoltam, hogy egyszer még Jungkook felesége is lehetek akár.

Mrs. Jeon

Nem is rossz.

Talán nem is volt akkora nagy baj az a "kis" szünet, ami köztünk volt. Kellett ez ahhoz, hogy meg tudjak erősödni saját magamban. Hogy rájöjjek mennyit is érek és, hogy mikre vagyok képes egyedül. Kellett ez ahhoz is, hogy szorosabb legyen a kapocs közöttünk, hisz most rajta is és rajtam is éreztem, hogy elválaszthatatlanok vagyunk.

Megtanultam, hogy nem árt néha második esélyt adni az embereknek, még akkor is ha látszólag nem érdemlik meg. Nem bántam meg sem a Jungkooknak, sem pedig a Felix-nek adott új lehetőséget. Lett két, hozzám nagyon közelálló, ember az életemben és ez fantasztikus érzéssel töltött el azok után, hogy mindenkit elveszítettem a gimi alatt a saját önsajnálatom miatt.

Olyan sok nehézséggel kellett szembenéznem, de valahogy mindegyik megoldás, mindegyik út Jungkookhoz vezetett.
És én ezt egy cseppet sem bántam.

The End




~~~
Hát Kedves Olvasóim!❤️
Bevallom sokat gondolkodtam, hogy még húzzam-e tovább a könyvet, de arra jutottam, hogy már nincs több dolog, amit el tudnék mesélni ezzel kapcsolatosan. Kicsit szomorkodtam amiatt, hogy "csak" 28 rész volt a tarsolyomban, de nagyjából kiszámoltam és kb 160 A/5-ös oldalnak felel meg ez a könyvem. Ha így nézzük akkor szerintem vállalható hosszúságúra sikerült 😂.

2023.05.17- én 4,82K-val zárjuk.
Köszönöm mindenkinek, aki elolvasta végig. Remélem tetszett nektek!❤️

Előző résznél említettem, hogy jövök egy új könyvvel. Akárhogy is akartam más főszereplőre húzni, valahogy ennél úgy éreztem, hogy Jungkook a tökéletes férfi szereplő.

Fogadjátok szeretettel a legújabb Jungkook ff.-em, ami a Golden Life címet kapta és már megtekinthető az első rész a profilom alatt.

Kicsit más lesz, mint az előző könyveim

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Kicsit más lesz, mint az előző könyveim. Egyrészt igyekeztem rendesebben kidolgozni (eddig haha) illetve, tőlem picit idegen, elbeszélői pov-ban van elmesélve.
Remélem elnyeri, majd a tetszéseteket, mert őszintén örülnék, ha végig kísérnétek annak az írása közben is.

Aki olvassa, az mindenképp írjon nekem véleményt, akár a részek alá/közben, vagy nekem privátba. Mindet szívesen várom❤️❤️❤️

Köszönöm, hogy velem tartottatok a Bad Lover írása alatt!

xXSunnyXx

BAD LOVER - Jungkook ff. [~Befejezett]Where stories live. Discover now