EPISODE 15

651 24 4
                                    

Selepas Jackson pergi ke kerja tinggal lah Anna di rumah sendiri bosan juga tapi nak keluar suaminya tak bagi

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Selepas Jackson pergi ke kerja tinggal lah Anna di rumah sendiri bosan juga tapi nak keluar suaminya tak bagi.

Anna duduk melayan movie di ruang tamu sendirian rumah besar tapi yang duduk berdua saja.

Pang!!.

Bunyi kaca pecah dari arah dapur Anna yang terkejut dia berlari ke atas bersembunyi di bilik.

Anna mencari pisau kecil miliknya untuk melindungi diri dia mendengar ada bunyi orang berjalan di luar biliknya.

Dia menyorok di dalam almari pakaian dan di kunci dari dalam dia berdoa agar orang itu tak menjumpai nya.

Tapi telefon nya tertinggal di bawah.

Klak.

Pintu bilik di bukan orang itu berjalan ke seluruh penjuru bilik Anna cuba mengintai dia terkejut rumahnya Hayden yang datang mencarinya.

"Sayang abang datang ni keluar lah abang rindu dengan isteri abang ni cepat lah keluar nanti abang marah tau" ujar Hayden seram sejuk Anna di buatnya.

Tiba tiba Hayden membuka pintu almari dengan kasar tangan Anna di tarik ke arah katil dan di hempas badan nya dengan kasar.

Hayden menindih tubuh Anna mengigit leher Anna dengan rakus tangan Anna di kunci belum sempat Anna bersuara Hayden telah menyuntik kan sesuatu cecair.

Mata Anna mula memberat " maafkan Anna abang" ujar Anna dalam hati sebelum semua nya menjadi gelap.

Jackson yang baru balik dari kerja dia pelik melihat pintu rumah nya terbuka dia berasa tak sedap hati terus berlari ke arah atas menunjuk ke bilik.

BANG!

Jackson membuka kasar pintu dia melihat Hayden dan Anna di atas katil mereka tanpa mengenakan baju Anna yang tersedar akibat dentuman pintu dia melihat badan nya hanya tinggal selimut saja.

"APA KAU BUAT NI SETAN !! Tak guna kau " Jackson menumbuk muka Hayden dengan kuat.

Anna menutup badannya dan memakai kembali bajunya dia tak faham apa yang sedang berlaku.

"Hahaha puas hati aku kau jangan nak salah kan aku sorang bini kau yang ajak aku layan dia so aku pun on jelah" ujar Hayden tersenyum puas permainan nya berjaya.

Anna menggelengkan kepala," tak abang Anna tak buat dia yang ceroboh masuk dia yang perangkap Anna tolonglah percaya kan Anna abang" merayu Anna.

Heyden yang melihat itu hanya tersenyum gembira dia terus keluar dari situ malas ingin melayan drama buatan nya.

"Aku tak sangka kau semurah ni Anna aku ingat kau ni perempuan yang pandai jaga maruah diri tapi kau sama je macam jalang!" Jerkah Jackson.

Anna yang mendengar itu hati nya seperti disiat siat perit tapi dia hanya mampu menangis suaminya memandang nya dengan jijik.

MY OBSESION JACKSON WILLIAM [C]✅Where stories live. Discover now