Dato' Matthew yang sedang sarapan bersama isterinya dia melihat Jackson turun ke bawah melangkah ke arah meja makan.
"Morning papa mama, morning ni kamu nak pergi mana pagi pagi ni?" Soal Dato'Matthew.
"Jack ada kerja sikit dekat offices tu , bukan ke hari ni cuti ke tak akan boss pun buzy" ujar Dato' Matthew kemudian menghirup secawan kopi.
"Sebenarnya Jack ada hal sikit nak jumpa kawan lama itu je ma pa" ujar Jackson jujur susahlah kalau tak pandai menipu ni.
"Sebelum kamu pergi papa ada benda nak tanya dengan kamu ni, apa dia pa?.
"Kamu ada apa-apa ke dengan Anna?" Mendengar ucapan Dato'Matthew Jackson terus berhenti mengunyah roti dalam mulut nya.
"Kenapa papa tanya macam tu?, Kamu jangan ingat papa tak nampak yang kamu selalu cari gaduh dengan dia dan selalu jaga dia sampai Anna rasa rimas serta...
Dato' Matthew menggantung ayat dia menatap tajam ke arah Jackson.
"Kamu suka masuk bilik dia kan" ujar Dato'Matthew dingin.
Jackson sudah menelan air liur nya melihat Dato'Matthew menatap tajam pada nya.
"Er... yang tu Jack saja je sumpah Jack tak buat apa-apa pun papa Jack nak bergurau je" Jackson sudah mengangkat tangan sumpah dia takut Dato' Matthew akan marah.
Dato' Matthew tergelak kecil melihat Jackson bersungguh membuktikan ucapan nya sohpia juga turut tergelak.
Jackson berkerut pelik kenapa gelak aku buat lawak ke.
"Hm apa yang lawaknya, tak ada apa cuma kamu tu kenapa sampai pucat muka papa tanya je" ujar Dato' Matthew masih tersisa ketawa.
"Ok papa nak tanya betul betul kamu ada perasaan pada Anna ke tidak?".
Jackson diam seketika dia tak mampu nak tipu diri dia sendiri sebab dia memang sudah jatuh cinta dengan Anna Medinah.
"Kalau kau tak ada perasaan pada dia papa nak jodoh kan dia dengan anak kawan papa".
"Ada! Ehem.. Jack sebenarnya dah lama suka dengan Anna sejak pertama kali Jack jumpa dia pernah terfikir nak lamar dia tapi takut dia tak suka dengan Jack" terang Jackson berani.
"Bagus inilah yang papa nak kamu berani soal suka atau tak itu lepas kahwin boleh dipupuk yang penting sekarang ni papa nak kamu halalkan dia dan jaga dia untuk papa boleh" ujar Dato'Matthew dia juga agak berkenaan dengan Jackson ni.
Jackson menggangguk nampaknya Dato' Matthew telah memberi lampu hijau padanya tak lama lagi Anna akan menjadi miliknya.
"Anna sini kejap, ya kenapa pa.
Nah ,apa ni?" Kamu tengok lah sendiri.
Anna membuka baldu merah di dalam terdapat sebuah cincin berlian yang berkilauan.
YOU ARE READING
MY OBSESION JACKSON WILLIAM [C]✅
RomanceJackson William seorang lelaki yang suka akan sikap manja, seorang CEO berusia 30 tahun lelaki yang sikapnya tidak menentu boleh dikatakan dingin diluar sweet di dalam. Suatu hari Jackson telah di arahkan oleh mama angkat nya untuk berkahwin kerana...