EPISODE 17

558 21 3
                                    

PANG!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

PANG!

Satu tamparan hebat Anna hinggap di pipi Jackson Anna terkejut dengan tindakan nya tapi ni untuk menjaga maruahnya.

"Kau tak guna kau nak apa lagi hah!, Tak puas kau dah buang aku apa kau nak dari aku!" Ujar Anna marahnya sudah membuak.

Jackson tersenyum sinis mengesat darah dibibir akibat tamparan Anna, " kau tanya aku lagi aku nak kau sensara sebab kau dah buatkan hati aku ni berpaut dengan kau sundal!" Jerkah Jackson.

"Itu masalah kau dan tak ada kena mengena dengan aku kau berambus aku tak nak tengok muka kau lagi PERGI!".

"Kau ingat senang macam tu je aku akan lepaskan kau no sayang because you're mine forever kau dengar tu dan satu lagi hidup kau ada dalam genggaman aku" ujar Jackson dia mengucup bibir Anna sekilas dan beredar dari situ.

Anna menangis teresak hatinya sakit kerana dia masih mencintai lelaki itu tapi lelaki itu hanya ingin memusnahkan nya saja.

Hayden yang sedang asik melayan kenikmatan minuman kecing setan itu dan kiri kanan nya penuh dengan wanita yang bakal melayan nya setiap hari.

"Hahaha kau bodoh Anna hahah dia dah buang kau tapi sikit pun kau tak pandai aku baby why isk...iskk" ujar Hayden sendiri dia menangis.

"Hey why you cry hm ,aku nak kan dia tapi dia degil tak nak terima aku apa kurangnya aku" ujar Hayden kembali mata nya terbuka sikit.

"Tak apalah you kan ada i jom i happy kan you nak sayang" ujar wanita itu dia menarik tangan Hayden menunjuk ke sebuah bilik langganan nya mereka meneruskan perbuatan kejinya.

Anna yang baru lepas balik dari metting otaknya tak dapat fokus dengan baik dia masih teringat kembali kata kata Jackson kepada nya haritu lelaki tu nak apa dari dia.

Dia bersandar di kerusi sambil mengurut pelipis kening pening kepala nya tapi kenapa bila dia nak lupakan sangat susah lagi dia nak berfikir tentang lelaki itu.

Tokk..Tokk

"Masuk", arah Anna.

"Hey sayang how are you today is good?" Soal Jackson yang masuk lalu duduk di depan Anna.

Anna terkejut dengan kehadiran Jackson secara tiba-tiba.

"Kau nak apa lagi hah?, Macam aku cakap hari tu aku nakkan kau tak jelas lagi" ujar Jackson bongkak kaki nya di silangkan.

"Tch.. mimpi lah Jack berambus aku tak nak tengok muka kau lagi kau dah buang aku apa lagi kau nak.

Jackson bangun melangkah ke arah Anna dia mencengkam dagu Anna dengan kasar hingga terdongak kepala Anna.

"Kau kena ingat kau milik aku dan kau tu bekas aku jangan ingat aku dah ceraikan kau dan kita ni dah berakhir ingat aku nak kau sakit macam mana aku rasa masa kau curang belakang aku dulu" ujar Jackson Anna menepis tangan kasar.

"Kau pun kena ingat aku ada kehidupan aku sendiri dan kau bukan sesiapa nak tentukan hidup aku lagi sebab kau ialah masa silam aku faham!" Ujar Anna dia mendekatkan mukanya dengan Jackson.

"Ok baiklah aku akan dapat kan kau semula serta aku yang akan jadi masa depan kau semula sayang masa tu kau sendiri akan tergila gila kan aku dan jangan lupa kau masih berurusan dengan aku.

Jackson terus beredar Anna menghempas kasar badannya di kerusi stres kepala otak dengan duda gila talak tu.

..

"Miss saya dah dapat tahu keberadaan shadow, dekat mana?.

"Shadow tu sebenarnya Hayden dia dah lama bersembunyi dari polis dan musuh dia bukan kita saja ada ramai lagi kumpulan mafia yang sedang memburu dia kerana di licik soal memanipulasi hal perniagaan.

"Dan juga ramai orang dah jadi mangsa dia termasuklah kita" terang Clara lagi.

Anna mengganguk," jadi kau ada lagi laporan kerugian senjata kita yang dia curi?.

"Ada miss semua kerugian tu sudah di ganti dengan duit bukan dengan senjata, tapi siapa yang ganti kenapa aku tak tahu".

"Hm sebenarnya tuan Jackson yang uruskan semua sebab dia juga memburu shadow jadi dia campur tangan juga saya minta maaf sebab tak bagitahu awal-awal dia minta saya rahsiakan" ujar Clara.

"Tak apalah lagi pun benda dah jadi tapi aku tetap nak hapus sahdow sebab dia dah banyak menyusahkan hidup aku" ujar Anna.

Clara mengangguk dan meminta diri untuk keluar.

"Adik hujung minggu ni kau free tak?" Soal Noah yang duduk disebelah Anna.

"Kau ni dah kenapa tersengih sengih free kenapa kau ada plan apa apa ke?".

"Hihi pandailah kau ni hujung minggu papa ajak kita balik Melaka katanya nak balik kampung" ujar Noah.

"Melaka nak buat apa no aku tak nak malas aku ni baru minggu lepas balik dari Italy ni nak balik kampung pula and kita mana ada kampung dekat Melaka" ujar Anna dia sambung balik membaca novel.

"Ish kau ni dik ni bukan kampung kita tapi kampung mama sohpia lah kau ni tak ingat ke?.

"Oh kampung mama aku buzy lah kau je lah ikut aku malas gila nak pergi sana penat and kerja aku bertimbun dekat offices tak nak tak nak.

"Argh tak ada kau kena ikut juga kalau kau nak kena marah dengan papa buat lah perangai" ujar Noah mengugut nama papa.

Anna hanya pasrah saja bila dah bawa nama Dato' Matthew.

Anna hanya pasrah saja bila dah bawa nama Dato' Matthew

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Vote 🌟 and follow.

MY OBSESION JACKSON WILLIAM [C]✅Where stories live. Discover now