"Baby kan papa dah cakap jangan duduk dekat periuk api tu adu macam mana ni" ujar Jackson dia gelisah serta takut melihat anaknya sedang bermain diatas tudung milik Anna yang baru lepas digosok.
"A.. abang! Ish habis lah tudung sayang saya baru je gosok kita dah lambat ni nak pergi raya rumah papa lagi adu abang ni suruh jaga kejap pun tak boleh" bebel Anna mulut nya sudah memuncung dia mengambil Jayden dari atas tudung nya yang sudah tak terurus.
Jackson hanya pasrah saja di bebel oleh isteri tercinta nak buat macam mana benda dah jadi Jackson mengambil Jayden dari dukungan Anna lalu dia menuju ke arah katil milik Jayden.
"Awak duduk sini sebab awak lah papa kena marah tau tengok mama awak dah merajuk macam mana ni" ujar Jackson pada anak nya yang tersengih hingga menampakkan gigi dua batang nya.
Jackson kehulur hilir memikirkan cara memujuk isterinya dia sedang menunggu Anna sesudah mandi hatinya juga berdebar takut isterinya marah lagi.
Klak..
Pintu bilik mandi terbuka Anna berjalan menuju ke closet tanpa menoleh ke arah suaminya.
Jackson mengusap mukanya dan tarik nafas dalam-dalam dan hembus dia memberanikan diri untuk berhadapan dengan isterinya.
"Sayang ~ cantik nya sayang hari ni macam anak dara lah hihi" ujar Jackson sisi memujuk.
Anna hanya diam tak menjawab dia masih sebuk memakai tudung nya yang baru dia gosok kembali.
"Sayang are you mad?" Soal Jackson dia membuat muka comel.
"Sayang jangan lah senyap macam ni pelease sorry hari ni hari raya tak nak lah masam muka macam ni nanti abang tak bagi duit raya tau" ujar Jackson ada selit ugutan.
Anna mendengus kecil dia mengalah juga tak mahu melihat suaminya merayu seperti itu rasa berdosa sangat.
"Ialah saya tak marah abang lah" ujar Anna lembut.
Jackson tersenyum bila Anna membalas kembali dengan nada lembut.
"Abang minta maaf walaupun ni bukan salah abang tapi ni salah budak montel tu" ujar Jackson menunjuk ke arah anaknya yang sedang bermain dengan anak patung bunny.
"Ya lah Anna maaf kan abang jangan nak salah kan Jayden je eh abang pun sama".
"Hihi jadi kita kosong kosong lah ni kan, no belum lagi" ujar Anna.
Jackson menelan air liur dia berasa takut bila Anna memandang nya dengan mata garang.
Tiba tiba Anna mengambil tangannya lalu mengucup lama.
"Anna pun nak minta maaf atas segala kesalahan Anna selama Anna jadi isteri abang dan juga halal kan segala makan minum Anna last sekali selamat hari raya husband tersayang " ujar Anna ceria kembali.
Jackson berasa lega dia ingat Anna mahu marah padanya lagi rupanya tidak.
"Ya abang maafkan jadi kita dah kosong kosong kan, Yes kita kosong kosong dah jom kita pergi rumah papa kesian lama diorang tunggu.
Selepas sisi bermaafan mereka bertolak menuju ke rumah Dato'Matthew dan sophia.
Assalamualaikum "
"Waalaikumussalam eh dah sampai pun anak dan menantu mama mari masuk semua dah tunggu dekat dalam" ujar sophia dia menjemput mereka masuk.
"Hai baby uncel i miss you so much baby come to uncel handsome haha" ujar Noah melulu ke arah Jayden dan dia membawa lari Jayden entah kemana.
"Haih bertuah punya abang anak aku dulu dia rembat" ujar Anna bengang.
Ingat kan dia nak sambut aku rupanya penting kan anak buah dia tu dari adik dia ni.
"Hey sayang, hey papa how are you today?".
"Is fine i still young ok kalau nak bagi Anna adik pun boleh lagi ni" ujar Dato'Matthew membuat sophia memerah pipi.
"Ish apa abang ni diorang datang sini nak beraya apa cakap macam tu mengarut lah" ujar sohpia dia menepuk lengan suaminya malu dibuat nya.
Anna dan Jackson hanya tersenyum melihat orang tua mereka semakin hari semakin bahagia alhamdulillah.
"Abang buat apa tu , tengah kira bintang ".
Anna melihat ke arah langit terdapat banyak bintang menghiasi langit.
"Wow cantik nya abang, kan sama macam sayang.
"Eleh nak bodek lah tu, nope abang serius dan cinta abang pun sama macam bintang tu.
"Kenapa pula sama dengan bintang?, Sebab ia tak terkira dan juga ia tidak akan boleh dikira ultimate" ujar Jackson dia menarik pinggang Anna supaya duduk dekat lagi dengan nya.
"Wah abang ni sweet lah sejak bila jadi mulut manis ni, mana ada abang memang sweet lah sayang je tak tahu" ujar Jackson Anna meletakkan kepalanya di bahu suaminya dapat dia menghidu haruman suaminya.
"Abang are love me and are you happy with me?" Soal Anna.
Mendengar ucapan Anna Jackson terus mengangkat badan Anna duduk di atas peha nya mata mereka bertentangan satu sama lain.
Anna terjerit kecil dengan tindakan spontan suami yang suka berbuat seperti itu.
"Abang ni terkejut saya tau Ish" Anna memukul dada suaminya geram.
Jackson tergelak pukulan itu rasa seperti bantal dia mengusap rambut isterinya di selit belakang telinga terserlah wajah bersih isterinya yang cantik putih gebu.
Jackson mengucup sekilas bibir Anna lalu dia menatap ke arah mata Anna.
"I love you like star and i really really happy live with you sayang, sayang ialah jantung hati serta nyawa abang tanpa anna abang mungkin sekarang ni abang dah gila macam sayang tinggal kan abang dulu.
"Abang cintakan sayang lebih dari segalanya your are my Queen number two after my mama so jangan tanya lagi berapa banyak abang cintakan sayang ok" ujar Jackson dia mengelus pipi gebu isterinya lembut.
Anna tersenyum bahagia dengan ucapan suaminya dia tahu walaupun Jackson ini tak pandai mengayat macam lelaki lain tapi dia bersyukur kerana memiliki suaminya yang sempurna baginya.
"Thanks abang for everything and i love you so much MY OBSESION JACKSON WILLIAM.
YOU ARE READING
MY OBSESION JACKSON WILLIAM [C]✅
RomanceJackson William seorang lelaki yang suka akan sikap manja, seorang CEO berusia 30 tahun lelaki yang sikapnya tidak menentu boleh dikatakan dingin diluar sweet di dalam. Suatu hari Jackson telah di arahkan oleh mama angkat nya untuk berkahwin kerana...