Po procházce s Minie jsem v domě uslyšela smích. Vešla jsem do obýváku a na gauči vedle Michaela seděl ještě Calum.
„Ahoj Cale!" usmála jsem se na nejlepšího kamaráda mého bratra a zároveň mého kamaráda.
„Jé, Rosie, ahoj!" řekl Cal, jakmile mě spatřil a už ke mně letěl s obrovským úsměvem na tváři a otevřenou náručí. Ihned jsem se k němu schoulila a objala ho svýma malýma rukama.
„Hele, přestaň osahávat mojí sestru." řekl Michael s malinko naštvaným výrazem. Calum se mě k sobě s úsměvem přitiskl ještě víc a hladil mě po zádech. Postavila jsem se na špičky, jelikož jsem dost malá a podíval se Calovi přes rameno. Spatřila jsem Michaela, jak nás probodával pohledem.
„Končíš, Hoode!" zakřičel Mikey, Calum mě okamžitě pustil a začali se se smíchem honit po domě. Jenom jsem nad tím zakroutila hlavou a šla do pokoje.
Po několika nekonečných hodinách jsem konečně dodělala všechno potřebné do školy. Šla jsem do koupelny, napustila jsem si vanu, dala do ní relaxační pěnu a vděčně jsem do ní ulehla. Teplá voda mi uvolnila všechny svaly a já zavřela oči a relaxovala. Když voda vychladla, vylezla jsem, namazala své tělo mlékem, převlékla se do dlouhého Mikeova trička, které jsem mu ukradla na spaní a ulehla do postele. Po chvíli se mi začali klížit víčka a já usnula.
...
Po nudném týdnu jsem se vzbudila s úsměvem na tváři do slunečné soboty. Úsměv mi klesl, když jsem si uvědomila, že jako každou sobotu, mám dnes uklízecí den. Moc se mi nechtělo, ale stejně jsem vstala, abych mohla připravit snídani pro mě a Michaela. Naši rodiče bohužel tráví čas pořád v práci. Vůbec se nám nevěnují. A co je nejhorší, ani se nám ten čas nesnaží vynahradit. Jedině tak, že nám koupí na co si vzpomeneme, ale to nám rodičovskou lásku nenahradí.
Uvařila jsem si kávu a na rozehřátou pánev jsem dala několik plátků slaniny. Poté jsem na druhou pánev rozkvedla pár vajec a míchala je, aby se usmažily. Když snídaně byla hotová, nabrala jsem ji na dva talíře. Svůj jsem snědla a druhý jsem nechala Michaelovi. Vím, jak moc miluje spánek, takže mě ani nenapadlo ho budit. Hned po tom, co jsem uklidila kuchyň, jsem do ruky vzala prachovku a utřela jsem prach po celém domě. Jelikož Michael spal, nemohla jsem vysát, tak jsem to odložila na potom a šla se podívat na zahradu. Jen co jsem vyšla ven mě, přiběhla přivítat Minie. Chvilku jsem se s ní mazlila a poté se s ní šla kousek projít. Na zahradě jsem koutkem oka zahlédla Hemmingse, ale ani mě nenapadlo se na něj podívat.
„Rose?" uslyšela jsem najednou jeho hlas. Zastavila jsem se na místě, ale nechtěla jsem se otáčet. Jenom jsem tam stála a čekala, co z něj vyjde.
„Rose, notak." řekl jemným hlasem.
„Co sakra chceš?" konečně jsem se na něj s naštvaným výrazem podívala. Jeho pohled byl jemný, skoro jako by to ani nebyl on. Připomnělo mi to staré časy, když jsme ještě byli přátelé. Ale to už je dávno pryč.
„Nic." řekl jemně s lítostí v hlase a sklopil pohled. Potě se otočil a zašel do domu. Stála jsem tam jako opařená. Co to sakra bylo? Ve škole mě neosloví jinak než Cliffordová a jediná věta co mi řekne je nějaká ponižující urážka, a teď tohle?! Třeba má jenom teplotu, tak blouzní...
Když jsem přišla domů, Mikey už seděl u stolu a roztomile koukal. Modré vlasy měl rozcuchané a u jídla málem usínal. Pomalu do sebe cpal vidličkou snídani a když mě spatřil, po tváři se mu rozlil milý úsměv.
„Dobré ráno." přišla jsem k němu a dala mu pusu na tvář. Dá se říct, že to, že se nám naši rodiče vůbec nevěnují nás sblížilo ještě víc.
„Dobré." zamumlal ospale.
„Co dnes plánuješ?" zeptala jsem se ho a u toho jsem mu upíjela jeho kávy.
„Půjdu ke Calumovi, doma malují, tak jim půjdu pomoct. Možná u něj i budu spát. A nech to kafe!"
„Takže dnes už nepřijdeš?"
„Ještě nevím, ale spíš ne." jenom jsem kývla a usmála se na něj. Vstala jsem od stolu a šla si připravit vysavač
...
Když jsem vše uklidila, už byl večer. Vzala jsem si Minie domů, lehla si na gauč a zapnula televizi. Zrovna dávali nějakou typickou a docela stupidní americkou komedii. Uvelebila jsem se a začala jsem drbat Minie na hlavičce. Po chvilce jsme obě upadly do klidného spánku.