EPISODE 11

680 22 0
                                    

"Kenapa kau tak nak layan aku hah kau nak jadi isteri derhaka ke?!" Jerkah Hayden dia menolak kasar badan Anna ke atas katil

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Kenapa kau tak nak layan aku hah kau nak jadi isteri derhaka ke?!" Jerkah Hayden dia menolak kasar badan Anna ke atas katil.

"Anna bukan nak jadi isteri derhaka Anna cuma tak sedia Anna minta maaf abang tolong jangan pukul Anna lagi" ujar Anna merayu habis badan nya penuh dengan lebam serta luka cakaran.

Tepi bibirnya sudah pecah dalam sehari Anna boleh kira berapa tamparan yang di dapat bila dia cuba melawan kehendak Hayden.

"Kau isteri aku kau wajib untuk layan aku faham!".

Hayden membuka tali pinggang nya lalu dilibas kepada Anna yang menutup badan menggunakan tangan nya darah Anna sudah terpercik ke mana mana.

Sikit pun tiada belas kasihan Anna benar diperlakukan seperti bintang.

"Abang sakit argh! Tolong jangan pukul Anna lagi pelease bunuh je lah terus tolong abang!" Ujar Anna suaranya berat kerana sakit perit luka yang baru kering menjadi basah kembali.

Baju Anna sudah di basahi oleh darah dan air mata.

"Apa?! bunuh no aku tak akan bunuh orang yang aku sayang baby kau tak boleh tinggalkan aku sebab kau milik aku selamanya faham!.

Hayden sepak perut Anna hingga terbaring lalu ia melangkah meninggalkan bilik itu dan dikunci dari luar.

Anna disitu hanya merintih kesakitan yang penuh dengan drama.

Selepas Hayden menghilang terus ia bangun dengan keadaan normal seperti orang yang tidak sakit setakat luka sebegitu apa lah sangat badannya sudah ditembusi oleh berpuluh-puluh perluru.

"Kalau ini jelah seksaan yang kau bagi dekat aku maknanya aku perlu ajar kau lagi macam mana nak seksa orang tu sampai dia menyesal sebab lahir dekat bumi ni" ujar Anna sendiri ia melangkah ke bilik air untuk membersihkan luka.

Luka bergitu tak mampu membuat nya mati air mata yang palsu dia layak masuk drama TV3.

"So macam mana kau dah jumpa Anna?" Soal Jackson pada Firash.

"Hm saya dah jumpa tapi miss Anna suruh saya balik sebab dia tak perlu sesiapa" ujar Firash menunduk.

"Hah! Dan kau balik juga eh bodoh nya kenapa kau tinggalkan dia dekat sana baik kau pergi sana jaga dia sampai dia selamat faham!.

"Tapi tuan kalau saya tak ikut arahan miss nanti dia akan bunuh keluarga saya" mendengar ucapan Firash Jackson mendengus kasar serabut kepala dia.

Selama seminggu dia cuba untuk menyelamatkan Anna tapi selalu gagal kerana di halang oleh Noah dan Dato'Matthew dia rindukan tunang serta bakal isteri nya.

"Angel bunny bila kau nak balik aku rindu kau sayang i miss you so much pelease jangan seksa aku macam ni sayang" ujar Jackson sendiri dia mengusap serta mengucup gambar Anna di telefon nya airmata jantannya mengalir buat kali pertama untuk perempuan.

MY OBSESION JACKSON WILLIAM [C]✅Where stories live. Discover now