6.

469 32 5
                                    

– Te megőrültél?

– Hiszen már amúgy is felismerik! Konkrétan Junseo volt az első akivel találkozott, és eléggé emlékezetes találkozó volt... Ráadásul verekedni is tud, azt nem tudom mennyire, de valamennyire biztos ért hozzá. Nekünk pont kapóra jön egy ilyen.

Felix felhorkant az "egy ilyen" kifejezés hallatán.

– Nem leszek a bábotok.

– Mindenhol felismernek. Ha nem avatunk bele a dolgokba, nem fogod tudni, hogy mikor mit kell tenned.
Én értem, hogy tudsz verekedni, de az nem fog téged kihúzni minden bajból. Tapasztalatból mondom...

– Hidd el, hogy nagyon sajnálom, bármi is történt veled, de...

– Közöd van ehhez. Biztos vagyok benne.

– Tessék? — nézett kérdőn Felix Hyunjinra.

Hyunjin Minho felé fordult.

– Rajta van Rafael kézjegye.

Mindenki kikerekedett szemmel fordult Felix felé.

– H-hogy micsoda?

– Mégis ki a faszom az a Rafael?

Hyunjin megfordította Felixet, és felemelte a hátát takaró ruharéteget.

– Amikor először láttam, nem akartam különösebb jelentőséget fordítani neki, de mostmár biztosan tudom, hogy ez Rafael műve.

– Miről beszélsz? – fordult meg értetlenül Felix. – Ezt a heget kiskoromban szereztem, de nem emlékszem hogyan.

– Azért, mert elaltat. Utána semmire nem emlékszel. Én sem emlékeztem... – Minho ezt követően megfordult és ő is felhúzta a pólóját. Ugyanaz a heg volt a hátán.

Felix megborzongott. Úgy érezte, ez valami rossz vicc.
Élete során sok mindenen keresztül ment, de a maffia?
Ez azért kicsit túlzás.

– Hé, hé! Nyugodj meg, minden oké!

Felix először nem értette, hogy Jisung miért mondja ezt neki, de aztán realizálta, hogy elkezdtek remegni a kezei, és mintha nehezebben kapott volna levegőt.
Amúgy is nagyon gyorsan ment az autó, így Felix jobbnak látta, ha lecsúszik a földre. Jisung mellé ült, és fogta a vállát, nehogy felboruljanak egy élesebb kanyarban, Minho és Hyunjin pedig Jeongin mellett foglaltak helyet a földön.

– Nagyon fáj? – kérdezte Minho Jeongintól.

– Ne aggódj, volt már sokkal rosszabb – mosolygott biztatóan Jeongin.

———

Körülbelül tíz perc múlva állt meg a furgon. Hallani lehetett, ahogy a sofőr kiszáll az autóból és becsapja maga után az ajtót, majd hátramegy és kinyitja a többieknek az autó hátulját.
Felix szinte már meg sem lepődött, amikor felismerte a fiút. Ő volt az, akivel Minho és Jisung a gimiben beszélt.

– Minnie! Mindenki jól van? – rohant oda hozzájuk egy fekete hajú fiú, és Felix csak ekkor térképezte fel a helyet, ahol voltak.

Valahol a föld alatt lehettek, pedig Felix nem emlékezett arra, hogy lementek volna bármilyen lejtőn. Persze, egy furgon hátuljában nehéz bármit is érzékelni.
Körülöttük mindenhol sövény nőtt, sok-sok folyosót kialakítva. A szőke már értette, hogy honnan jött az "Ösvény" kifejezés. Kicsit zavaros volt neki, hogy hogyan lehet ilyen hosszú növényzet kialakítva a föld alatt, de persze az állítás nem volt lehetetlen. Csak éppenséggel még sosem látott ehhez foghatót.
Körülbelül húsz ember járkált fel-alá körülöttük, úgy tűnt, mindenkinek meg van a maga dolga, szinte senki sem foglalkozott a most érkezőkkel.

megbízol egy idegenben? | hyunlixDonde viven las historias. Descúbrelo ahora