Hyunjin mosolya lehervadt az arcáról és értetlenül nézett Felix könnyes szemeibe.
– Lix, jól vagy? Ezt hogy érted?
Felix még így is félt, hogy meghallja őket valaki, szóval kikerülve a párját bement a házba, és a nappali közepén várta, hogy Hyunjin is odamenjen hozzá. Próbálta összeszedni a gondolatait. Hiába próbált bármi másra gondolni, nem ment. Csak egy logikus magyarázat volt. Mostmár összeállt neki a kép.
– Felix, nem értelek...
– Hát én sem téged! – válaszolt indulatosan Felix, mire az idősebb meglepetten lépett hátra egy lépést. – Mégis mikor akartad közölni, hogy egy faszom áruló vagy?!
Hyunjin szemei kikerekedtek, és hirtelen megállt benne az ütő. Viszont Felix nem hagyta szóhoz jutni őt.
– Komolyan, Hyunjin?! Mi a fasz, te... – Alig tudta szabályozni a légzését, olyan mérges volt, mint még soha. – Majdnem egy éve hazudsz nekem! Bármelyik pillanatban megölhettél volna engem is, és mindenki mást... Elárultad Chant! Elárultad az egész szervezetet! Elárultál engem!!
– Felix...
– Az is hazugság volt, hogy szeretsz...? Azért kellettem neked, hogy könnyebben kémkedhess?! Mi a fasz, Hyunjin?!
– Dehogyis... Lix...
– Ne hívj engem Lixnek, baszd meg!
Hyunjin nem tudta, mit mondjon. Nem tudott megszólalni.
– Kérlek... – szólalt meg néhány pillanat után Felix halkan. – Kérlek, mondd, hogy tévedek. Mondd, hogy nem igaz...!
Az idősebb tehetetlenül állt a fiú előtt, lehajtott fejjel.
– Sajnálom...
Felixben összetört egy világ.
Az egyetlen ember, aki végig mellette volt, az egyetlen, aki támogatta őt, aki mindenben segített neki, elárulta őt.
Az egész hazugság volt.
Felix remegett a dühtől, a csalódottságtól, a szomorúságtól. Hirtelen felindulásból szorította ökölbe a jobbját, és már lendítette a fiú arcához, de nem bírta megütni. Remegett a karja a levegőben, de nem bírta bevégezni az ütést. Hiszen szerette Hyunjint. Nem volt képes bántani őt.
Idegesen megrázta a fejét, és miközben hagyta, hogy a könnyek végig fussanak az arcán, kirohant a házból.
Nem fogott taxit, futni kezdett. Nem tudta hova, de innen el.Ezért volt akkor ott aznap, amikor Felix Channel ment bevetésre... Nem azért volt ott, mert Chan, vagy valaki szólt neki. Már alapból ott volt...
És ezért verték meg ennyiszer a bárban...
Ezért volt olyan ruhában ma, mint ők. Ő volt az a tag, aki elhajtott azzal a motorral... Ezért vitte el azt a motort. Mert az ő oldalukon ált végig... Vajon Channek hány emberét ölte meg? Azok ellen fordult, akikkel évekig együtt élt és edzett... Ezért menekült el Rafael még mielőtt elkaphatták volna... Hyunjin figyelmeztette őt. Hyunjin mindenkit és mindent ismer. Rafael így azt is tudja, hogy hol van a bázisuk.
Hyunjin anyát is ismeri... – Felix hirtelen megtorpant és kikerekedtek a szemei. – Most azonnal haza kell mennem.
Fogalma sem volt, hogy Hyunjin milyen ember. Fél éve együtt vannak, de most jött csak rá, hogy nem tud róla semmit. És most féltette az anyját.
Anya nem fontos nekik... Hyunjin nem mondana semmit anyáról; nem bántaná őt, ugye...?
Most végre taxiba ült, és hazáig meg nem állt.– Kicsim! – Az anyukája arcáról lehervadt a mosoly, amint meglátta a fia tekintetét. – Mi történt?!
Felix szólásra nyitotta a száját, de nem tudta, mit mondjon.
Hiszen nem mondhatok neki semmit. Még mindig nem tud semmiről.
ESTÁS LEYENDO
megbízol egy idegenben? | hyunlix
Acción"Not one scar on my heart came from the enemy. They all came from people who said they loved me." mafia au egy szabály van: ne bízz senkiben! ( életemben először írtam ilyesmit, szóval valószínűleg össze-vissza lesz minden, és nem is lesz a legjobb...