3. Bölüm(hata)

1.7K 50 27
                                    

Konuşmamızın üstünden bir saat geçmişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Konuşmamızın üstünden bir saat geçmişti. beni duvara zincirlemiş sonra da gitmişti.Buradan ne olursa olsun çıkacaktım lakin fazla vaktim yoktu biraz daha zaman geçmeden parayı hastaneye yatırmam gerekiyordu.

Kapı açıldı ve ayaz içeri girdi.

"Paranın yerini söyle hastaneye götürücez"dedi direk.

"sana güvenmiyorum"dedim.

"Pazarlık yapıcak durumda değilsin mina yerini söyle"diye yanıt verdi.

Başka çarem yoktu söyledim.

Dışarı çıktı ve yaklaşık iki saat sonra geri döndü, elinde telefonum vardı. Yanıma geldi ve diz çöktü, telefonumdaki aramayı cevapladı, hastaneden arıyorlardı.

"Mina hanımla mı görüşüyorum?"

"Evet,buyrun"

"Ablanızın hastane borçları ödenmiştir bilginiz olsun"

"Haberim var sağolun"

"İyi günler"

Telefonu kulağımdan çekerken telefonun bana ait olduğunu farkettim, şifresini nereden bulduğu hakkında pek fikrim yoktu. İnşallah karıştırmamıştır diye geçirdim içimden.

Karnımın guruldaması ile ikimizinde bakışı aşağı indi, kısa bir an orada oyalandıktan sonra bakışlarını benden çekip ayağa kalktı.

"Ayaz, ben açım" dedim sanki farketmemiş gibi, oda üzün bir süre yüzümü inceledi. Bu hareketinden sonra ise zekasını sorgulamama sebep olan o cümleyi kurdu "Yemek ye o zaman"

Yiaa şeker şey seni ben bunu bilmiyordum zaten!!

Sinirimi gülümseme ile belli ederek"Ellerim bağlı" dedim. Sanki kaçıcaktım da yakalayamıcaklarmış gibi hareket ediyordu, gerçi karşılarındaki kişi ben olduğum için korkması normaldi
Kendi götünü kaldıranı da bir sende gördüm

"Benim sorunum değil"dedi ve dışarı çıkmak üzere kapıya ilerledi. Gözlerimi pörtletmiş gidişini izliyordum, kapı yüzüme kapandığında, sessiz odayı da  
Kilit sesi doldurduğunda dolu dolu küfür ettim. Ayaz'ın gerizekalılığı Şaka mıydı?!!

Ellerimi yeniden çözmeye çalıştım, zinciri çekiştirerek canımı acıtmaktan başka bir halt yapamadığımı sonunda fark ettiğimde bu işe son verdim.

Biraz daha burada kalırsam çıldıracaktım, Allahım söz veriyorum bir dahakine birilerini dolandırırken dikkat edicem!

Kafamı yere eğdim ve kendime defalarca beddua okudum, sıkılıyordum, canım sıkılıyordu, ben sıkılıyordum, benim canım sıkılıyordu!

Dikkatli bakarsanız canımın sıkıldığını görebilirsiniz.

Burnumun Kaşındığını hissettiğimde elimi oraya doğru götürdüm ki kolumun çizilmesi ile burada bağlı olduğumu hatırladım, acıyla inledim.

MahkumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin