Setahun kemudian
"Abang nanti bawak Jayden turun sayang nak pergi mana kejap tau" jerit Anna dari dalam bilik air.
Jackson yang sudah selesai memakaikan Jayden baju dia tersenyum nakal selepas mendengar ucapan Anna terbit idea nakalnya.
Jackson turun ke bawah bersama Jayden di dalam dukungan nya menuju ke arah Noah yang sedang bersantai disofa.
"Kau jaga kan Jayden kejap aku ada hal" ujar Jackson menyerahkan Jayden pada Noah.
"Ialah lah tu ada hal ingat aku tak tahu yang kau nak dating kan" ujar Noah dia sudah lali dengan Jackson yang asyik menyuruhnya supaya menjaga Jayden.
Jayden ialah anak mereka sudah selamat dilahirkan setahun yang lalu nama panjang bagi nya Jayden Lian bin Jackson William sama lah tu macam bapa nya.
Jackson masuk kembali ke dalam bilik dia mencari keberadaan isterinya, Anna yang baru lepas mandi dia berjalan ke arah meja mekap sambil mengelap rambutnya yang basah.
"Arghh!! Abang terkejut lah berdiri dekat situ nasib abang tak jadi duda tadi" ujar Anna dia terkejut melihat Jackson dari pantulan cermin sedang berdiri di belakangnya sambil bersandar di dinding.
"Hahaha lawak lah muka sayang abang ni terkejut mana boleh abang jadi duduk kalau macam tu kita kena sama sama jadi duda and janda" ujar Jackson dia memeluk Anna dari belakang lalu meletakkan dagunya pada bahu Anna supaya senang dia ingin menghidu haruman isterinya.
"Apa lah abang ni kesian lah dekat Jayden nanti siapa nak jaga dia and tak naklah cakap pasal mati tadi saya tak sengaja cakap macam tu" ujar Anna sedih.
"Hey abang melawak je lah jangan sedih macam ni kita kan nak keluar happy happy tak moh sedih sedih nanti buruk" ujar Jackson sempat lagi dia mengusik isterinya.
"Ish abang ni nak cakap saya buruk lah tahu lah saya ni dah tak cantik macam masa anak dara dulu anak pun dah satu ke abang dah tak ada selera dengan saya".
Jackson menepuk dahi dia bingung dengan perangai isterinya sorang ni selepas menjadi ibu.
"Astagfirullah sayang apa mengarut sampai ke situ dengar sini i really love you no i fucking love you , your are my obsesion and sayang lah my angel bunny abang selamanya tiada dua paling last sekali abang sayang, cinta kan sangat serta hihihi...." Jackson saja menggantung ayat lalu dia tersenyum nakal.
"Abang selalu berselera and tergoda dengan sayang tau lagi lagi bila sayang pakai macam ni rasa macam nak bagi Jayden adik sekarang juga" ujar Jackson dia mengedik.
Anna membuat muka geli," euw geli lah gedik macam tu jangan nak mengada eh Jayden tu baru nak masuk setahun jalan pun belum lagi so kita fikir lain kali.
Tok..tok..
"Woi! Berapa lama korang nak dating ni Jayden ni nak mama dia sedap eh korang suruh aku jaga dah lah tak bergaji" jerit Noah dari luar.
Anna dan Jackson hanya tergelak kecil mereka bahagia dengan kehidupan mereka sekarang hari demi hari cinta mereka berdua semakin membesar setelah banyak liku kehidupan mereka tempuhi bersama.
Tamat....
Ehem hai korang dah tamat dah untuk cerita my obsesion Jackson William 😭😭❤️❤️
Author minta maaf kalau ada sebarang typo ataupun jalan cerita yang agak membosankan dan cliche bagi korang author minta maaf 🙏 sangat ii.
YOU ARE READING
MY OBSESION JACKSON WILLIAM [C]✅
RomanceJackson William seorang lelaki yang suka akan sikap manja, seorang CEO berusia 30 tahun lelaki yang sikapnya tidak menentu boleh dikatakan dingin diluar sweet di dalam. Suatu hari Jackson telah di arahkan oleh mama angkat nya untuk berkahwin kerana...