Medya:Ayaz Akkurt
♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪Evde yaşanan olaylardan sonra yaşlı cadı ile birlikte gene o inşaata gitmiştik.
Ben her zamanki gibi 4. Katta ayaklarımı yere sarkıtıyor, arkamdaki kadına(yaşlı cadıya) sorular soruyordum. "Şimdi ne olucak" dedim sessizliği bölerek
"Hâlâ nasıl yakalanırsın aklım almıyor mina"
"Geçmişte mi takılı kalıyorsun? Şimdi ne olucak dedim, adam beni öldürmek için elinden geleni yapıcak ve sayıca benden fazla"
Sessizleşti ve ilk kez oda yükseklik korkusu olmasına rağmen yanıma gelip oturdu."ne yapıyorsun, korktuğun için bayılıp düşebilirsin."
"Zaten bu saatten sonra yaşamamın ne anlamı var evlat" diyerek kederlendi.
"Anlamıyorum ne alaka şuan"
"Öldürücek seni mina'm, onun karşısında yaşamanın imkanı yok"
"Sayıca fazla olduğu benden güçlü olduğu anlamına gelmiyor"
"Anlamıyorsun, o tek kişi olsa bile seni alt edebilir"
"Ne o? Bana değil de o adama mı güveniyorsun yoksa" diyerek dalga geçtim ve yüzümü ona çevirdim.
"Anlarsın" dedi ve konuşmamızı bölerek ayağa kalktı."bundan sonra yanlızsın evlat, üzgünüm"
"Pardon?" Dedim ve hiddetle ayağa kalktım."ne demek yanlızsın, bana ne yapmam gerektiğini söylemicek misin? Bu kadar mı senin planın"
"Onun karşısında şansın yok" dedi ve gitti.
Şuan şok içinde yaşlı cadının arkasından bakıyordum, asla böyle birşey beklemiyordum çünkü o beni hiçbir konuda yanlız bırakmazdı. O benim annemdi, beni katil yapan annem.
⛓️
1 hafta sonra
Ne ayazdan nede yaşlı cadıdan haber alamıyordum. Hadi cadıyı anladım beni korktuğu için yanlız bırakıp gitti, peki ya ayaz? O neden tek bir hamle de dahi bulunmadı.
Bu bir hafta içinde tek yaptığım şey ayaza karşı kendimi korumak oldu, adam hiçbir şey yapmamasına rağmen bana saldığı o korku yetiyordu. Sürekli planlar kurdum, evini izledim, tarattım,adamlarını öldürdüm, ona rağmen ses seda yoktu. Beni sessizliği ile öldürüyordu.
Ne yapmaya çalıştığını anlayamıyordum ve bu beni daha da savunmasız yapıyordu, beni istese öldürebilicek olan adam bana yanaşmıyordu, derdi neydi?
Ben düşüncelerimle baş etmeye çalışırken kapım çaldı, ilk önce kapı deliğine eğildim ve baktım.
Bingo!
Ayaz Akkurt tam karşımda duruyor. Hemen odama gittim ve ordan bir silah alıp belime sıkıştırdım, yanlız başına gelmiş olması bile beni tedirgin ediyordu. Kapının kilidini açtım ve yavaşça açtım, sırıtarak bana bakıyordu.
"Bakıyorum da beni çok özlemişsin, evimi Ziyaret etmeler falan" dedi. Evet yaptığım her şeyden haberdardı sadece doğru zamanı kolluyordu.
"Bende ayaz mağarasından ne zaman çıkıcak diyordum" diyerek onu dalgaya aldım."misafir kapıda bekletilmez, ailen sana saygı öğretmedi mi?" Dedi ve beni kenera iterek içeri girdi
Ukala!
"Ne istiyorsun" diye sordum. Dediğimi takmayarak koltuğa oturdu ve bir güzel yayıldı."ailen sana saygı öğretmedi mi? Misafirin evinde bu şekilde oturulmaz" diyerek az önceki dediği şeye laf soktum, asla kin tutan biri değilimdir(!)
Sırıtarak "sana güzel haberler getirdim" dedi ve cebinden bir CD çıkardı.
"Bu ne?"
"İzle"
Bilgisayarımı aldım ve CD yi oraya taktım, karşıma "Tehdit" isimli bir dosya çıktı. Ayaza doğru baktığımda sırıtıyordu, dosyaya girdim ve bir video ile karşılaştım. Videoyu da oynattığımda karşımda kendimi? Gördüm.
1 veya 2 yıl önceki görüntülerdi, burda birini dolandırıyordum. Bu görüntüleri bulması imkansızdı hepsini yok etmiştim!
Ben daha fazla izleyemeden bilgisiyarı tek eliyle kapattı ve koltuktan kalkarak üstüme doğru yürümeye başladı. Dibime kadar girdiği sırada iki elini oturduğum koltuğun kenarlarına koymak suretiyle beni ortada sıkıştırdı.
"Eğer bu görüntülerin birinin eline geçmesini istemiyorsan, bana çalışıcaksın" diye fısıldadı.
"Ne istiyorsun benden" dedim.
"Senin tabirinle 'yaşlı cadı' ya ihanet etmeni" dedi ve sırıttı. Anneme ihanet etmemi istiyordu, yapamazdım...
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mahkum
Ação"ben neyim?" Diye sordu. "Düşmanım" dedim. "O halde düşmanımdan etkilenicek kadar aptal biriyim" dedi.