"Ben ondan sonra gitmem diyenlere inanmayı bıraktım."
▪︎
▪︎
▪︎"Alo" dedim telefonu açıp kulağıma götürürken. Ji Na'yı uyutmaya çalışıyordum. Öğleden sonrasında kıyafet tasarlama işini abartmış ve elimizde bir düzüne kıyafetle kalmıştık ki karnımız acıkmasa buna daha da devam ederdik çünkü itiraf etmek gerekirse onunla kıyafet çizip boyarken eğlenmiştim. En az onun kadar.
"Taehyung, benim." Dedi Jennie. Kalbim sıkıştı.
"Jennie? "
"Anne" diye seslendi Ji Na yataktan kalkarken.
"Evet.Ben Ji Na ile konuşabilir miyim ?"
"Tabi de yarın geliyorsun dimi ?"
"Evet. Ayrıca geldiğimde Ji Na'nın neden bu saatte ayakta olduğunu da konuşacağız."
"Yah ona baktığıma şükret. Ayrıca senin kızın olduğunu her fırsatta belli ediyor inatçının teki çıktı. Bende bir an önce uyusun da işime bakayım diye düşünüyorum." Diye sinirle soludum.
"Yah bağırtma beni acelem var. Çabuk ol" dediğinde göz devirip telefonu yanımda sabırsızca bekleyen Ji Na'ya uzattım.
"Anneee seni çok özledim ne zaman geleceksin ?" Dedi. Jennie bir şeyler dedi ama sesini duysam bile kelimeleri seçemiyordum çünkü fazla sessiz konuşuyordu. Ji Na kocaman açtığı gözleriyle onu dinliyor, sanki görecek gibi kafasını sallıyordu.
"Anladım anne. Bak söz verdin hemen gelsen iyi olur" dediğinde Jennie bir kaç bir şey daha söyledi. Onlarla ilgilenmiyormuş gibi odayı inceledim.
"Evet her zaman" Dedi Ji Na. "Bende seni seviyorum" dedi ve telefon kapandı. Ji Na arkasını dönüp ayıcığına sarıldı ve gözlerini kapattı. Acaba ne demişti ? Sormana gerek yoktu Taehyung. Beni ilgilendirmiyordu sonuçta.
》》》》》
"Al sana düzgün bir kahvaltı" dedim masaya oturan Ji Na'ya bakarak.
"Bu mu ? Tamaaam teşekkürler"
"Ne o beğenmedin mi ? Burun kıvırdın sanki"
"Hayır hayır güzel"
"Tabi ki güzel. Son bir saatimi buna ayırdım ben"
"Bugün bir mutlusun. İyi mi uyudun ?"
"Tabi ki. Bugün gidiyorsun"
"Bu kadar mı kötüydü benle olmak ? Oysa ben çok eğlendim" dedi zeytinle oynarken.Masaya oturdum. Al işte surat asınca kendimi kötü hissetmiştim. Bir daha onu görmeyecek olsam da kötü bir şekilde gitmesine gerek yoktu.
"Hey tabi ki o kadar kötü değil.Şey..ben sadece yapacak işlerim var...ve ..ve evde biri varken bu şeyleri yapamıyorum"
"Ne gibi şeyler ?"
"Şey gibi" dedim ne diyecektim ki küçücük çocuğa ?
"Kız arkadaşlarınla uyumak gibi mi ?"
"Eh evet yani" dedim. Sonuçta bu da bir etkendi. Eski hayatıma dönmeliydim. Yaşanan üç günü unutmalı ve tamamen kendim olmam gerekiyordu.
"Büyüyünce bende erkek arkadaşlarımla uyucam dimi ?" Dedi. Tamam Jennie beni öldürecekti.
"Ahh bunu yapmasan daha iyi olur...Bak bu pek iyi bir şey değil"
"O zaman sen neden yapıyorsun ?"
"İyi bir şey değil derken. Ahh sadece yemeğini ye ve erkeklerle uyuma fikrini unut olur mu ?" dedim saçımı karıştırıp ona baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bana masal anlatma| taennie
Teen FictionYıllar sonra Jennie ve kızının yardım için çaldığı kapı, sevdiği adama aitti.