EPISODE 12

729 29 0
                                    

Semua berkumpul di ruang tamu Dato' Matthew dan Noah menatap tajam ke arah Anna yang menunduk kepala nya

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Semua berkumpul di ruang tamu Dato' Matthew dan Noah menatap tajam ke arah Anna yang menunduk kepala nya.

"Anna ni degil kan suka buat keputusan sendiri kalau kamu gagal macam mana" ujar Dato'Matthew tegas yang dari tadi diam.

"Hah dik kau tahu tak aku risau kami semua risau tahulah diri tu dah hebat sangat tapi ingat kau tu perempuan dah lah lokasi kau tu tak ada dalam maps" ujar Noah pulak dia marah akan sikap adiknya degil.

"Sorry lah Anna pun tak tahu nak jadi macam ni dia yang mula kan dulu Anna ikut je lah lagipun i'm fine and still life now" ujar Anna santai.

Noah dan Dato'Matthew menggeleng kepala sophia di sebelah Dato'Matthew hanya diam dia tahu macam mana jadi perempuan susah nak diuruskan.

Jackson yang sedang menatap wajah Anna dari tadi diam saja tak ada tanda nak bercakap langsung.

"Lepas ni papa nak kamu bincang dulu baru bertindak jangan buat lagi kalau tak papa tak nak tanggung faham" ujar Dato'Matthew tegas.

Anna mengangguk dia memeluk papanya tanda minta maaf dan di cium pipi papanya.

"Papa je kau cium habis aku ni tak nak ke kau buat salah dekat aku juga tau " ujar Noah dia saja mengusik adiknya.

Anna beralih di sebelah Noah dia peluk serta cium pipi abangnya Jackson yang melihat timbul rasa cemburu tapi tak boleh kerana keluarga mereka.

"Jack sana lah nanti papa nampak lah" ujar Anna dia ingin lepas dari Jackson tapi malangnya Jackson sudah mengepung kiri kanan Anna dengan tangan nya.

Anna tersekat di kabinet dapur mereka saling berpandangan Jackson menatap mata kegemaran nya tanpa berkelip.

"Better kau tepi sebelum biji mata kau tu aku buat lato lato" ujar Anna membalas pandangan Jackson.

"Aku nak pandang kau je itu pun tak boleh i miss you so much tahu tak aku nangis setiap malam tunggu kau" ujar Jackson perlahan dia malu ingin mengakuinya.

Anna tersenyum lebar," yeke kau nangis macam mana nak tengok boleh cepatlah aku tak pernah tengok kau nangis mesti comel kan" Anna menatap muka Jackson yang lari dari nya.

Jackson pergi ke depan dia tak mahu pandang muka Anna sebab malu mukanya membahang panas.

"Aik baru usik sikit dah blushing tak cool lah kau" ujar Anna.

Jackson menjeling Anna panas juga bila dia dikata bergitu terus timbul idea nakal di otak nya untuk mengenakan Anna.

Dia bangun dan duduk di atas peha Anna secara spontan Anna tidak terkejut langsung dia tahu apa yang ingin di buat oleh Jackson.

"Bunny.... Jom kita kahwin nak hari tu tak jadi so kita kahwin ok minggu depan nak?" Ujar Jackson memeluk leher Anna.

Asal macam terbalik.

MY OBSESION JACKSON WILLIAM [C]✅Where stories live. Discover now