B.10

565 36 52
                                    

"Arkadaş demek bela demek. Hayatımda yeterince bela varken bir de arkadaşı ekleyemem."


》Taehyung 《

"Hay sikeyim böyle işi. Yağmur yağacak zamanı buldu bravo süper" diye mırıldandı. Neredeyse okuldaki herkes gitmişti. Ben ise onun çıkmasını beklemiştim ki sanki herkesin gitmesini beklemek ister gibi yavaş yavaş hazırlanmıştı. O çıkar çıkmaz belli etmeden peşine takılmıştım. Sapık değildim. Sadece...konuşmak istemiştim.

"Şemsiyem var" dedim hızla. AFERİN TAE. Çok iyi konuşma. Lütfen bir daha konuşma sen.

"Ah korkuttun beni ? Ne zamandır dikiliyorsun ?" dedi daha yanında olduğumu bile fark etmiyor ki bu kız. Neden konuşsun benimle ?

"Ş-şimdi geldim"

"İyi, şemsiyen varsa da iyi. Senin için ne demeliyim. Tebrik falan mı etmemi istersin ? Yılın şemsiyeli ergeni"  dedi göz devirip. O gerçekten çok güzel. Kendimi toparlamalıyım. Kelimeleri toparlayamıyorum.

"Hayır seni..bırakabilirim seni otobüse kadar" dedim. Lanet olsun neden normal konuşamıyorum ki ?

"Hımm durak biraz uzak biliyorsun ki ?" Dedi şüpheyle. Bütün gün onu izlemiştim ve insanlarla konuşmamıştı. Dersi bile uyuyarak geçiriyor, onunla konuşmak isteyen olursa da kısa tutup tekrar uykuya dönüyordu.

"Olsun bende oraya gideceğim zaten" dedim. Tamam ağzımdan çıkan en düzgün cümle bu kadardı.

"Taehyung ah babanın arabası gelmiş ne bekliyorsun ?" diye arkadan bağıra bağıra gelen Hoseok'u duyunca kız alayla güldü.

"Sende oraya gideceksin zaten dimi ?" dedi tek kaşını kaldırıp.Umarım bu hareketi günlük hayatta çok yapmıyordur çünkü aşırı yakışıyordu. Herkesi bu hareketiyle kontrol edebilirdi.

"Ya-" dememe kalmadan yürümeye başladı.

"Bek-bekle ıslanma seni bırakırım" dedim yüksek sesle.Bana bakıp geri döndü. Dibime kadar geldi.Elini kaldırdı.Elimi tutacak,elimi tutacak, elimi tutacak ve elimdeki şemsiyeyi aldı. Arkasını dönüp tekrar yürümeye başlarken şemsiyeyi açtı ve bana döndü.

"Yarın getiririm" dedi ve güldü.Tanrım güldü ve gitti.

"Lanet koridorlar neden bu kadar uzun " dedi Hoseok. Sinirle ona döndüm. "Bu arada yeni kızla ne yapıyordun ?"

"Seni öldüreceğim" diye bağırdığımda birkaç geri adım attı.

"Hey ne yaptım ki ben ?"

"Hyung selam.Hey niye sinirlisin ?" dedi Jimin yanımıza gelirken ama ben Hoseok'a odaklanmıştım.

"Sen bugün bitti Hoseok" dedim ve peşinden koşmaya başladım. 

《《》》

"Teşekkür ederim" dedim alayla masama şemsiyeyi bırakıp giden kıza.Evet hala adını bilmiyordum. Sınıf listesine bile dün girdiği için kayıtlı değildi. Kendi de söylemek için bir çaba harcamıyordu zaten.

"Ne demek" dedi ve sırasına oturdu.Ayağa kalkıp sırasına kadar gittim.

"Birinin eşyasını alıp geri verdiğinde en azından teşekkür etmelisin. Kibarlık olsun diye."

"Ben almadım ki  bana onu sen verdin"

"Hayır sen aldın"

"Bana ıslanma diyen kimdi ?"

"Be-ben"

"O zaman sen verdin ya işte" dedi bacak bacak üzerine atarken.File siyah çorap giymişti eteğinin altına ve kalın botları.Saçları simsiyahtı ve göz kalemi çekmişti. Çok özensizken bile güzel geliyordu gözüme. Karşımda öylece dururken ne diyebilirim ki ? Buraya neden geldiğimi bile unutmuştum. 

"Ben Taehyung"

"Biliyorum" dedi adımı biliyor.Bir dakika derin bir nefes verdim. ADIMI BİLİYOR.

"Nereden biliyorsun ?" Dedim. Aferin Taehyung böyle sakin olmalısın.

"Dün Hoseok seslenmişti oradan" dedi tırnaklarına bakarken.Tamamen onlara odaklanmıştı.Yani Hoseok'u da biliyor. Kendimi 1 dakikalığına özel hissetmem burada bitmişti. Ayrıca benimle ilgilenmiyordu bile.

"Peki sen ?"

"Arkadaş değiliz.Olmayacağız da.Asla böyle bir şey olmayacağı için bana adımı sorma" dediğinde bir süre ona bakakaldım.

"Selam hyung  sana da Jennie" dedi Jungkook. Ona döndüm ve Jennie'nin göz devirmesine baktım.

"Ha anladım küçüklerle takılıyorsun ?" dedim sesime biraz sinir bulaşmasına engel olamadan. Jungkook bile kızın adını biliyordu ama bana söylememişti. 

"Evet özellikle tavşan olanlarla" dediğinde Jungkook sinirle ona baktı o ise kalkıp gitti.Evet sadece kalktı ve gitti.

》Jennie《

"Hey hey hey orası erkekler tuvaleti" dedi kolumu tuttu biri ve beni çekiştirdi. Tuvaletlerin oradan koridora kadar çekti. Sanırım bu okulda asla tek başıma hareket edemeyecektim.

"Çek elini kolunu" dedim sinirle karşımdakine bakıp. Kısa boylu ve siyah saçlı biriydi. Göz göze geldiğimizde kaşları çatıldı. Tabi böyle yapmasıyla minik gözleri tamamen kapandı.

"Sinirlenme be erkekler tuvaletine girecektin"

"Belki amacım oydu" dediğimde kaşlarını kaldırdı.

"Ya açık açık sapığım diyorsun"

"Evet sapığım. Peki sen burada durup kimin yanlış tuvalete girip girmediğini mi kontrol ediyorsun ? Bu bir meslek mi ?" dedim alayla. Gözlerini sağa kaydırıp bilmiş bir tavırla gülümsedi. 

"Yenisin dimi ?"

"Oda nereden çıktı ?"

"Tanımıyorsun beni de oradan"

"Belki tanıyorum ama belli etmiyorum. Sapığım ya hani"

"Tanısan saygılı konuşursun"

"Öğretmen olamayacak kadar gençsin yani en fazla yaşıtızdır. Belki de benden küçüksün ama blöf yapıyorsun"

"Vaay canına beni hayrete düşürüyorsun" dedi şaşkınca. Gülümsedim. İnsanlar üzerinde böyle bir etkim vardı.

"Ben Yoongi" dedi sanki bir şey anlamam gerekir gibi. Anlamadım. Sonuçta daha sadece bir gündür bu okuldaydım. Kimseye bulaşmadan da bu yılı bitirmek istiyordum. Tüm bunlar benim için zordu. Yeni bir çevre olayı değil. Sadece göze batmadan bitirmek istiyordum okulu. Böylece hayalime bir adım daha yaklaşabilirdim. Arkadaşlarımın olmasını bende isterdim. Birileriyle konuşmak, bir şeyler paylaşmak güzel hissettirebilirdi. Hem eğlenceli de olurdu. Lakin arkadaş demek sadece bela demekti gözümde. Daha önce yaşandı, onaylandı. Bu hayatta güveneceğim sadece iki kişi vardı. Bunlardan biri de babaannem olduğuna göre...evet arkadaş istemiyordum. Birileriyle konuşup göze batmakta istemiyordum.

"Bende Jennie. Yani ?"

"Yani ben 1 yıl ara verdiğim için son sınıfım yani sen son sınıfsan bile senden büyüğümdür."

"Sadece sınıfta kaldığın için övünüyor gibisin" dediğinde kaşları çatıldı.

"Sınıfta kalmadım bir kere"

"Sorun değil bende okuldan atıldım. Sana laf atacak konumda değilim yani şimdi izninle lavaboya gireceğim" dedim ve beklemeden lavaboya girdim.

》》
Minik minik başlayalım.
Kurgu da yaş sıralaması Yoongi- Tae ve Hoseok- Jimin- Jk diye gidiyor bilginize

Tae çok aptal aşık..

bana masal anlatma| taennieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin