Anna yang baru sedar dari pengsan nya dia berada di hospital ward VVIP.
"Anna kau ok?" Soal Aish kawannya.
"Auw sakit nya aku dekat mana ni?" Anna yang berasa bahagian bawah nya sakit dia pening apa yang jadi.
"Sorry Anna tadi kau pengsan masa dekat offices tu yang aku bawak kau pergi doktor cakap.." Aish saja menggantung ayat.
"Doktor cakap apa?" Soal Anna berkerut kening pelik melihat muka Aish jadi sedih.
Klak..
"Adik kau ok macam mana boleh pengsan ni?" Soal Noah yang masuk bersama mama dan papa.
Semua memandang Aish yang menunduk.
"Jawab lah doktor cakap apa!", Doktor cakap kau keguguran sebab stres kandungan kau baru 3 minggu" ujar Aish perlahan.
Anna agak terkejut mendengar ucapan Aish tapi hati dia kosong dia tak tahu nak gambarkan bagaimana.
Noah dan yang lain terkejut Noah memeluk tubuh adiknya yang terdiam.
"Kau rasa tu anak siapa?" Soal Noah.
"Entah lah aku rasa anak Jackson sebab Hayden rogol aku seminggu lepas " ujar Anna tanpa nada.
"Kau tak sedih ke Anna ?, Aku nak sedih buat apa kalau budak tu lahir pun bapa dia nak tanggung jawab ke aku tanya sekarang ni" soal Anna dingin.
Semua orang di situ senyap tiada sorang pun berani menjawab Dato' Matthew berjalan menuju ke katil Anna dia memeluk tubuh anaknya memberi kekuatan.
"Papa minta maaf sebab salah cari pasangan untuk Anna i'm sorry" ujar Dato' Matthew dia berasa bersalah kerana silap membuat masa depan untuk anaknya lagi.
"Is ok papa ni bukan salah papa benda dah jadi lepas ni Anna minta sangat jangan paksa Anna buat benda yang Anna tak suka" ujar Anna memeluk kembali papanya.
Noah juga berasa sedih dia juga turut memeluk sekali adiknya yang satu satunya yang dia ada ujian dia lebih berat berbanding dirinya.
Selepas sebulan Anna keguguran kehidupan nya aman sikapnya tetap dingin dia kerap melakukan kegiatan sisi gelapnya.
Selalu balik malam sebab kerja berlambak di offices otaknya kosong bergitu juga hatinya.
Semenjak dua menjak ni dia selalu menerima barangan yang tidak dikenali contohnya gelang,coklat dan bungan semua nya dia bagi orang atau pun buang baginya semua itu tak penting.
"Clara masuk bilik aku sekarang" ujar Anna melalui telefon.
"Ya miss ada apa cari Saya, aku nak tanya minggu ni jadual aku penuh tak?.
Clara membuka tab nya mengecheck jadual harian milik Anna.
"Hm minggu ni kosong cuma ada beberapa syarikat baru yang nak berkerja sama" terang Clara.
YOU ARE READING
MY OBSESION JACKSON WILLIAM [C]✅
RomanceJackson William seorang lelaki yang suka akan sikap manja, seorang CEO berusia 30 tahun lelaki yang sikapnya tidak menentu boleh dikatakan dingin diluar sweet di dalam. Suatu hari Jackson telah di arahkan oleh mama angkat nya untuk berkahwin kerana...