EPISODE 29

696 22 0
                                    

"Sayang abang teringin lah nak tengok sayang pakai tudung mesti cantik kan" ujar Jackson spontan membuat kan Anna terdiam

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Sayang abang teringin lah nak tengok sayang pakai tudung mesti cantik kan" ujar Jackson spontan membuat kan Anna terdiam.

Anna meletakkan novel yang dibacanya lalu menatap wajah suaminya yang baru lepas sihat.

"Kenapa sayang tengok abang macam tu ok abang tak paksa sayang pakai tudung tapi abang rasa mengidam nak tengok sayang pakai tudung dan tutup aurat hanya abang je yang boleh tengok aurat sayang boleh" ujar Jackson lembut dia menggenggam erat tangan isterinya lalu dicium.

Anna tersenyum manis dia sudah berniat ingin memakai hijab selepas menjadi ibu mungkin inilah masanya untuk dia berubah kerana Allah dan suaminya yang tercinta.

"Anna tak kesah kalau abang nak suruh Anna pakai tudung sebab Anna dah pernah berniat untuk berhijab dan Anna buat ni ikhlas dari hati kerana Allah.

"Terima kasih sayang abang tak paksa tau janji sayang selesa itu pun dah bagus abang nak kita masuk syurga sama sama walaupun mungkin nanti abang yang akan pergi dulu".

Anna mencebik bibir bila mendengar ucapan suaminya.

"Abang jangan lah cakap macam tu abang nak tinggalkan Anna ke habis macam mana anak kita nanti jangan lah macam ni Anna sayang abang ".

"Tak bukan tu maksud abang kita semua akan mati mana tahu ajal abang datang dulu tapi selagi abang hidup abang akan jaga dan cinta kan sayang sepenuh hati abang yang besar ni" ujar Jackson dia membuat bentuk hati besar menggunakan tangan.

Anna tergelak melihat Jackson buat bergitu, "hah kan comel senyum macam tu tak moh lah monyok nanti baby ikut macam mana dia muncung je mulut tu macam minta kiss" ujar Jackson sempat lagi dia mengusik isterinya.

"Hm tapi kan Anna pun teringin nak ada madu" ujar Anna selamba.

Jackson terkejut jantung nya rasa nak tercabut bila mendengar isterinya berkata bergitu.

"Sa.. sayang abang ada buat salah ke" soal Jackson takut takut.

"No betul Anna serius nak saja nak rasa macam mana ada payung emas.

"Astaghfirullahalazim sayang ni dah malam dah jom tidur jangan nak mengarut nak madu nanti abang belikan dengan sarang sarang abang bagi dah tidur" ujar Jackson tegas makin di layan makin mengarut.

"Abang.. jangan lah tidur dulu Anna bagi green light ni eh lelaki lain ramai yang nak kahwin empat tau kan abang mampu" ujar Anna dia mengoyangkan bahu Jackson yang tidur belakang kan nya.

"Dah sayang tidur" tegas amaran nya.

"Tapi... anna Medinah binti Matthew deluca awak tidur sekarang sebelum abang tidur dekat ruang tamu nanti biar sayang tidur dengan hantu" ugut Jackson keras.

Anna terus terdiam cepat cepat dia memeluk pinggang Jackson dia tak mahu berjauhan dengan suami nya semenjak mengandung ni rasa tak tenang gitu.

Jackson memusingkan badannya baring mengiring menghadap Anna lalu dibalas pelukan itu diusap lembut rambut isterinya sebelum mengucup ubun-ubun Anna dengan lembut.

"Tak ada siapa boleh gantikan tempat sayang walaupun abang mati hidup semula pun is never can replace the place of love and take love from me dear" ujar Jackson perlahan sebelum dia berlayar dalam mimpi bersama isterinya.

...

Anna menatap wajah nya sendiri di depan cermin yang cantik bertudung labuh dia tersenyum manis alhamdulillah dia gembira dengan keputusan nya.

"Sayang jom kita pergi nanti lam...." Ayat Jackson tergantung selepas melihat isterinya cantik bertudung labuh dia seperti jatuh cinta kali kedua.

Anna mengukir senyuman manis untuk suaminya yang baru masuk bilik wajah nya agak terkejut hingga mulut nya ternganga.

"Haha aip tutup mulut tu nanti lalat masuk abang" ujar Anna dia memeluk lengan suaminya sambil mengusap pipi suaminya yang makin hari makin handsome selepas ia memotong rambut.

"Wow you are my angel bunny abang sayang kenapa cantik sangat ni takut lah abang nak bawak sayang pergi luar nanti orang usik sayang lah" ujar Jackson mencebik dia takut isteri nya makin cantik sejak mengandung.

"Biar je lah diorang tu Anna cantik pun semua sebab abang sorang je bukan sebab orang lain dan abang apa kurangnya makin seksi " ujar Anna malu malu.

Jackson tersenyum senget dia membetulkan rambut nya biar rapi gembira rasanya dipuji isterinya.

"Ehem abang ni memang hot ramai orang nak abang dulu tapi abang tak layan sebab abang dah obses dengan sayang your are my obsesion" ujar Jackson menatap mata kegemaran nya.

Anna tersenyum manis dia rasa debaran yang sama seperti pertama kali berjumpa rasa macam nak sorok je muka ni.

"Abang ni suka lah buat Anna blushing dah lah jom nanti lambat" ujar Anna.

"Ye ke blushing comel lah sayang ni rasa macam nak makan je dah jom nanti sayang terberanak dekat sini pula.

Mereka menuju ke hospital hari ni ialah hari date kelahiran bagi Anna dia sudah tak sabar untuk berjumpa dengan anak mereka.

"Abang doktor kata baru 2 cm lah lama lagi , oh habis tu nak buat apa ni sayang tak rasa sakit ke?" Soal Jackson mereka berada didalam ward.

"Tak sakit tapi lapar rasa macam nak makan.....

"Makan apa sayang, hm makan abang lah" ujar Anna ingin mengusik suaminya.

"Sayang... Behave ok awak tu dah nak bersalin jangan macam macam semalam tak nak minta dah nak keluar baru nak tak payah abang gigit nanti" ujar Jackson.

"Hihi abang tergugat ke or abang tergoda hihi Anna saja je jangan lah serius sangat lepas ni abang kena tunggu 100 hari tau Anna berpantang.

"Ceh 100 hari je abang pernah hidup membujang lebih 100 hari apa lah sangat" ujar Jackson berlagak.

"Ok tak apa kita tengok siapa yang tewas dulu and siapa kalah kena kemas rumah selama seminggu deal, " ok deal" ujar Jackson mereka ketawa gembira untuk menghilangkan rasa debaran.

"Ok tak apa kita tengok siapa yang tewas dulu and siapa kalah kena kemas rumah selama seminggu deal, " ok deal" ujar Jackson mereka ketawa gembira untuk menghilangkan rasa debaran

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ehem dah nak end ni stay waiting ok vote 🌟❤️.

MY OBSESION JACKSON WILLIAM [C]✅Where stories live. Discover now