EPISODE 27

568 20 0
                                    

"Bang kau ada contact dengan Jackson lagi ke?" Soal Anna yang duduk di sebelah abang nya

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Bang kau ada contact dengan Jackson lagi ke?" Soal Anna yang duduk di sebelah abang nya.

"Hm adalah juga asal kau rindu dia ke?.

"Buat apa aku nak rindu dia lagi pun dia kan dah ada isteri baru".

"Mana a....." Belum sempat Noah menjawab.

Assalamualaikum,"

"Waalaikumussalam" jawab Noah dia pergi membuka pintu dan.

"Hai abang ipar apa khabar lama aku tak jumpa kau" ujar Jackson dia memeluk bahu Noah mereka berjalan ke dalam bersama.

"Hhmm ni kau nak apa datang sini sibuk je, biarlah aku nak jumpa wife aku salah ke".

Anna yang sudah terlebih dahulu mendengar suara Jackson dia berjalan naik ke biliknya dia tak mahu berjumpa dengan suaminya sendiri.

"Eh tadi dia ada dekat sini, kenapa?.

"Tak lah tadi Anna ada dekat sini mungkin dia tahu kau datang terus dia naik masuk bilik kau pergilah pujuk dia tak baik biarkan hubungan tergantung macam ni" ujar Noah memberi semangat pada Jackson.

Jackson tersenyum nipis dan mengangguk.

Anna yang baru lepas mandi dia berdiri di hadapan cermin dan hanya memakai bathrobe sambil berpusing melihat bentuk perutnya yang bulat.

"Dah besar perut mama ni cepatlah keluar mama nak sangat tengok muka putera mama yang handsome ni" ujar Anna.

Anna melangkah keluar dari kamar mandi sambil mengeringkan rambut menggunakan tuala menuju ke meja solek.

"Mana telefon ni tadi ada dekat sini " ujarnya sendiri dia mencari telefon pintar nya yang tadi di letak atas meja tapi sudah tiada.

"You look for this" ujar Jackson dia menunjuk telefon Anna yang berada di tangan nya.

Anna berpaling ke arah Jackson dengan reaksi wajah terkejut.

"Ma...macam mana awak ada dalam bilik saya ni" soal Anna agak takut.

"Why salah ke abang nak jumpa isteri sendiri pun tak boleh" ujar Jackson santai lalu dia baring diatas katil mereka.

"Ada saya kat tak boleh ke?" Soal Anna senada.

"Sayang nak bawak anak abang lari mana kenapa suka main lari-lari ingat boleh lepas ke" ujar Jackson dia menatap wajah Anna dengan pandangan redup.

Jackson bangun dan berjalan ke arah Anna dia berdiri di belakang Anna yang sedang duduk di meja solek sambil mengeringkan rambut menggunakan hairdry.

Jackson menghidu helaian rambut isterinya tak berubah sama seperti dulu wangi yang membuatkan nya tenang.

Anna hanya membiarkan sahaja perbuatan Jackson.

"Wangi i like your smell you make me turn on angel" bisik Jackson di telinga Anna.

"Jack stop saya nak pakai baju so pelease jauh sikit or awak pergilah balik nanti isteri awak marah" ujar Anna tidak menatap mata Jackson.

MY OBSESION JACKSON WILLIAM [C]✅Where stories live. Discover now