B.1

1K 44 51
                                    

"Terk edilişlerin arasında en acısı, elinden bir şey gelmeyenidir."
▪︎
▪︎
▪︎

"Hey tamam. Hadi az kaldı bebeğim. Biraz daha hızlı ol." Dedi Jennie aceleyle. Minik kızın elini sıkıca tutuyordu. İkisi de nefes nefese kalmıştı. Sonunda tanıdık evin bahçesinden girdi ve hızla kapıyı çaldı. Hemen açılmayan kapıyla oflayarak kapıya vurmaya başladı. İçeriden sesler gelirken yanındaki kızına baktı. Büyükçe açılmış gözleriyle bahçeye bakıyordu.

Bir eli kapıya vurmaya devam ederken refleks olarak arkasına dönüp kontrol etti. Kapının sesini duymasıyla önüne döndü. İşte karşısındaydı. Uykudan yeni uyandığını belli eden gözleri kısıktı. Saçları dağılmıştı.

"Lütfen." Dedi kadın yalvarırcasına. Yıllardır tanıdığı adam şaşkınca ona bakıyordu."Bize yardım et." Dediğinde adam şaşkın gözlerini kadının bacağına sarılan kıza çevirdi.

"Bu şey de ne ?" Diyebildi hayretler içerisinde. Bakışlarını yıllar sonra gördüğü kadına çevirdi.

"O-O benim kızım." Dedi hızla. Adam bir kaç saniye ne tepki vereceğini bilemez halde kalakaldığında daha fazla beklemeyerek karşısındaki adamı itip içeri girdi.

"Se-sen buradasın." Dedim adam peşinden girerek. Konuşmak yeni aklına geliyordu.

"Taehyung." Diye mırıldandı Jennie. Kendini yüzsüz hissediyordu. Elinden başka bir şey gelse burada olmazdı ama karşısındaki adam onun tek ve son çaresiydi.

"Bana neden burada olduğunu açıkla" diye bağırdığında kız Jennie'nin bacağına sarıldı. Oldum olası bağıran insanları sevmemiş, normal bir çocuğu vereceğinden daha fazla tepki vermişti.

"Onun yanında bağırma."

"Bağırırım. Neden biliyor musun ? Çünkü benim evim. Rahatsız oluyorsa odaya gitsin o zaman " diye konuştu Taehyung hızla

"Ji Na odaya gider misin ? Az sonra geleceğim" dedi Jennie ve kızla göz göze geldi. Çocuk yavaşça kafasını sallayıp onu onayladı.

"Peki" dedi ve odaya doğru ilerlerken salondaki ikili kızın arkasından bakıyordu.

"Anne burada bir abla var" dediğinde sinirle Taehyung'a baktı ve hızla odaya ilerlediğinde Taehyung peşindeydi. Jennie kızının gözlerini kapattı. Odadaki kadın yatakta oturur bir haldeydi. Üzeri çıplaktı ve karşısında gördüğü insanlar için şaşırmış bile gözükmüyordu. Uykusuna geri dönmek istiyordu.

"Hey kalk hadi gitme vakti"

"Ne ? bebeğim saat çok erken hadi gel yatalım" diye söylendi uykulu bir sesle

"Kalk si-git buradan" dedi Taehyung Jennie'nin ona sinirle baktığını gördüğü için küfürü yutmuştu. Yatakta oturan kadın göz devirip ayağa kalktı ve sakince yerdeki bir kaç eşyasını alıp üzerine geçirdi.

"O kim anne ?" Diye merakla sorduğunda kızına bakıp karşısındaki Taehyung'ı işaret etti.

"Bu adamın arkadaşı bebeğim"

"O ona bebeğim dedi. Yani o abla amcanın çocuğu mu ?" dediğinde Jennie açıklamakta zorlanacağı bu durumla kafasını duvara sürtmek istedi.

"Evet onu da amca açıklasın dimi Taehyung Bey ?"

"Dur bir dakika herkes lanet çenesini kapayabilir mi ?" dediğinde herkes ona döndü. Buna henüz kapıdan çıkmamış kız da dahildi. Jennie kıza kapıyı gösterip salona gitmesini işaret ettiğinde küçük kız onu dinledi.

bana masal anlatma| taennieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin