B.9

520 32 32
                                    

"Seninle tanıştığım o güne minnettardım önceden. Yaşattıkların lanetler okumama sebep oldu."
▪︎
▪︎
▪︎

"Bu harika. Harika değil mi ?" dedi Hoseok'un üzerine doğru yürürken. Hoseok kafa salladı.

"Harika ötesi. Sana da çok yakıştı"

"Ji Na o kızı hiç getirmemeliydim üzgünüm" dedi Jimin. Ji Na ise Hoseok'un kucağından atlayıp koltuğa çıktı ve Jimin'in yanağını öptü. 

"Sorun değil. Getirmeseydin elbisem olmayacaktı" dediğinde Jimin ona sarıldı.

"Ben yorgunluktan ölmeden önce yatıyorum. İyi geceler" dedim ve odama doğru ilerledim

"Taehyung" sesi ile göz devirip salona döndüm. Yine, yine yine bir şey isteyecek. "Ama masal anlatacaktın"

"O nereden çıktı ?"

"Söz verdin ya hatırlamıyor musun ?" dedi ki asla hatırlamıyordum ama bunu ona söyleyerek gelecek bir haftayı tripleriyle geçirmeyecektim. Lanet olsun bir daha asla söz vermeyeceğim.

"Bugün Jungkook anlatsın. Başka zaman anlatırım"

"Ama bugün anlatacaktın"

"Peşimi asla bırakmayacaksın dimi ?" dediğimde onaylayarak kafa salladı ve koşarak yanıma gelmeden önce salondakilere tek tek iyi geceler diyip, uyku öpücüğü vermesini bekledim. Tam çıldırmak üzereydim ki gelip elimi tuttu ve odaya doğru çekiştirdi.

"Elbisemle uyuyabilir miyim ?"

"Uyurken pijama giyilir"

"Bir kerecik nolur nolur nolur"

"Ne yaparsan yap. Ne desem dinlemeyeceksin zaten" dediğimde dolabına gidip pijamalarını aldı.

"Tamam surat asacaksan yat elbisenle ama takılıp da süsleri düşerse bana kızma ve asla bir daha yapmam ona göre surat as" dediğimde bana dik dik baktı. Şuan kafasından tarttığına eminim.Sonra bakışları yumuşadı

"Ben en iyisi pijamalarımı giyeyim" dedi gülerek ve üzerini değiştirdi.

"Yarın yıkanabilir miyim ?"

"Banyonun yerini biliyor-ah tamam yıkanırsın" dedim yanıma yattı ve yorganın içine girdi.Yorganı kaldırıp üzerimi örtmeye çalıştı.

"Napıyorsun ?"

"Üzerini örtüyorum. Hava soğuk"

"Sana masal anlatıp gideceğim. O yüzden acele et Ji Na sadece uykum var"

"Tamam tamam bak gözlerimi kapattım bile" dedi ama bir eliyle hala yorganı üzerime getiriyordu.Gülümsedim. 

"Tamam başla hadi"

"Deniz kızı dimi ?"

"Hayır. Kendin uyduramaz mısın ?

"Tabi ki uyduramam. Uydursam bile güzel olmaz"

 "Olsun. Ben beğenirim yine de. Annemle arada bu oyunu oynardık. Bir tane uydur."

"Tamam" dedim biraz düşünürken. Böyle şeylerde hiç iyi değildim. Ben ondan önce masallara bile inanmazdım. Ondan sonra da masallara inanmadım ya.

"Bu çok eski bir hikaye değil. Bir zamanlar bir oğlan varmış. Lisede okuyormuş.Babası bunun okul sahibiymiş.Babasıyla da çok iyi anlaşırlarmış.Çocuk haylaz biri değilmiş.Dersleri çok iyi ve okuldaki herkes...yani çoğu kişi tarafından sevilirmiş.Yakışıklı,akıllı,dürüst,sevecen"

bana masal anlatma| taennieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin