(soru-cevap)

121 6 6
                                    

Selamlarrrr, uzun bir aradan sonra yeniden ben geldimm.

Size hatırlıyorsanız final bölümünde merak ettiğiniz şeyleri sorabileceğinizi çünkü bazen bazı yerlerde çok az ayrıntı verdiğimi farkettiğimi söylemiştim.

Sizler da sağolun beni ortada hıyar gibi bırakmayarak sorular sordunuz 🙈
(Final bölümünden sonra kesinlikle kendimi sevimli göstermeye çalışmıyorum)

Vee şimdi sıra onları cevaplamakta, kısa kes hocaaa dediğinizi duyar gibiyim bu yüzden hemen sorulara geçelim.
...

Ayazın kokusu ne?
Vanilya kokusu- şaka şaka Ayaz'ın tam olarak kokusunu bilmiyoruz çünkü mina da bunu bilmiyor. Buradaki asıl amaç zaten minanın ayaz hakkında neredeyse hiçbir şey bilmiyor oluşu, Ayaz her ne kadar mina hakkında birşeyler öğrenmeye çabalasa da minada böyle bir gayret yoktu

Ayaz minanın kendisine ihanet edebileceğini nasıl tahmin etmedi? Zaten hasta olduğu belli oluyordu.
Evet ayaz minanın hasta olduğunu biliyordu fakat bunun bu derece ileri birşey olduğunu tahmin etmiyordu, mutlaka bir gün son bulacak ve yaşadıklarımızı unutucaz diye düşünüyordu.

Ayaz minaya nasıl güvendi?
Ayazınki aslında minaya güvenmesinden çok onun elinden ölmekten korkmamasıydı.

Ayaz neden minaya engel olabilirken kendi ölümüne göz yumdu?
Çünkü artık oda çok yorulmuştu, bu ihaneti kaldıramıcağının bilincindeydi ve bu yüzden yaşamak istemedi. Ayriyeten minaya engel olurken ona zarar vermekten korktu.

Mina ayazı gerçekten de affetmedi mi? Hepsi plan mıydı?
Hayır affetmişti, sadece hastalığının gazabına uğradı. Mina asla planla hareket etmedi, kişilik bozukluğu vardı.

Selimin bir aşk hikayesi yokmu?
Aslına bakılacak olursa var, size kısaca özet geçeyim.
Minanın sevmediği ve etrafta dudak diye hitap ettiği kızın yakın arkadaşı ile selim sevgililerdi. Bunlar yaklaşık yedi yıl boyunca bir ilişki yaşadılar, selim bu ilişkiyi evliliğe götürmek istesede kız kendini hep geriye çekiyordu. Bir süre sonrada selim aldatıldığını öğrendi ve ayrıldılar, selimin dudağa karşı olan siniri de bu yüzden aslında. Çünkü dudağın en yakın arkadaşı selimi aldattı.

Mahkumu devam ettiremez misin? Belki karakterler ölmemiştir bir denesen ha.
Arkadaşlar bazı şeylerin tadında kalmasını istiyorum ve bu kitabı bozmaktan korkuyorum. Bu yüzden her ne kadar kitabı yazmaya devam etmek istesem de üzgünüm çoktan final oldu. Yinede aklımda şöyle bir fikir var, farklı bir kitaptan hayatta olan yan oyuncular ile bir kitap yazabilirim. Bu konuda tam emin değilim(kesinlikle kitaptaki bütün karakterleri öldürdüğüm için değil) yinede sizin fikirlerinizi almak istiyorum.

Mina mal mı?
Değil.

Ayazın yakışıklılığı şaka mı?
Değil.

Arda ve Alperden ne istedin?
Ben birşey istemedim, sadece zekalarını kullanmamayı tercih ederek angut gibi silahların önüne atladılar(ben yazmadım onlar yaptı)

Selim belki yaşıyodur ha, bir baksan ya.
Yooo öldü.

Neden son bölüm ve bir önceki bölümde özellikle aynı şarkıları seçtin? Ve neden o şarkı son arzumdu?
Çünkü Ayaz'ın annesi ile babasının şarkısıydı son arzum, düğünlerinde Ayaz'ın isteği üzere çalmışlardı. Son bölümde de aslında Ayaz'ın zihninde bu şarkı çalıyordu çünkü annesi ve babası vefat ederken aynı şarkı bozuk bir plaktan çalıyordu.

Benim kocamın yakışıklılığı şaka mıı?
Arkadaşlar valla şaka değil niye inanmıyorsunuz?

Mahkum kitap olacak mı? Gün gettikçe okunması artıyor, sence de bunu haketmedi mi?
Hayır, şuanlık aklımda böyle birşey yok. Her ne kadar büyüyor olsa da yeterince geniş bir kitleye sahip olduğumuzu düşünmüyorum. Belki daha fazla ilerlersek neden olmasın.

Selimin modeli varmı?
Şimdi size bu konu hakkındaki aptallığımı anlatıcam, Selim'in aslında bir modeli vardı, editlerde de onu kullanıyordum. Fakat bir gün isminin kayıtlı olduğu yeri silmişim, adamın fotoğrafı var lakin ismi yok, her ne kadar arkadaşlarla araştırsak da bulamadık. Bende o yüzden fotoğrafını hiç koymadım(model adını sorduklarında verecek bir cevabım olmadığı için)

Kitap düzenlendi, büyük değişimler yaptın mı? Tekrar okumalı mıyım?
Yani tekrar okunacak kadar büyük değişimler yapmadım. Sadece noktalama işaretlerini, bir kaç mantık hatasını düzelttim. Ayriyeten bazı yerlerde çok saçma sapan kısımlar vardı, onları sildim. Birazda bazı bölümlere eklemeler yaptım.

Abi benim evimin direğinin tipi şaka mı!??
Değil.

Instagram hesabın ne? Orada edit paylaşıyor musun?
Güncelleme(yeni Instagram hesabı açtım, hepinizi bekliyorumm kullanıcı adı: zeynep__sen00)
Genellikle benim kitaplarımın editlerinin olduğu hesap Pinterestte, ismi de Kitap dünyası.
...

Veee evet, şimdilik sorular bu kadar, yinede merak ettiğiniz sorular varsa buraya yazın, bölümü güncelleyip cevap vereceğim.

Sorular buraya.
(Güncelleme: Arkadaşlar genellikle dm den soruyorsunuz, bazıları isimlerinin gözükmesini istemediği için yazıyor, bunun haricinde sorularınızı bu kısma yazarsanız sevinirim. Çünkü her ne kadar bildirimlerim açık olsa da dm kısmında yazdığınız mesajlar ya hiç gelmiyor ya çok uzun süre sonra geliyor. Bunu deme sebebim de bir kaç kişinin dmden yazdığı soruları koymadığım için darılmalarıydı)

Heyy, inşallah kütüphanelerinizden hâlâ çıkmamıştır, sevgiyle kalınnn.

(Kocamın yakışıklılığı şaka mı tarzı sorular sorarak benimle inatlaşmayın, çünkü cevaplıyorum ve cevaplamaya da devam edicem😝)

MahkumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin