*DİĞER BÖLÜMLERE KIYASLA* UZUN BİR BÖLÜM OLUCAK
Yaklaşık bir saat sonra kıyafetlerim gelmişti. Elimden geldiğinde ayaza gözükmemeye çalışmıştım, şimdi ise odama gitmiş elbisemi giyiyordum.
Aynanın karşısına geçmiş elbisemi düzeltiyordum ki içeri ayaz girdi,yavaş adımlarla yanıma doğru geldi.Sırtım ona dönüktü ama aynadan yüzünü görebiliyordum,elbisemi inceliyordu.
"En ufak bir hatanda adam seni ortadan yok etmeye kalkabilir, dikkatli ol"diye uyardı. Onu kafamla onaylayıp"Tamam" diye kısa bir cevap verdim. Hâlâ sabahki beni korkuttuğu olaya çok sinirliydim, şu oyun bitseydi de bir kurtulsaydım...
Yanından geçip gidiceğim sırada beni kolumdan tutup duvara yapıştırdı, vücudunu tamamen bana bastırdığında "Ne bu tripler, gene karşındaki kişinin kim olduğunu mu unut-"diyordu ki büyük bir sinirle sözünü kestim
"EVET UNUTTUM HATIRLATSANA"
Yüksek sesim karşısında gözlerini kapattı tahminimce sabır dilendi, gözlerini tekrar açtığında tane tane konuştu.
"Bana" gözlerimin içine sinirle bakıyordu "bir daha" yeterince tehditkar konuştuğu yetmiyormuş gibi vücudu ile git gide daha fazla baskı yapıyordu "sakın" kendimi kurtarmaya denedim ama kolumu sıktı "bağırma"
Korktum(!) Ve sesimi çıkartmadım.Gözlerimi yumarak geri çekilmesini bekledim, biraz daha o şekilde durduktan sonra geri çekildi ve odadan çıktı.
Bende son kez kendime baktım. Oldukça hoş göründüğüme kanaat getirip aşağı inmeye başladım, son merdive ulaştığımda kapının çaldığını duydum. Oyunum başlamıştı.
Fahri akbaba iki korumasıyla birlikte içeri girdi. hemen yanına gittim. gülümser bir şekilde:
"Hoşgeldiniz"dedim.
"Hoşbuldum güzelim"diye yanıt verdi.
O güzelimi götüne sokmasını bilirdim de şimdilik gülümsemekle yetindim. Masaya oturup konuşmaya başladık, bir dosya imzalaması yetiyordu ve önceden de bu adamla tanıştığımız için pek zor olmayacaktı.
Yaklaşık bir saat sonra aşağı ayaz indi ve yanımıza oturup fahri ile tanıştı, sonrasında ise de bütün hareketlerimi titizlikle izledi.
Dosya imzalandı.
Ve neredeyse borcumun yarısı burdan çıktı.
"Tanıştığımıza sevindim, bir dahakine daha yanlız bir yerde buluşalım" dedi ve göz kırptı
Neyin peşindeydi bu?!!
"Tabiki olur" dedim ve kapıya doğru ilerledim, işte tam o anda asla istemediğim birşey oldu.
Fahri dosyadaki imzaladığı yerleri gözümün önünde yırttı
"Fahri bey napıyorsunuz" dedim saklmaya çalıştığım bir sinirle, bu şekilde planlamamıştık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mahkum
Ação"ben neyim?" Diye sordu. "Düşmanım" dedim. "O halde düşmanımdan etkilenicek kadar aptal biriyim" dedi.