8.

439 28 0
                                    

Felix szinte semmit nem tudott aludni az éjszaka folyamán. A rengeteg kérdés nem hagyta nyugodni, és igazából félt is elaludni; tartott attól, hogy nem éli meg a reggelt.
Nem tudta, mikor kéne kimennie a lakásból, de amikor elmúlt hét óra, már nem bírt tovább várni.
Szerencsére a fürdőszobában voltak eldobható fogkefék és más tisztálkodószerek is, szóval gyorsan le is tusolt.

Mivel még mindig nem ismerte ki magát ezen a helyen, össze-vissza bolyongott, és úgy döntött inkább arra megy, amerre a több ember van.
Csak több, mint tíz perc után találkozott végre ismerős arccal.
Miért van az, hogy itt mindenki veszekszik mindenkivel?

– Nem érdekel, Chan! Én ezt nem csinálom tovább!

– Ez nem akarás kérdése, kötelességed ezt tenni!

– Changbint vissza tudjuk juttatni oda, benne már amúgy is megbíznak!

– Benned is megbízik Yujin!

– De csak azért, mert eljátszom, hogy szeretem!

– És ebben mi olyan rossz?! Legalább kapsz egy kis társaságot!

– Te ezt nem érted!

– Hát akkor magyarázd el?!

– Khmm... — Mindketten a szőke felé kapták a fejüket.

Jisung idegesen csóválta a fejét.

– Felix... Mit csinálsz itt?

– Hát... Fogalmam sincs mi mást csináljak.

– Ó, te vagy az újonc tegnapról, igaz? – ment hozzá közelebb Chan, mire Felix hátrált egy lépést.

– Nem vagyok semmilyen újonc.

– Gyere velem egy kicsit. – Miközben fejével intett a fiúnak, hogy kövesse őt, hátrafordult Jisunghoz. – Veled még nem végeztem!

———

– Igazából nem tudom mit mondhatnék... Ez az egész bonyolult, és általában az emberek akik idetévednek tudják, hogy miért jöttek ide.

– Kösz, eddig nagyon sokat segítettél – horkantott Felix, miközben elhaladtam néhány golyóálló mellényt viselő ember mellett.

– Megkérdeztem a többieket, hogy mégis mi történt veled és hogy kerültél ide. Figyelj... Nem foglak arra kérni, hogy maradj itt, mert ebből a szarból nagyon nehéz kiszállni. Viszont remélem tudod, hogy már ismerik az arcod. Tudom, hogy meg tudod magadat védeni, de hidd el, nem olyan könnyű, ha egy maffiaszervezet van a seggedben. Ha itt maradsz, tudok neked védelmet és szállást biztosítani. Ha elmész, csak sok sikert tudok kívánni.

Felix már éppen válaszolt volna, amikor megérzett egy hideg tárgyat az oldalának nyomódni. Egy pisztoly volt az. Chan nyugodt hangon folytatta, miközben bebiztosította a fegyvert.

– De ha megtudom, hogy kém vagy, szemrebbenés nélkül öllek meg.

Felix szíve hevesen kezdett verni, és nagyon erősen kellett koncentrálnia, hogy nyugodt maradhasson.

– Miért nem ölsz meg akkor már most...? – suttogta halkan, és bár kihívóan nézett az előtte állóra, hangja jól hallhatóan remegett.
Chan sóhajtva leengedte a pisztolyt.

– Még én sem öldökölhetek csak úgy. Nincs bizonyítékom ellened, se indítékom ahhoz, hogy megöljelek. Ráadásul Rafael nem szokta hagyni, hogy az emberei közénk jöjjenek, miután rajtuk van a jel. Azért ennyire ő sem hülye. Ebből csak arra következtethetek, hogy meg akart ölni, de valahogy túlélted. Talán azt hiszi halott vagy. Ez pedig kapóra jön nekünk.

megbízol egy idegenben? | hyunlixWhere stories live. Discover now