26.

307 20 0
                                    

– Minho...

– Ne aggódj, ez a bevetés semmiben nem különbözik az eddigiektől.

– De ezt most Wang irányítása nélkül kell csinálnotok, ráadásul, pont az a célpont, aki...

– És szerinted Chan nem képes irányítani? – vonta fel kérdőn szemöldökét Minho.

– Nem erről van szó – rázta a fejét a kék hajú. – Én most érted aggódom...

– Jól vagyok.

– Megölték az apádat, Min... Ne gyere nekem azzal, hogy jól vagy...

Nem mintha olyan virágzó kapcsolatom lett volna vele – horkantott nemtörődőn az idősebb, de Jisung látta rajta, hogy teljesen megtört.

Magához húzta egy ölelésre, amit az idősebb először nem akart viszonozni, de a kisebb jelenléte megnyugtatta őt, és egy pillanattal később már szorosan bújt barátja karjai közé, menedéket keresve.

– Ott leszek veled végig.

– Köszönöm...

———

– Nyugodj meg, Felix, most ide kell koncentrálnod, te akartad ezt az egészet!

– De nem Hyunjin nélkül!

– Szükségünk van rád, Felix!

A fiú idegesen beszívta a levegőt. Már a helyszínen voltak és a csapat fele már berontott az első épületbe.
Hol a francban van Hyunjin?
Felix próbált nem arra gondolni, hogy valami baja esett, és bízva Hyunjin képességeiben, bólintva követni kezdte Minhot és Jisungot.

– Mindenki meg van? – kérdezte Chan, aki szintén nem volt a legjobb passzban.

– Hyunjin le van maradva.

– Tch. Nem lepődöm meg...

Ha Minho nem fogja vissza Felixet, akkor a fiú ott helyben orron vágta volna a legidősebbet.
Mindenki ideges volt... Most nem valami kisebb rajtaütésről volt szó. Most egy maffiavezért kellett kiiktatniuk.

– Mindenki nyugodjon le, Jeonginék már rég előrébb vannak!

– Felix, te a déli kapuhoz menj!

– Mi? De az van a legmesszebb, miért é...

– Mert ott van a laborjuk, bassza meg! Ha érdekel mi történt a hátaddal, ott talán megtudhatod! Minho is megy majd, ha itt végzett, te úgysem használsz pisztolyt.

Felixet hirtelen letaglózta az elhangzott információ, de mire reagálhatott volna, a többiek már eltűntek előle.
Egész életemben tudni akartam, hogy mi történt azon a napon... Most talán megtudom...? Azt hittem Hyunjin velem lesz...
Minden bátorságát összeszedve indult el a déli bejárathoz, abban bízva, hogy Minho minél hamarabb követi majd őt.

A számkóddal ellátott vasajtó fel volt törve, és két holttest hevert a bejáratnál, ettől pedig Felix kicsit nyugodtabb lett, hiszen ez azt jelentette, hogy vannak bent társai.
A laborba belépve furcsa borzongás futott végig a hátán; egy olyan érzés, mintha már járt volna it korábban.
Talán ettől visszajönnek az emlékeim?
Viszont a labor melletti iroda már rég fel volt forgatva, amikor belépett a helyiségbe, ezért nehezebb dolga volt. Sietve próbálta átnézni a szanaszét dobált iratokat, de nem sok mindent talált. Amikor hangokat hallott maga mögül hirtelen felgyorsult a pulzusa és már nyúlt volna a zsebkéséhez, de ekkor meghallotta Minho hangját.

– Találtál valamit? – futott be lihegve; maszkját félig lehúzva próbált elegendő oxigénhez jutni.

– Nem. És ezt a fiókot nem tudtam kinyitni – mutatott az egyik íróasztal alatti fiókra, ami – mivel nem fából volt – nehézséget okozott neki.

– Menj arrébb! – utasította az idősebb a fiút, miközben kibiztosította a fegyverét. Csak úgy, mint Felix, őt is égette a vágy, hogy megtudhassa, mit tettek velük itt.

Felix figyelmeztetni akarta Minhot, hogy ha itt süti el a fegyvert, akkor felhívja rájuk a figyelmet, de már késő volt.
Három hangos lövés, és egy nyitott szekrényajtó.

– Baszki, Minho... – suttogta maga elé Felix zaklatottan, miközben fél szemmel a bejárati ajtót leste.
Csak ott tudnak kimenekülni, más átjáró nincs.

– Te jó ég... Felix, szerintem ez az! – Nem volt ideje beleolvasni az aktába, de a nagybetűkkel írt Pecsételtek aktája felirat eléggé árulkodó volt.
Gyorsan begyűrte a dzsekije alá az iratokat, majd Felixet követve rohantak a kijárat felé.
Itt viszont öt tag várt rájuk, mindegyik élesített fegyverrel.

– Faszomat! – húzódott gyorsan a fal takarásába Minho, és onnan próbálta leszedni őket. – Ide Hyunjin kéne...

Kettőt sikeren megsebesített, ezzel harcképtelenné téve őket, viszont ő is kapott egy lövést. Igaz, csak súrolta a karját, viszont pont a dominánsabb karjáról volt szó.
Még szerencse, hogy mindkét kezével ügyes volt, így csak pozíciót kellett váltania.

– Felix! Fuss el a sövény mellett, és ha látod, hogy többen jönnek, hívj segítséget! Ezt a hármat megoldom!

Felix – mivel nem volt lőfegyvere – nem tudott mást tenni, mint csinálni, amit Minho mondott neki. Kirohant a fal mögül, és, ameddig a feketeruhások vele voltak elfoglalva, Minho leszedett belőlük még egyet. A középső viszont erre eltalálta Minhot, aki fájdalmasan rogyott a földre. Felix – akinek már csak pár méter jelentette volna a biztonságot – erre lefagyott, és egyből vissza akart sietni Minhohoz. Az sem érdekelte, hogy ketten még harcképesen állnak tőlük pár méterre, és többen is jöhetnek.

– Minho! – kiáltotta félelemmel teli hangon Felix, és egy pillanat alatt ott termett az idősebb mellett. Testével eltakarta a fiút, mindent meg akart tenni, hogy több lövés ne érje őt.
Ekkor több lövés is elhangzott a háta mögül, viszont Felix sehol nem érzett fájdalmat.
Értetlenül hátrafordult, és meglátta, ahogy a kettő közül az egyik fickó holtan esik földre. A másik pedig nem foglalkozva se Minhoval, se Felixszel, az úttól pár méterre lévő motorok egyikéhez futott, és néhány pillanat múlva eltűnt a szemük elől.
Ha segítséget hív, akkor nekünk annyi. – Gondolta magában Felix rémülten, ezért gyorsan visszafordult az idősebbhez, és felsegítette a földről.
Kétségbeesetten nézett körbe, nem tudta, hova vigye Minhot, ahol nem érhetné több baj. Néhány perc múlva egy furgon farolt be melléjük, ezzel nagy port kavarva. Felix szíve a torkába ugrott, nem volt felkészülve több támadóra.

– Én vagyok, ne aggódj! – suttogta idegesen Jisung Felixnek, majd szó nélkül átvette Minhot a fiútól, és a furgonba segítette őt. – Te ülj mellém előre, visszamegyünk az ösvényre!

– M-mi? De a többiek...

– Rafael kurvára nincs itt, szóval ennek az öldöklésnek jelenleg nincs értelme.

– Nincs itt?!

– Seungmin és Jeongin most jöttek a vezérlőszobából. A kamerafelvételek szerint fél órával az érkezésünk előtt elhagyta a helyet.

– Ez azt jelenti, hogy...

– Igen... Tudta, hogy jönni fogunk.

megbízol egy idegenben? | hyunlixWhere stories live. Discover now