Felixben megállt az ütő. Hirtelen tompulni kezdett a hallása, lelassult körülötte a világ. Chan és Hyunjin is ugyanilyen arcot vágtak. Erre senki nem volt felkészülve.
Hyunsoo...?
Az nem lehet... Hyunsoot a szemem láttára lőtték meg, az öcsém halott!Jeongin – vagy inkább Hyunsoo – szeméből folyni kezdtek a könnyek, nem bírta meghúzni a ravaszt.
– Csodálatos, hogy egy fogszabályzó, egy pár kontaktlencse és festett haj mikre képes, nem igaz, Yongbok?
Felix a mai nap folyamán már másodjára állt az ájulás szélén. Még az öccse is folyton Felixnek hívta őt kiskorában. Senki nem hívta őt a születési nevén, csak az anyukája és...
– Tedd meg, fiam! – lökte meg idegesen Jeongint. – Yongboknak már aznap meg kellett volna halnia, amikor megbélyegeztem! De úgy látszik a sors úgy akarta, hogy a te kezeid által haljon meg! – hangosan nevetni kezdett, mint valami pszichopata, és Felixet elfogta a hányinger. A mostohaapja is pont ugyanígy viselkedett... Ennyi időbe telt felismernie?!
Felixnek fogalma sem volt, hogy mit tegyen. Üsse ki a testvérét...? Akiről azt hitte, hogy halott? Vagy üsse ki a mostohaapját, aki egy maffiavezér? Vagy üsse ki Hyunjint, aki végig Rafaelnek dolgozott?
– Én nem bírom megte...
– A kurva istenit már! – A férfi hirtelen lökte arrébb a fiút és kivette a kezéből a fegyvert, majd a szeplősre emelte. – Hát akkor megteszem én!
A következő pillanatban egyszerre több minden is történt.
Felix ahogy tudott, próbált felállni és kitérni a férfi elől, Hyunjin ekkor Felix elé ugrott, Rafael elsütötte a fegyvert, az ajtó kivágódott, valaki belépett rajta és elsütött még egy fegyvert, Jeongin kiverte Rafael kezéből a pisztolyt, Chan pedig gyorsan a kezébe vette és rálőtt Rafaelre.
Felix alig merte kinyitni a szemét, és amikor mégis megtette, azt hitte, rosszul lát.– Anya?!
– Ne aggódj, kicsim! Már hívtam a mentőket.
– M-micsoda...?
Chan és Felix anyukája ekkor a földön fekvő férfihoz futott, aki – bár kapott két lövést – még életben volt.
– Meg akarom ölni – nézett Rafaelre Chan rezzenéstelen arccal, majd Felix anyukája odanyújtotta neki a fegyvert. – Tedd meg.
Lövés. Lövés. Lövés.
Felix tompán hallott és látott mindent, és borzasztóan hasogatott a feje.
– Ne... Ne, ne, ne... – A szeplős csak ekkor fordult a bal oldalára, és ekkor értette meg, miért mondta azt az anyukája, hogy hívta a mentőket. – Hyunjin! A kurva életbe! – A szemeit egyből ellepték a könnyek.
Hyunjin mellkasát találta el a golyó, amikor Felix elé ugrott. A vér csak folyt és folyt, és Hyunjin alig bírta nyitva tartani a szemeit.
– Hyunjin... Tarts ki egy kicsit, kérlek... – suttogta a szerelmének Felix, miközben megsimította az arcát, és másik kezével próbálta elállítani a vérzést.
– M-meg... megbocsátasz...? – suttogta az idősebb, de hangját alig lehetett érteni, borzasztóan gyenge volt.
– Tessék? – suttogta Felix könnyekkel küszködve.
YOU ARE READING
megbízol egy idegenben? | hyunlix
Action"Not one scar on my heart came from the enemy. They all came from people who said they loved me." mafia au egy szabály van: ne bízz senkiben! ( életemben először írtam ilyesmit, szóval valószínűleg össze-vissza lesz minden, és nem is lesz a legjobb...