Ayazdan(bu bölüm Ayaz'ın ağzı ile anlatılacak)
Mina geri çekilmemi bekledi ama bunu yapamadım. sanki biri beni ona doğru çekiyordu, kendimin bile beklemediği bir anda dudağına yapıştım.
Mina başta ne olduğunu anlamadı sonrasında benim de şok olduğum bir şekilde karşılık verdi. Bu haz duygusu ile neden böyle birşey yaptığımı şuan sorgulamıcaktım.
Öpüşme hızımız artarken ona doğru daha fazla baskı yaptığımı farkettim ki mina inledi. Ellerim onun vücudunda gezerken onun elleri saçlarımın arkasındaydı. Kendini ilk Çeken mina oldu. gözlerime baktı, bu öylesine bir bakış değildi daha çok neden bunu yaptığımı sorguluyordu.
Kendimi geri çekiceğim sırada tekrardan dudağıma yapıştı, ikimizde farketmeden hızlanmış ve nerde olduğumuzu unutmuş gibi bir halimiz vardı. Ellerim minanın tişörtünden içeri girdi.
Tam o anda kapı açıldı.
Kapıda selim vardı, küçüklük arkadaşım ahmak selim.
"Çüş amına koyayım napıyorsunuz"
Mina Selim'in sesi ile irkildi ve aniden kendini geri çekti bende sakince geriye çekilip minayı yere indirdim, senin zamanlamanı sikeyim selim.
"Kapı çalma adetine noldu" diye söylendim.
"Abicim daha yeni silahlı saldırı olunca, bende mantiken bunun nedenini araştırırken, senin burada bir kızla sevişiceğini düşünmemiş bulundum. kusura bakma benim hatam"dedi.
"Boş boş konuşma" diye kızdım.
Mina kızardı ve hemen odadan çıktı
"Kuzgun taratmış bizim evi"dedi konuyu değiştirerek
"Bizim?"dedim. Belkide takılınması gereken en son konuya.
"Sen ve benim"diye yanıt verdi selim de.
"Ne zamandır benim ev seninde oldu amına koyayım"
"İkimizin evi değil mi burası yavrum"
"Ya sabır" diye sinirle iç çektim. selim de karşımda gevşek gevşek sırıtıyordu.
Ev taranmış beyefendinin rahatlığına bak!"Bunlar nasıl koruma! ev taranıyor ve biri bile farketmiyor mu" dedim. Selim'in aniden yüzü düştü ve ciddileşti
"Abicim sorun orda işte bizim bahçedeki gizli geçitten çıkmışlar"
"Anlamadım nasıl"
"Baya gizli geçidi öğrenmişler"
"Evde hain var yani"
"Tam üstüne bastın"
Onca işim yokmuş gibi birde evdeki haini bulmaya çalışıcaktık. ben bunları düşünürken kapıda mina görüldü, utangaç bir sesle
"Çalışmama devam edicem de girebilir miyim"
Dedi. Kafamı salladım ve selime döndüm"Adamları bahçeye topla bir bakalım nasıl olmuş bu saldırı, ayrıca kimseye belli etme"
"İşim gücüm var git kendin topla"dedi.
"Sırf merakımdan soruyorum neymiş işin"dedim tek kaşımı kaldırarak
"Kızlarla buluşup Kafa dağıtıcam"
Bunu der demez kapıya fırladı
"SENİN GELMİŞİNİ GEÇMİŞİNİ SİKİCEM SELİM BURAYA GEL" diye bağırıp peşinden gittim.
Akşam saat 00.09
Yorgun bir şekilde odamın olduğu kata çıktım. Sonra minanın çalışma odasında olduğunu hatırlayıp kontrol etmek için yanına gittim, masada uyuya kalmıştı.Masaya oturdum ve izlemeye başladım. saf, bütün isteği ablasına kavuşmak olan bir kız.
Onu kucağıma aldım ve odasına gidip yatağa yatırdım. Sonrasında oradan çıkıp kendi odama gittim ve yatağa uzandım. aklıma mina geldi.
Onda beni rahatsız eden birşeyler vardı. bu kadar saf bir kız fazla zekice planlar kuruyordu, kim di bu kız?
Mina
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mahkum
Aksi"ben neyim?" Diye sordu. "Düşmanım" dedim. "O halde düşmanımdan etkilenicek kadar aptal biriyim" dedi.