(1b görüntülenmeye özel uzun bölüm)
"ne yaptığının farkında mısın sen!!!"
Ayaz çıldırmış gibi bir sağa bir sola gidip bana ağzına geleni (seçerek) sayıyordu, ben ise oldukça sakin bir şekilde koltukta bacak bacak üstüne atmış, arkama yaşlanmış, ayazı dinliyordum.
"Sen beni dinliyor musun" ayaz onu takmadığımı farketmiş olmalı ki bana sinirle yeni bir soru yöneltti.
"Aşkolsun dinlemez olur muyum hiç" dedim Tavrımın dediklerimden ne kadar zıt olmasına rağmen. "Ayrıca ne yaptığın ile ilgilenmiyorum, beni buraya sokup sen başına bela aldın."
"Görücez kim başına bela almış"
Dedi ve evden sinirle çıkıp gitti, iyi olmuştu bende evi gezip bir yerleri karıştırmak istiyordum zaten. Ayağa kalktım ve Ayaz'ın kaldığı odaya doğru ilerledim.kapıya geldiğim zaman açmadan önce etrafı yokladım, sonrasında da kapıyı cebimden çıkarttığım bir peçete ile açtım, parmak izi bırakmak istemezdim sonuçta.
İçeri girdim ve aynı sessizlikle kapıyı kapattım. Buraları iyice karıştırıcağım için elime eldiven giyerek, kitaplığının yanına gittim. Ben bu kitaplığı bir yerlerden tanıyor gibiydim
Tabi ya! Bunlar arkada gizli bölgesi olan kitaplıklardandı
"Bakalım ayaz bey neler karıştırıyormuş" dedim ve kitaplığın kapağını açtım. İlk önce kitapları kenera koydum, sonra da elimi ileri doğru baskı yaptım ve nasıl açıldığını çözmeye çalıştım. Şifre ile çalışıyor olmalıydı ve arkadaki kapak sağlam değildi, buda onun açılabilir birşey olduğunu, arkasının boşluk olduğunu gösteriyordu. Elimle daha fazla ileri doğru baskı yaparak zorladım ve en sonunda sağ alt köşede küçük bir şifre girmek için yer olduğunu farkettim. Hemen Ayaz'ın yazabiliceği şifreleri gözden geçirip kilidi kırmayı denedim ama nafile, adam beş basamaklı bu şifreyi nasıl koyduysa artık bulamıyordum!!
Daha fazla seçenek deniceğim sırada kapıdan sesler gelmeye başladı, kahretsin! Ayaz ne ara gelmişti?
Hemen kitaplığı eski haline çevirdim ve banyoya girip saklandım. Duşa kabinin karşısında iki tane büyük dolap vardı ve arası gayet saklanmak için de uygundu, oraya girerken eldivenleri de çıkartıp cebime koymayı ihmal etmedim tabi. Bir süre sonra odanın kapısının açılma sesi geldi, ortalık biraz sakinleştikten sonra yavaş adımlarla banyoya gelmeye başladı! Hayır lütfen banyo etmicek olsun
Kapı açıldı ve içeri girdi. İlk suyun ısısını ayarladı, sonra ise de üstündeki tişörtü tek çırpıda çıkarttı. Yavaşça eli kemerine gittiği zaman gözlerim kocaman oldu, cidden gözlerimin önünde duş alıcaktı! Hemde çıplak!?!
Sen duşa giyinik mi giriyorsun?
Herneyse konumuz bu değildi, ben şuan kocaman gözlerle ayazın kemerini çözüp elini kotunun düğmesini götürdüğünü izliyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mahkum
Acción"ben neyim?" Diye sordu. "Düşmanım" dedim. "O halde düşmanımdan etkilenicek kadar aptal biriyim" dedi.