EPISODE 22

537 23 0
                                    

"Aish terima kasih sebab dah tolong aku dan aku minta maaf sebab susahkan kau" ujar Anna

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Aish terima kasih sebab dah tolong aku dan aku minta maaf sebab susahkan kau" ujar Anna.

"Tak apalah kau kan sahabat aku tapi betul ke dengan apa yang kau buat ni tak menyesal?".

Anna menunduk dia sudah membuat keputusan dia akan hidup sendiri bersama anaknya tanpa diketahui sesiapa pun.

"Ya aku tak akan menyesal dan ni keputusan aku dan juga aku harap kau akan selalu ada dengan aku serta jangan bagitau sesiapa yang aku ada dekat sini aku merayu sangat boleh".

Aish melepaskan nafas panjang," ok aku janji dan juga aku minta maaf kalau dah terlepas cakap ok" ujar Aish dia mengangguk.

Telefon bimbit Anna tiba tiba berbunyi minta diangkat.

"Hello miss saya nak bagitahu sesuatu benda yang penting sebelum miss tukar nombor telefon" ujar Clara.

"Ya apa dia, saya nak cakap yang Hayden dah mati dia di bunuh oleh musuh serta polis yang mengejar dia selama ni" ujar Clara agak tenang.

Anna tersenyum nipis dia berasa lega akhir nya dia boleh hidup dengan aman.

"Terima kasih Clara atas info ni saya minta diri dulu ada masa kita jumpa lagi dekat Malaysia , baiklah miss saya harap miss boleh hidup bahagia di sana saya minta diri dulu" ujar Clara dia menamatkan panggilan telefon.

Anna telefon menukar nombor supaya tiada sesiapa akan boleh menjejaknya termasuk keluarga nya sendiri.

Dia sekarang berada di Rusia tempat keturunan dia dilahirkan di sini dia mempunyai sebuah masion miliknya sendiri dia akan memulakan kehidupan baru nya di sini bersama bakal anak lelakinya.

Kandungan Anna sekarang sudah nak masuk 4 bulan dia berasa bebas dengan kehidupan sekarang tanpa seorang suami di sisinya walaupun dia tahu dosa kerana tiada di sisi seorang suami tapi dia manusia biasa yang lemah.

"Aish aku nak pergi offices kejap kau jangan tunggu aku balik tau takut aku balik lewat" ujar Anna sambil mengemaskan rambut nya.

"Hah ialah hati hati kau tu dah mula jadi mak buyung jadi beringat sikit kau tu bukan anak dara nak lasak lasak" ujar Aish perhati.

Anna tersenyum lebar untung dia mendapat kawan seperti Aish Aliysa ni.

"Aku nak semua maklumat aku di rahsia kan sampai aku sendiri yang akan kembali ke Malaysia faham" arah Anna.

"Baiklah puan saya minta diri dulu" ujar PA nya bernama Qaseh.

Anna mengganguk diam bersandar di kerusi pinggang nya mula terasa sakit bila kandungan sudah mula membesar alhamdulillah setakat ini semua dalam keadaan baik tak ada sesiapa yang mengganggu termasuk lah Jackson sendiri.

"Mungkin dia dah bahagia tanpa aku sayang mama minta maaf kalau awak lahir nanti tanpa seorang ayah tapi mama janji akan jaga sayang sampai akhir nafas mama" ujar Anna lembut kepada anak dalam perutnya.

MY OBSESION JACKSON WILLIAM [C]✅Where stories live. Discover now