EPISODE 6

885 31 6
                                    

"Macam mana keadaan markas, setakat ni ok miss tapi cuma hari ada data kita hampir di curi oleh satu  data kumpulan mafia" terang sorang wanita

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Macam mana keadaan markas, setakat ni ok miss tapi cuma hari ada data kita hampir di curi oleh satu  data kumpulan mafia" terang sorang wanita.

"Hah?!, kumpulan mafia siapa?, Setakat ni kami tak dapat kenal pasti siapa sebab mereka buat kerja sangat bersih tanpa tinggalkan jejak.

"Tak apa aku nak pergi basement kejap apa apa hal kau bagitahu aku segera faham, faham miss saya minta diri dulu.

Seorang wanita melangkah masuk ke bilik bawah tanah sambil membawa sebilah pedang di tangan kanannya.

Wanita itu mengarahkan anak buah untuk simbah air pada sesorang yang pengsan dia lantai sambil digari.

Bush..

"Hai apa khabar sihat?" Soal wanita itu dia tersenyum sinis lalu duduk di atas kerusi yang di terbalikkan nya.

"Kau siapa kenapa kau tangkap aku?!" Soal lelaki itu.

"Kau tanya aku siapa Ish susah lah kalau ada anak buah lembab macam kau ni" wanita itu bangun jalan mengelilingi lelaki tersebut sambil bermain dengan pedang nya.

"Nama aku miss semua orang panggil aku miss kau betul nak tahu kenapa aku tangkap kau" soal wanita itu.

Lelaki itu senyap dan menunduk kepala tak mahu melihat muka wanita itu dia tahu hidupnya aku berakhir sebentar lagi di tangan wanita itu.

"Jangan ingat aku tak tahu boss kau yang hantar kau menyamar jadi budak aku untuk curi senjata aku kan!" Jerkah wanita itu.

"Aku terpaksa untuk buat semua ni kalau tak dia akan bunuh anak bini aku tolong lepaskan " rayu lelaki itu.

Wanita itu melihat air muka lelaki itu seperti berkata benar tapi dia tak sebodoh itu.

"Kalau aku lepaskan kau apa yang kau boleh bagi dekat aku?, Aku akan berkhimat untuk kau".

Wanita itu tersenyum gembira tapi selepas itu senyum sinis mula timbul.

"Wow macam best je bunyi dia tapi kan kalau boss kau pun boleh kau khianat macam mana pula dengan aku bukan anak bini kau je aku bunuh tapi seluruh keturunan kau aku bunuh" ujar wanita itu berbisik di telinga lelaki itu.

"Tak aku janji tak akan khianat kau sebab aku pun berdendam dengan shadow sebab dia pernah bunuh anak perempuan aku tolong lepaskan aku untuk balas dendam pada dia" terang lelaki itu lagi.

Wanita itu diam beberapa minit memikirkan hal itu balas dendam dia juga mempunyai dendam dengan keturunan shadow menarik.

"Ok baliklah tapi aku bagi kau seminggu untuk buktikan kesetiaan kau pada aku boleh?".

"Miss tak akan kita nak lepaskan dia" ujar Clara orang kanannya.

"Tak apa aku bagi peluang pada dia kalau dia gagal macam yang aku cakap tadi semua aku musnahkan " ujarnya.

Clara sudah tak puas hati kerana tak dapat bermain dengan darah.

"Korang lepas kan dia dan perhatian dia betul betul faham, faham miss!.

..

Di kolej Anna yang sedang ulang kaji di perpustakaan sambil mendengar lagu dia terpaksa buat assignment yang terlalu banyak sampai lupa makan.

"Haih.. kenapa prof bagi assignment banyak sangat ingat aku ni robot ke rasa nak patah pinggang aku dibuatnya" bebel Anna sendiri.

"Ehem hai Anna sorang je ke?" Tegur Adrian seorang lecturer muda yang baru pindah di sini beberapa hari yang lepas.

"Eh prof maaf saya tak perasaan duduk lah, terima kasih ni kenapa awak tak balik lagi?.

"Em saya balik lambat sikit sebab nak buat assignment ni banyak sangat nak pecah kepala saya di buatnya" ujar Anna sambil membuat gaya kepala pecah.

"Haha ada ada je lah awak ni kenapa susah sangat ke kerja yang saya bagi tu?.

"Tak susah pun cuma assignment yang lain banyak lagi sampai tak buat lepas prof Madya bagi tempoh sampai minggu depan untuk siapkan.

"Oh tak apa lah awak buat lah perlahan lahan dan awak kena pandai bagi kan masa ok" ujar Adrian.

Anna mengganguk bibirnya mencebik nak balik papa..

"Hm Anna boleh tak saya nak nombor telefon awak, hm prof nak buat apa?.

"Saja mana tahu lepas ni saya boleh tolong awak buat assignment or keluar.

"Oh boleh kejap" Anna mengeluarkan telefon nya dan di beri nombor telefon pada Adrian.

Adrian tersenyum gembira sudah lama dia perhatikan Anna dari jauh ia telah membuat Adrian berbunga hatinya bila melihat Anna senyum.

Malam hari selepas mandi dan solat Anna terus baring untuk tidur penat seharian di perpustakaan kerana menyiapkan tugasan.

Tok..tok..

Pintu bilik Anna di ketuk baru baring tak sampai seminit sudah di ganggu.

"Ish siapalah kacau aku malam malam ni aku dah lah penat" rungut Anna sendiri dia bangun juga membuka pintu.

"Hah nak apa cepat sikit cakap saya ngantuk ni" ujar Anna malas.

Tanpa sebarang bunyi Jackson terus melulu masuk ke dalam bilik Anna dan baring di katil Anna dengan selamba nya.

Anna melihat itu terkejut dan geram.

"Hoi! Awak buat apa ni keluar lah saya nak tidur pelease saya tak masa nak gaduh get out".

Jackson masih diam tak menjawab dia berguling atas katil yang empuk dan selesa matanya automatik menjadi ngantuk.

Anna melihat Jackson sudah tutup mata dia melangkah ke arah hujung kaki Jackson lalu.

"ARGHH!! Sakitlah gila kau nak bunuh aku ke apa" terus Jackson bangun dari baring dia mengusap ibu jari nya yang di picit oleh Anna.

"Siapa suruh cari pasal Jackson pergilah keluar i fucking sleepy tolonglah kalau nak gaduh esok aku janji kita fight betul betul" ujar Anna merayu tapi terpaksa sebab badan sangat penat dan ngantuk.

"No aku nak tidur sini dengan kau boleh, hah kau gila ke Jackson ingat sikit kita ni adik beradik tiri bukan kandung gila" ujar Anna tangan nya bergerak gerudi kepala Jackson.

"Adu sakitlah jangan dera aku tolong malam ni aku tak boleh tidur lah baby pelease" Jackson merayu dia mencantumkan jarinya.

"Ok kau nak tidur sangat kan boleh kau tidur sorang aku tidur dengan abang Noah" ujar Anna dia melangkah ke bilik Noah.

Jackson mengejarnya tapi tak dapat dia sudah masuk ke dalam bilik Noah.

Anna terus naik ke atas katil abang nya yang sedang tidur terus dia peluk abang nya dan tidur dengan aman abang nya juga membalas pelukan itu.

Anna terus naik ke atas katil abang nya yang sedang tidur terus dia peluk abang nya dan tidur dengan aman abang nya juga membalas pelukan itu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Sorry kalau hambar 🥺

MY OBSESION JACKSON WILLIAM [C]✅Where stories live. Discover now