EPISODE 2

1K 35 0
                                    

Jackson yang baru balik dari rumah Anna ia masuk ke dalam bilik dan merebahkan badannya di atas katil

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jackson yang baru balik dari rumah Anna ia masuk ke dalam bilik dan merebahkan badannya di atas katil.

Ia mengeluarkan sapu tangan merah dari dalam laci meja lampu nya dia mencium sapu tangan tersebut dengan erat ia tersenyum kembali.

"Tak sangka selepas beberapa tahun kita tak jumpa akhirnya kita berjumpa lagi bukan itu saja kita akan tinggal serumah Anna Medinah" ujarnya sendiri.

Sudah lama dia menanti wanita itu ia mengaku sejak pertemuan pertama kali nya dengan Anna ia telah membuat seorang Jackson William tergila gila dengan sorang Anna Medinah.

"Kenapa lah dengan mama dia jugalah papa kena kahwin tak ada orang lain ke?" Soal Anna dia duduk memeluk kaki diatas kerusi.

Dato' Matthew yang membaca surat khabar dia mengeluh panjang dari semalam lagi anaknya bising tentang wanita yang ingin dia kahwini.

"Dah papa jatuh hati dekat dia nak buat macam mana" jawab Dato' Matthew mudah.

Anna terus monyok mukanya dia tak mahu serumah dengan lelaki tu sebab dia tak suka dengan lelaki tu garang sombong eeeii benci.

"Abang hari ni aku nak pergi kolej sendiri lah malas nak tunggu kau ambik lambat" ujar Anna seperti tiada mood.

"Dah kenapa pula adik abang sorang ni hm kenapa pagi pagi dah moody ni tak baik tau buat muka macam tu nanti jadi bodoh" ujar Noah mengusik adiknya.

Anna membulat mata mendengar abang nya kata dia bodoh.

Anna terus memukul abangnya menggunakan beg silang yang di bawahnya.

"Kau nak cakap aku bodoh lah ni hah, adu adu sakit lah gila aku gurau je lah aduh stop papa!" Noah menutup badannya dari dipukul adiknya.

"Haish... Korang ni pagi pagi dah kecoh ni kenapa tak pergilah ni adik Noah" ujar Dato' Matthew sambil bercekak pinggang melihat anaknya berdua ni.

"Abang lah ni cakap adik bodoh geramnya dah lah mood tengah down memang mendapat lah" ujar Anna mengadu pada papanya.

Noah sudah tersengih Dato' Matthew sudah menggeleng kepala pening dengan perangai anaknya seorang ni suka menyakat adiknya.

"Mana ada abang gurau je ,dah pergi cepat nanti lambat masuk kelas ni Noah cepat sikit masuk offices hari ni ada metting" ujar Dato' Matthew tegas ini lah cara yang cepat untuk menggerakkan mereka.

"Yo Anna jauh kau termenung asal ni pagi pagi dah moody" ujar Laura yang baru sampai.

"Hm aku tengah serabut lah ni dengan someone, who?.

"Kau ingat tak mamat yang pernah marah aku dulu masa aku tertumpah kopi dekat baju dia tu" Laura menggangguk.

"Kau tahu dia akan tinggal serumah dengan aku nanti, hah serius lah tapi kenapa pula?".

"Sebab papa aku nak kahwin lagi tapi dengan mama dia so itulah yang aku tengah bengang sekarang ni" ujar aku terus meletakkan kepala atas meja.

"Ohhh hah! papa kau nak kahwin lagi seriusly maknanya nanti kau akan ada adik lah HAHAHA" ujar Laura dia tergelak.

MY OBSESION JACKSON WILLIAM [C]✅Where stories live. Discover now