EPISODE 18

531 18 4
                                    

Anna yang terpaksa ikut balik ke kampung dia hanya diam dan bermasam muka Noah di sebelah sudah gelakkan nya kerana kena marah dengan papa

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Anna yang terpaksa ikut balik ke kampung dia hanya diam dan bermasam muka Noah di sebelah sudah gelakkan nya kerana kena marah dengan papa.

Sampai di Melaka Anna dia tak beberapa selesa dengan persekitaran di sana kerana ramai saudara lelaki jadi dia ambil keputusan untuk duduk di dalam bilik saja.

Tok..Tokk

"Anna mari keluar sayang kita makan sama sama" ujar sohpia dia memanggil Anna.

Anna menuruti saja permintaan mama nya, sampai di meja makan semua orang memandang nya termasuklah atok dan nenek tirinya.

"Maaf saya lambat" ujar sorang lelaki baru sampai Anna seperti kenal dengan suara itu dia menoleh ke belakang alangkah terkejutnya.

Jackson William

Berada di belakang nya sambil tersenyum manis kepada mereka semua Anna hanya diam tak mahu menatap lelaki itu.

"Anna kenapa senyap je ni tak sedap ke masakan nenek?" Soal nenek.

"Eh tak lah sedap je Anna cuma awkward sikit kan baru pertama kali jumpa" ujar Anna lembut dia perasaan dari sisi matanya Jackson menatapnya.

"Hah Jackson apa pandang Anna macam tu dah makan kesian Anna malu di buatnya" ujar atok.

Di situ semua ketawa tapi tidak dengan Anna yang diam tiada reaksi langsung.

Jackson tersenyum senget melihat Anna tak berani menatapnya kembali.

"Papa kita dekat sini berapa lama?, Dalam 3 hari kenapa Anna tanya?.

"Papa tahu kan dekat sini ada Jackson ke papa memang saja nak Anna jumpa dengan dia kan and dia tu siapa dalam keluarga ni".

"Papa minta maaf papa baru tahu yang dia tu sepupu atok dan nenek jadi jangan salahkan papa serta papa tak rancang ok" ujar Dato' Matthew selamba.

Anna mendengus kecil dia bangun melangkah ke luar rumah untuk mengambil angin nak hilangkan marah di hati.

Dia duduk di kerusi bangku di luar sambil menikmati angin di sawah padi nyaman dan tenang hilang stres di kepala lagi lagi bab kerja.

"Ehem sorang je ke?" Soal Jackson yang mengambil tempat disebelah Anna.

Anna menoleh dia melihat Jackson senyum ke arahnya senyuman yang membuatkan nya menyampah.

"Aku tanya ni jawablah ke dah bisu sayang" ujar Jackson mendayu.

"Sebuk lah kau ni pergilah main jauh-jauh semak kau tahu tak!" Ujar Anna berura ura ingin pergi tapi di tahan oleh Jackson.

"Kau nak pergi mana aku tak suka cara kau cakap dengan aku sayang kau jangan cabar aku ingat kau tu milik aku jadi hormat aku" ujar Jackson.

Anna menepis tangan Jackson yang memegang tangan nya ," kau jangan sentuh aku lah jijik kau tahu tak.

Urat-urat leher Jackson menegang bila mendengar ucapan Anna yang membuatkan mata nya timbul urat merah.

MY OBSESION JACKSON WILLIAM [C]✅Where stories live. Discover now