"Arh! Fuck macam mana korang buat kerja tak akanlah aku suruh jaga dia kejap ke itupun tak boleh!" Jerkah Hayden rambutnya sudah serabai bila tahu Anna terlepas.
"Aku nak kau cari dia sampai dapat kalau tak aku bunuh korang sekor sekor BERAMBUS!!.
Semua anak buah Hayden keluar dari bilik meninggalkan Hayden keseorangan yang tidak terurus makan apalah lagi.
"Kau pergi mana baby apa lagi tak cukup tolonglah balik abang rindu sayang " ujarnya sendiri airmata nya mengalir di pipi.
"Aku bunuh kau Jackson kau rampas dia dari aku dia hak aku jangan harap korang boleh hidup bahagia percaya lah cakap aku!" Ujarnya sinis.
"Miss ni maklumat tentang Hayden dia telah membuat pembedahan plastik pada 2 tahun lepas dimana dia terlibat dalam sebuah kemalangan yang menyebabkan mukanya rosak" terang Clara.
"Aku pun tak cam muka dia sebab betul betul berubah cuma mata dia aku tak pernah lupa" ujar Anna sambil menyelak halaman fail itu.
"Dan satu lagi miss Hayden pun ada membuat sijil nikah palsu serta gambar yang diedit saya rasa miss tahu kan".
Anna mengganguk dia tahu dari awal lagi kalau betul dia sudah kahwin dia patut tahu sebab dia tidak pengsan pun hari tu dia sedar dengan semua yang berlaku.
"Baiklah aku nak kau cari lagi maklumat tentang kumpulan shadow aku rasa Hayden ada kena mengena dengan dia".
"Baik miss saya minta diri dulu nanti apa apa info saya akan bagitahu dengan segera " ujar Clara dia melangkah keluar.
Anna bersandar di kerusi nya pening kepala nya memikirkan musuh yang bersembunyi dalam selimut ni.
Dengan syarikat papanya yang diserahkan pada nya selepas dia kembali tambahan pula Jackson yang selalu cari gaduh dengan nya.
Anna melangkah masuk ke perkarangan offices Jackson dia diajak untuk lunch bersama suaminya.
"Aku tak nak dengar alasan aku tahu esok pagi semua fail ni dah settle kalau tak aku pecat korang faham!" Jerkah Jackson pada stafnya.
Anna yang berada di depan pintu offices Jackson agak terkejut bila melihat Jackson mengamuk buat pertama kali.
Tok..tok
Anna masuk melihat pelik ke arah suaminya staf semua menunduk kepala takut ," dah korang berambus ingat apa aku cakap tadi" ujar Jackson mengarahkan stafnya keluar.
Jackson melepaskan nafas panjang serabut kepala tapi bila melihat isterinya terus hilang segala masalah.
"Hai sayang come aku nak peluk" ujar Jackson mukanya penat Anna turut kesian melihat suaminya dia melangkah ke arah Jackson.
Jackson menyembabkan mukanya pada peluk Anna dipeluk erat pinggang isterinya.
"Sayang... Diorang buat aku marahlah tak baik kan i hate them" ujar Jackson merengek sambil mengomol perut Anna.
Dalam hati Anna sudah tersenyum lebar melihat sisi manja suami nya depan orang garang tapi dalam hati manja nak mati.
Jackson mencebik kerana Anna diam tidak menjawab sambil mengusap kepala nya.
"Sayang.. kenapa diam ni layan lah aku nanti aku nangis tau" Jackson menarik tangan Anna terduduk atas pehanya lalu meletakkan muka pada leher isterinya.
"Ya saya dengar lah kenapa marah diorang lepastu mengadu tak suka marah" Anna memeluk leher suaminya supaya tak jatuh.
Jackson memeluk pinggang Anna dengan erat," diorang lah buat kerja tak betul bukan abang saja nak marah marah sayang jangan lah marah abang pula wuarghh!" Jackson sudah menjatuhkan airmata nya.
Anna tergelak kecil bila Jackson menangis memeluk pinggangnya lalu menekup muka di dadanya.
Anna menepuk-nepuk belakang suaminya supaya tenang," dah lah tu saya tak marah pun i just asking itu je dah jangan nangis nanti tak handsome lah husband kita ni" Anna memujuk suami nya mengusap airmata suami nya.
Sampai merah hidung Jackson mengada kan.
..
"Bunny jom pergi sana nak" ujar Jackson sambil menggoyangkan tangan isterinya.
Anna melihat ke arah tempat yang ditunjuk Jackson tapi...
"Hah kedai baby nak buat apa abang?, Kita beli barang baby lah nanti kan sayang mengandung so kita beli lah dulu".
Anna menepuk dahi nya," abang kita baru kahwin buat pun belum mana nak datang anak nya abang" ujar Anna.
"Oh belum eh bila nak buat" ujar Jackson membetulkan baju nya menunjuk macho sambil tersenyum nakal.
"Ish tak malu cakap macam tu orang dengar lah, dia yang mulakan dulu so kita sambung haha" ujar Jackson.
"Hm abang jom kita pergi tengok wayang nak cerita best best jom, tapi..
Anna menarik tangan suaminya masuk ke panggung wayang beratur beli tiket untuk masuk.
"Tolong lah aku nak isteri aku pelease dik tolong aku" merayu Hayden pada adiknya Jayden.
"Kau ni kenapa den dia tu bukan isteri kau dan korang tak pernah kahwin kau lupa eh" ujar Jayden bosan melayan obses abang nya.
"Kau tipu kan dia isteri aku lah dia hak aku kau siapa nak cakap macam tu tak apa kau tak nak tolong aku buat sendiri" ujar Hayden beredar dari situ.
Jayden menggeleng kepala melihat perangai abangnya seperti orang mental.
"Abang... Sini lah kenapa jauh jauh tu Anna tak makan abang lah" ujar Anna dia melihat suaminya takut ingin dekat dengan nya selepas kejadian petang tadi.
Dimana Anna memasukkan lipas dalam seluar suaminya jahat kan.
"Tak nak nanti kau buat lagi bencilah, alah Anna gurau je lah itu kan lipas mainan bukan betul pun haha" Anna masih tak boleh lupa muka suaminya takut tadi sangat kelakar.
Jackson sakit hati melihat Anna ketawakan nya ia melangkah ke arah isterinya lalu menindih tubuh Anna menahan tangan Anna di sisi.
"A.. abang nak buat apa ni, tak ada buat apa saja nak tengok orang yang suka gelakkan orang tadi mana?" Ujar Jackson dia mendekatkan bibirnya pada Anna.
"Hmp.. no ok sorry dah lah abang berat macam gajah" ujar Anna menolak dada suaminya dari mendekat.
"Oh gajah ek tak apa malam ni gajah ni akan lenyek sayang sampai tak boleh jalan esok ya get ready bunny" ujar Jackson suara garau nya membuat kan Anna meremang.
⭐vote ok saya tak ada idea lah teringin nak buat drama sikit tunggu tau.
Sorry kalau ada typo sila tegur diruang komen ❤️
YOU ARE READING
MY OBSESION JACKSON WILLIAM [C]✅
Любовные романыJackson William seorang lelaki yang suka akan sikap manja, seorang CEO berusia 30 tahun lelaki yang sikapnya tidak menentu boleh dikatakan dingin diluar sweet di dalam. Suatu hari Jackson telah di arahkan oleh mama angkat nya untuk berkahwin kerana...