10.Bölüm(mahkum)

1K 42 18
                                    

Kendimi koltuğa attım ve düştüğüm durumdan dolayı çığlık atmak istedim, kafamda sürekli anneme ihanet etmek zorunda olduğum dönüp duruyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kendimi koltuğa attım ve düştüğüm durumdan dolayı çığlık atmak istedim, kafamda sürekli anneme ihanet etmek zorunda olduğum dönüp duruyordu. Bana bir çok kez ihanet etmiş olsa bile,beni çocuğu gibi değilde askeri gibi sevmiş olsa da, bir çok kirli işinde gözünü kırpmadan beni olaya dahil bile etmiş olsa da, ben annemi seviyordum. Ne aptalca!

"Ne düşünüyorsun"

Ayaz yanıma oturmuş sorusunun cevabını bekliyordu, tek kelime etmedim.

"Küstün mü" dedi kaşlarını kaldırarak, yine cevap vermedim. Defolup gitmesini beklemek en mantıklı çözümdü "kalbimi kırıyorsun ama" dedi ve elini kalbine götürdü, yüzünde de yapay bir üzgünlük vardı.

"Git başkasıyla uğraş ayaz!" Diye hırladım sinirle

"Sen varken mi?" Dedi ve göz kırptı.

"Gözünü sikeyim"

Küfürüm üzerine kaşlarını çattı ve yüzüme baktı, cidden küfür etmem den hiç hoşlanmıyordu. Bir kaç dakika daha beni izledikten sonra kalktı ve üst kata çıkmaya başladı.

Şükürler olsun!

3 Saat Sonra

Televizyondan YouTube girdim ve 'Allah belanı versin' şarkısını açtım, sesi fulledim.

Madem beni bu evde zorla tutuyordu, sonuçlarına da katlanırdı!

Şarkıya yüksek sesle eşlik etmeye başladım

"Beni benden aldın attın"
"Beni sattın, yazıklar olsun!"
"ALLAH BELANI VERSİN"
"ALLAH SENİ KAHRETSİN"
"BANA GELEN SANA GELSİN YÂR"

Ayaz merdivenlerden aşağı indi ve kaşlarını çatarak yanıma doğru geldi, hiç takmadan şarkıya eşlik etmeye devam ettim

"yeter artık senden nefret ediyorum"
"Beni benden aldın attın"
"Beni sattın, yazıklar olsun"
"ALLAH BELANI VERSİN"
"ALLAH SENİ KAHRETSİN"
"BANA GELEN SANA GELSİN YÂR"

Daha fazla dayanamamış olucakki kumanda ile şarkıyı durdurdu, yüksek sesten dolayı bir sorun olup olmadığını anlamak için bir kaç koruma da silahlarıyla içeri daldı.

Ayaz onlara bir sorun yok der gibi bir el hareketi yaptıktan sonra bana döndü "ne yapıyorsun acaba mina"

"Şarkı dinliyorum görmüyor musun"

"Son ses bir müzik ile mi?"

"Evet"

"Allah belanı versin şarkısı ile birde?!"

Bıkmış bir nefes verdim ve tekrar "evet" dedim, Ne var bunda der gibi.

Gözlerini bir kaç saniye kapattı ve büyük ihtimalle sabır dilendi. "Eğer sen beni uyandırmamış olsaydın şuan yatağımda mışıl mışıl uyuyor olucaktım" dedi ve gözlerini açtı. "Ama sen benim uykumu siktin daha yeni!"

"Ne yani şarkı dinlemek demi yasak" dedim onu kınar bir şekilde. "Şarkını da seni de" dedi ve küfür etmeden sözünü yarıda kesti.

"Herneyse benim uykum var" dedim ve üst kata odama çıkmaya başladım, arkamdan küfür ettiğini duydum ama takmadım. Tam kendi odama giriceğim sırada bu yatağın çok rahatsız olduğu düşüncesine kapılıp Ayaz'ın odasına doğru ilerledim.

Kapıyı açıp içeri girdim ve hiç beklemediğim bir görüntü ile karşılaştım, bu oda resmen cennetti!

Adam sanki odasında kendine yeni bir ev yaratmıştı, görgüsüz gibi gözükmemek için etrafı incelemeden direk kendimi ayazın yatağına attım.

"Ne halt yiyorsun burda"

Ayaz'ın sesini duymama rağmen takmadım ve yatmaya devam ettim, üstüne gözlerimi de kapatıp rahat bir pozisyona geçtim. Gerçekten de yatağı benimkinden daha konforluydu!

"Üçe kadar sayıcam eğer ki kalkmazsan sonuçlarına katlanırsın"

Yine dediği şeyi takmadım ve yatmaya devam ettim.

"Bir" ona arkamı döndüm ve takmamaya devam ettim "iki" sesindeki uyarıcılığa dikkat etmemeye çalıştım "üç" en fazla ne yapabilirdi ki?

Bir dakika daha ses çıkmadı sonra yatağın haraket ettiğini farkettim ve gözlerimi açtım, gözlerimi açmam ile Ayaz'ın beni altına alması bir oldu.

"Ne yapıyorsun ayı!" Diye inledim. bu sefer o beni takmadı "hey, Kime diyorum eziyorsun resmen beni"

Bir gram bile gücünü bana vermemesine rağmen bunu demem biraz saçma oldu ama olsundu, belki verirdi falan önceden tedbir almış oldum.

"Şuan sana gücümü vermiyorum ama uyumaya başladığım zaman yavaş yavaş üstüne düşücem" dedi ve sırıttı.

"Saçmalama ezersin beni" dedim ve kurtulmaya çalıştım,fakat hareket dahi edemedim.

Bu sırada kapı çaldı.

Ayaz söylenerek üstümden kalktı ve yatakta oturur pozisyona geçti, ardından gir dedi ve içeri dışarıda gördüğüm ama asla adını merak etmediğim bir koruma girdi.

"Abi rahatsız ediyorum ama" dedi koruma çekinerek

"Evet ediyorsun" diye yanıt verdi ayaz da. Görgüsüz!

"Kuzgun dışarıda ve yanında da çok fazla adamı var" dedi koruma.

En son evi taratan kuzgun şuan da bir sürü adamı ile bu evde, ölmek için çok gencim.

...

MahkumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin