EPISODE 19

534 20 4
                                    

"Aku terima nikahnya Anna Medinah binti Matthew deluca dengan mas kahwin RM 100 ribu ringgit tunai"

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Aku terima nikahnya Anna Medinah binti Matthew deluca dengan mas kahwin RM 100 ribu ringgit tunai"

Dengan sekali lafaz mereka di satukan semula atok memaksa mereka untuk berkahwin untuk mengelakkan salah faham orang kampung dan juga dari tanggung malu.

Jackson menyarung cincin di jari Anna berdiri juga Anna selepas itu mereka bersalaman dan mengambil gambar bersama majlis itu hanya di buat kecil kecilan hanya mengajak orang kampung saja.

"Selamat pengantin baru Anna Bella " ujar nenek.

"Aku harap korang bahagia dan ingat tanggungjawab masing-masing" ujar atok dengan acuh tak acuh dia masih marah soal tadi.

Anna dan Jackson hanya tersenyum Jackson memeluk pinggangnya isterinya buat kali kedua mereka berkahwin.

"So adik aku harap kau boleh ubah sikap kau tu ya jangan nak dingin je memanjang" ujar Noah.

"Dah korang pergilah rehat dulu dah malam ni nanti semua biar kami yang uruskan" ujar Dato'Matthew.

Anna mengganguk dia masuk dahulu di dalam bilik penat juga badan walaupun hanya nikah saja.

Jackson tersenyum melihat Anna baring terlentang di atas katil kepenatan dia rasa bahagia dan juga beruntung kerana dapat memiliki Anna Medinah kembali.

"Sayang mandi lah dulu baru tidur" ujar Jackson lembut dia duduk di sebelah Anna yang sedang baring.

Anna mengangkat kepala sikit memandang suaminya dia tersenyum manis dan menggeleng.

"Tak naklah saya penat kejap lagi 5 minit pelease abang" ujar Anna kepenatan.

"Sayang bangun lah layan abang ni i miss you so much tau," Anna terus bangun dia bersila menghadap suaminya.

"Macam tu lah goodgirl, ok abang nak cakap apa cepatlah Anna dah ngantuk ni.

"Abang nak tanya sayang dan tolong jawab dengan jujur ok" Anna mengganguk.

"Sayang masih sayangkan abang lagi tak and Anna menyesal tak kahwin dengan abang buat kali kedua ni".

Anna terdiam dia menunduk kepala mahu jawab tapi masih tak pasti tapi..

"Ok Anna masih cinta dan sayang dekat abang serta Anna tak menyesal pun sebab Anna dah maafkan abang" ujar Anna lembut.

Jackson tersenyum lebar bila mendengar ucapan isterinya dia bersyukur kerana di beri peluang kedua.

"Sayang abang janji abang akan cuba berubah jadi imam dan suami yang baik untuk sayang hingga akhir nafas abang ok.

Anna mengganguk dan tersenyum dia gembira lukanya mungkin akan pulih dia harap ini bukan mimpi ngeri lagi bagi nya.

"No jom kita raikan malam kedua nak?" Ujar Jackson tiba tiba.

Anna mengerut kening malam kedua.

"Apa maksud abang malam kedua, Ish sayang ni buat muka innocent pula geram tau abang tengok muka sayang macam tu".

MY OBSESION JACKSON WILLIAM [C]✅Where stories live. Discover now