EPISODE 20

600 20 1
                                    

Anna baru lepas mandi dia membalut tubuhnya dengan tuala sebelum dia melangkah ke closet untuk memakai baju tidur

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Anna baru lepas mandi dia membalut tubuhnya dengan tuala sebelum dia melangkah ke closet untuk memakai baju tidur.

Jackson tersenyum senget dia menatap isterinya dari atas ke bawah yang sedang terbongkok-bongkok mencari sesuatu.

"Sayang cari apa?, Hah saya cari kasut yang hari tu saya baru beli tapi tak adalah nak kata hilang tak mungkin sebab kasut tu dalam kotak" terang Anna.

Jackson melangkah ke arah Anna dia mencempung tubuh Anna di bawak ke katil.

Anna terjerit kecil bila Jackson berbuat sebegitu.

"Argh! Eish abang ni terkejut saya lah kalau jatuh tadi macam mana" ujar Anna geram dia memukul dada suaminya.

Jackson tersengih tak bersalah pukulan isterinya rasa seperti semut.

Jackson meletakkan tubuh Anna di katil lalu ia naik memeluk pinggang Anna erat dia menghidu rambut Anna yang wangi.

"Hhmm wangiannya sayang rasa macam nak makan sayang ni sekarang juga" ujar Jackson dia menggigit sedikit di leher Anna.

Anna menekup mulutnya supaya tak mendesah.

Jackson melepaskan gigitan serta dicium romantik lehernya dia melihat bekas gigitan nya cantik muka Anna yang menahan sakit serta desahan.

"Nice view pandai abang buat seni sayang nak abang buat dekat tempat lain tak".

"Adu sakit lah, abang ni vampire ke main gigit gigit orang dah tepi saya nak pakai baju" ujar Anna menolak sikit tubuh suaminya tapi sayang nya tak berganjak sedikit pun.

Jackson tak menghiraukan bebelan Anna dia memeluk lagi kuat pinggang isterinya dia tak mahu jauh jauh dengan Anna.

Anna hanya mengeluh saja melihat Jackson yang sudah tidur maknanya malam ni dia akan tidur bergini hanya mengenakan tuala saja.

"Haish bertuah punya suami goodnight abang love you, love too angel bunny"balas Jackson dia baru nak terlelap tapi masih sempat membalas.

"So how dia dah balik ke?" Soal Anna.

"Dia tak balik lagi sebab dia dah di kepung oleh polis dan juga beberapa musuh nya tapi kan adik dia yang suruh polis berkumpul di sekatan.

"Hah kenapa pula bukan ke dia patut tolong abang dia" ujar Anna heran.

"Itu saya tak beberapa pasti yang saya dengar dia bersubahat untuk jatuhkan abang nya sendiri" terang Clara lagi.

Anna mengganguk faham dia sepanjang 1 bulan ni masih belum selesai untuk menangkap heyden dia pandai menyorok.

Kes baru baru ni Hayden cuba memadamkan rekod di sistem kawalan keselamatan airport tapi gagal kerana polis sudah terlebih dahulu mengatasi nya.

Mungkin dia ingin balik ke Malaysia tanpa di kesan oleh sistem negara.

MY OBSESION JACKSON WILLIAM [C]✅Where stories live. Discover now