EPISODE 5

886 28 0
                                    

Di malam hari Anna berjalan ke hulu hilir dalam biliknya dia berfikir macam mana ingin mengambil kembali telefon nya

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Di malam hari Anna berjalan ke hulu hilir dalam biliknya dia berfikir macam mana ingin mengambil kembali telefon nya.

"Tak guna punya Jackson kau ambil telefon aku macam tu je tak pe kau cabar aku eh tunggu jap" ujar Anna sendiri dia terus menukar baju tidurnya dan menuju ke bilik Jackson.

Tok..tok..

Anna masuk ke dalam bilik Jackson gelap dia berfikir mungkin Jackson sudah tidur secara senyap Anna menghampiri meja lampu Jackson meraba raba didalam kegelapan.

Plak..

Lampu terbuka Anna terkejut lalu dia pusing ke belakang melihat Jackson yang tidak mengenakan baju hanya seluar pendek saja.

Jackson tersenyum senget dia memandang Anna dari setiap sudut sempurna.

Anna bangun dia menuju ke arah Jackson dan menghulurkan tangan.

"Saya nak telefon saya balik cepat dah ngantuk ni" ujar Anna nada malas.

Jackson hanya diam dia duduk di atas katil sambil menghadap ke Anna di depannya.

"Cepatlah Jackson saya tak ada masa nak layan awak ni cepat nanti orang nampak lah kita berdua dekat dalam bilik ni" desak Anna dia takut papa nya tahu.

Jackson masih diam dia mengeluarkan telefon milik Anna dari kocek seluarnya dan menunjuk pada Anna.

Anna ingin mengambil nya tapi dia tarik balik beberapa kali di gitu kan kesabaran nya menjadi nipis.

"Baik awak bagi sebelum saya jerit, jerit lah senang sikit kita kahwin free kan" jawab Jackson mudah.

Kerana terlalu geram Anna naik ke atas katil Jackson dia mencapai juga telefon nya dan dapat tanpa sedar dadanya sudah bertembung dengan dada Jackson.

Mereka saling bertatapan Anna melihat seluruh sudut wajah Jackson yang terhidang di depan mata nya.

Bulu mata yang lentik bibir nya merah jambu tanda dia tidak merokok kening yang terbentuk serta wajah yang bersih tanpa misai atau pun jambang.

Jackson tersenyum dia tahu Anna tergoda melihat wajahnya dia memeluk pinggang Anna tangan berlari di belakang badan Anna.

Anna tersedar Jackson sedang tersenyum padanya terus dia menghantuk kepala nya pada kepala Jackson terus dia bangun dan lari masuk biliknya.

"Adu shit tak guna main kasar eh tak apa kita tunggu nanti kerasnya kepala dia nak pecah rasanya kepala aku ni" Jackson mengusap dahinya sakit.

Anna terdiam di katil dia lagi sekali hampir kalah dengan godaan Jackson itu yang buat dia benci dan pada masa yang sama suka pada tindakan Jackson.

"Eh Anna kau kenapa ni dia hampir cabul kau gila sedar Anna sedar" ujar Anna sambil menampar muka sendiri.

..

"Hey budak kecik jangan main jauh-jauh nanti papa kau marah" ujar Jackson dia mengikuti Anna dari belakang.

"Eh pakcik saya bukan budak lah saya dah big!" Ujar Anna menghentak kaki protes dipanggil budak.

Mereka berada di mall Anna keluar kerana ingin membeli beberapa barangan belajar nya yang kurang tapi Jackson yang mengikut tanpa di ajak.

"Ye ke dah big tapi aku tengok kecik je lagi pun kau memang budak sekolah lagi kan" ujar Jackson.

"Biarlah saya budak sekali pun kenapa awak ikut saya ni pergilah sana saya nak bersendirian lah" Anna merasa rimas dengan Jackson yang dari tadi asyik mengikuti nya saja.

"No papa suruh aku jaga kau so sekarang kau tak boleh jauh jauh dengan aku faham" ujar Jackson mukanya dekat dengan muka Anna.

Orang sekeliling memerhati mereka yang sedang bergaduh di tengah mall seperti pasangan kekasih yang comel.

Anna pergi singgah ke kedai pakaian dalam wanita Jackson juga ikut masuk tanpa ada perasaan malu.

"Ish awak tunggu lah dekat luar ni kedai perempuan lah tak malu ke?" Anna menolak badan Jackson keluar tapi tak berganjak langsung.

Jackson menolak kepala Anna dengan satu jari ," tak nak nanti kau lari bukan boleh percaya pun kau ni" ujarnya.

Anna sudah bengang dia biarkan sahaja terus dia membelit underwear serta bra di situ, Jackson pula dia melihat baju tidur satin pendek bertali halus dia tersenyum membayangkan kalau Anna memakai baju itu.

Selepas selesai urusan Anna Jackson datang ke arahnya kembali," serius lah ni kau punya.

"Ialah kenapa tak percaya?, Bukanlah kenapa satu besar and satu bagi kecik kau punya boleh tukar tukar saiz ke?" Soal Jackson dia melihat ke dada Anna.

Mendengar ucapan Jackson akak cashier itupun tergelak kecil Anna sudah merah mukanya menahan malu.

Lepas selesai mereka balik Anna diam saja tak bercakap langsung dia masih malu dengan kejadian tadi mulut Jackson memang tak ada insuran.

Anna masuk ke dalam rumah melulu ke biliknya tanpa menghiraukan sesiapa di depannya.

"Eh Anna baru balik pergi mana?" Soal Noah tapi tak dijawab Anna masuk bilik dah menghempas pintu bilik sekuat hati.

Terhinjut bahu Noah dibuatnya ia memandang Jackson yang santai seperti tiada apa berlaku.

"Asal tu?" Jackson hanya mengangkat bahu tanda tidak tahu.

"Asal tu?" Jackson hanya mengangkat bahu tanda tidak tahu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Update pendek je sebab tak ada idea.

MY OBSESION JACKSON WILLIAM [C]✅Where stories live. Discover now